Bizar dat dat ogenschijnlijk dan toch zo dicht bij elkaar ligt in een individueel partijtje (natuurlijk niet als je naar de resultaten op de langere termijn kijkt.)quote:Op maandag 4 juli 2022 22:29 schreef Alpha0 het volgende:
Toch mooi dat je via MijnKNLTB en eventueel de H2H die het heeft precies kan zien tegen wie Botic en Tim gespeeld hebben. Paar lokale talentjes hebben nog tegen respectievelijk de coach van Botic en Botic himself gespeeld bij een NRT toernooi. Wel verloren, maar het was close.
Ik ben ook heel benieuwd naar Djokovic-Sinner, al moeten we niet verbaasd zijn als het na anderhalf uur 6-3 6-2 6-3 voor Djokovic is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:28 schreef Sked het volgende:
Hopelijk kan Sinner iets uitrichten tegen Djokovic, van de rest van het programma word je toch niet vrolijk. En dat moet dan kwartfinale Grand Slam voorstellen.
En dan kwam die corona ook weer de kop opsteken. In de vorige rondes merkte ik het nog niet zo, maar nu des te meer hoe gedevalueerd het toernooi eigenlijk is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar Djokovic-Sinner, al moeten we niet verbaasd zijn als het na anderhalf uur 6-3 6-2 6-3 voor Djokovic is.
Maar dat het zo mager is, komt natuurlijk voor een deel doordat bepaalde toppers niet konden meedoen (in elk geval Federer en Medvedev, en in mindere mate Rublev).
Ja, maar wat mij betreft maakt een finale Djokovic-Nadal - als dat het wordt - alles weer goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan kwam die corona ook weer de kop opsteken. In de vorige rondes merkte ik het nog niet zo, maar nu des te meer hoe gedevalueerd het toernooi eigenlijk is.
Dit is één van je subtielste grappen ooit nietwaar??!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar Djokovic-Sinner, al moeten we niet verbaasd zijn als het na anderhalf uur 6-3 6-2 6-3 voor Djokovic is.
Maar dat het zo mager is, komt natuurlijk voor een deel doordat bepaalde toppers niet konden meedoen (in elk geval Federer en Medvedev, en in mindere mate Rublev).
Talentjes in kwestie waren absolute top van NL in hun leeftijdsklasse. Dus zo heel gek was het niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bizar dat dat ogenschijnlijk dan toch zo dicht bij elkaar ligt in een individueel partijtje (natuurlijk niet als je naar de resultaten op de langere termijn kijkt.)
Popcorn is al ingeslagenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:43 schreef monkyyy het volgende:
Morgen weer een theatervoorstelling met onze vrolijke vriend Kyrgios
Dan is hij zo subtiel dat ik hem zelf niet eens begrijp.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:23 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dit is één van je subtielste grappen ooit nietwaar??!!!
Goffin (oud top 10) vs Norrie (nieuw top 10) is niet zo raar toch? Enige vreemde eend in de bijt in de kwart is nu toch Garinquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:28 schreef Sked het volgende:
Hopelijk kan Sinner iets uitrichten tegen Djokovic, van de rest van het programma word je toch niet vrolijk. En dat moet dan kwartfinale Grand Slam voorstellen.
Ik laat hem nog even wachten totdat iemand anders hem ziet. Of is deze reactie ook een grap van jequote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan is hij zo subtiel dat ik hem zelf niet eens begrijp.
Komt door Wimbledon zelf.quote:[b]Op dinsdag 5 juli 2022 12:28 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/436595]Sked[/url rest van het programma word je toch niet vrolijk. En dat moet dan kwartfinale Grand Slam voorstellen.
Niet raar, maar aansprekend is anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goffin (oud top 10) vs Norrie (nieuw top 10) is niet zo raar toch? Enige vreemde eend in de bijt in de kwart is nu toch Garin
Nee, bedoel je dat Sinner mager is?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:38 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik laat hem nog even wachten totdat iemand anders hem ziet. Of is deze reactie ook een grap van je
Ik vind het helemaal niet exceptioneel mager voor Wimbledon-begrippen, daar heb je relatief vaak wat mindere goden die wat verder komen. En dat is in dit geval eigenlijk alleen Garínquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh wat Norrage zegt dusquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goffin (oud top 10) vs Norrie (nieuw top 10) is niet zo raar toch? Enige vreemde eend in de bijt in de kwart is nu toch Garin
Dat is afhankelijk van de wedstrijd, als 1 van beide makkelijk wint is het een teleurstellend toernooi wmbquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij betreft maakt een finale Djokovic-Nadal - als dat het wordt - alles weer goed.
Nou vooral ook Berrettini en Bautista. En ook Cilic in mindere mate. Bizar veel goede grasspelers die er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
Dit gaat helemaal nergens over. Zou mij niets verbazen als Sinner zometeen van de baan stapt en zegt: ''bekijk het allemaal lekker''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |