Oeiquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:08 schreef eentwee het volgende:
Maar goed dat ik een paar tientjes op Sinner heb ingezet.
Toen die break in set 3 kwam, had ik al wel verwacht dat Djoko hem “gewoon” zou pakken eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse weer van Djokovic. Ik had gedacht dat Sinner zou winnen toen hij 2-0 voor stond in sets, maar goed.
Was een prima bet met een odd van 9. Ik had hem ook makkelijk in-play kunnen cashen met 50/50 odds maar bewust niet gedaan. Jullie hoeven je geen zorgen te maken om mijn financiënquote:
Ja, dat vond ik anders. Dat was wel een/de ommekeer. Maar vlak na winst van set 2 leek het me nog Sinner te worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen die break in set 3 kwam, had ik al wel verwacht dat Djoko hem “gewoon” zou pakken eigenlijk
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse weer van Djokovic. Ik had gedacht dat Sinner zou winnen toen hij 2-0 voor stond in sets, maar goed.
Ik heb dat wat Djopkovic daar doet - liggend met zijn armen wijd boven de baan - ook een keer gedaan na een passeerbal. Maar goed, er stonden geloof ik twee mensen te kijken en het was niet eens een mooie bal.quote:
Haha leuk, maar bij 6-1 6-2 is het niet zo'n kunst om dit te doen. Tegenstander had vast al opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |