Zou eerder zeggen zijn eerste kans.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Absoluut ja, zie dit ook als Sinner zijn laatste kans. Deze set moet ie vlammen.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:08 schreef eentwee het volgende:
Maar goed dat ik een paar tientjes op Sinner heb ingezet.
Tokkie Klokkiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, niet echt toch? Zei bij de 2-0 achterstand nog dat Novak ruim de favoriet blijft. Had echt niet anders verwacht.quote:
Klopt, het valt een beetje tegen. Maar jouw geloof had ik dus - gebiedt eerlijkheid mij te zeggen - niet meer bij 2-0.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, niet echt toch? Zei bij de 2-0 achterstand nog dat Novak ruim de favoriet blijft. Had echt niet anders verwacht.
Oeiquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:08 schreef eentwee het volgende:
Maar goed dat ik een paar tientjes op Sinner heb ingezet.
Toen die break in set 3 kwam, had ik al wel verwacht dat Djoko hem “gewoon” zou pakken eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse weer van Djokovic. Ik had gedacht dat Sinner zou winnen toen hij 2-0 voor stond in sets, maar goed.
Was een prima bet met een odd van 9. Ik had hem ook makkelijk in-play kunnen cashen met 50/50 odds maar bewust niet gedaan. Jullie hoeven je geen zorgen te maken om mijn financiënquote:
Ja, dat vond ik anders. Dat was wel een/de ommekeer. Maar vlak na winst van set 2 leek het me nog Sinner te worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen die break in set 3 kwam, had ik al wel verwacht dat Djoko hem “gewoon” zou pakken eigenlijk
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse weer van Djokovic. Ik had gedacht dat Sinner zou winnen toen hij 2-0 voor stond in sets, maar goed.
Ik heb dat wat Djopkovic daar doet - liggend met zijn armen wijd boven de baan - ook een keer gedaan na een passeerbal. Maar goed, er stonden geloof ik twee mensen te kijken en het was niet eens een mooie bal.quote:
Haha leuk, maar bij 6-1 6-2 is het niet zo'n kunst om dit te doen. Tegenstander had vast al opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |