Helaas, die hebben ook niet de werkzame stof.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:46 schreef Blues het volgende:
Voor @:Kaatje1
https://www.viata.nl/agyr(...)c5-ac41-c947998d0d76
Ik was al verbaasd, mijne deed niks van dat.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik weet dat Candaasje dezelfde bank heeft en tegen hetzelfde probleem met de looptijd op zag.
Ik wilde al al mijn kasten gaan omgooien om te kijken of ik nog een restje Primatour had. Ik ben overgestapt naar een ander merk, omdat hij inderdaad slecht leverbaar is. En gelukkig werkt die voor mij ook. Maar ik word dan ook een stuk minder hevig wagenziek dan jij.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Helaas, die hebben ook niet de werkzame stof.
Van de apotheek heb ik wel iets meegekregen wat redelijk dicht er tegen aan ligt. Maar ja, dat uitproberen. Dan moet ik dus iemand vragen om met mij rondjes te rijden. En dan wel of in de buurt van huis, of in de buurt van treinstations, want als het misgaat gaat het ook goed mis (en duurt ook wel even). Daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten.
Dank, maar ik ben er nu even dieper ingedoken. Maar in Duitsland verkopen ze iets dat je iedere 2-3 uur moet innemen (daarvan wist ik al dat het bij mij niet werkt). De werkzame stof is ook heel anders. In primatour zitten 2 werkzame stoffen en daarvan mag je hooguit 2-3 per dag. In Kenia heb ik ooit eens 3 gehad (door een pech geval werkte de 2e niet goed meer, de wegen zijn ook wat anders daar). Kon niet meer recht lopen, alles was wazig, kon ook niet meer goed zien.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wilde al al mijn kasten gaan omgooien om te kijken of ik nog een restje Primatour had. Ik ben overgestapt naar een ander merk, omdat hij inderdaad slecht leverbaar is. En gelukkig werkt die voor mij ook. Maar ik word dan ook een stuk minder hevig wagenziek dan jij.
Mocht je nog een DM shopper nodig hebben, ik kom er elke week wel in de buurt.
Ook OTC?quote:Op maandag 4 juli 2022 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
DM verkoopt geen medicijnen, die moet je in Duitsland bij de apotheek halen.
Ook niet. Je krijgt wat bij ons OTC is wel gewoon bij de apotheek zonder recept. Maar dus niet bij de drogist.quote:
Dat is toch geen reden om haar te gaan slaanquote:
Duidelijk. Maar ook even gekeken bij Apotheke.de. En daar hebben ze het ook niet. Ga heel erg duimen dat m'n doosje snel komt. Heb nog een strip gevonden waar nog 8 in zaten in een toilettas (ik neem die pillen op vakantie altijd in diverse zakjes en tasjes mee) pfffffquote:Op maandag 4 juli 2022 20:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ook niet. Je krijgt wat bij ons OTC is wel gewoon bij de apotheek zonder recept. Maar dus niet bij de drogist.
quote:Op maandag 4 juli 2022 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om haar te gaan slaan
Gedoe! Als ik al wat heb liggen zal het tegen of over de datum zijn /slechtepleegquote:Op maandag 4 juli 2022 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben er nu even dieper ingedoken. Maar in Duitsland verkopen ze iets dat je iedere 2-3 uur moet innemen (daarvan wist ik al dat het bij mij niet werkt). De werkzame stof is ook heel anders. In primatour zitten 2 werkzame stoffen en daarvan mag je hooguit 2-3 per dag. In Kenia heb ik ooit eens 3 gehad (door een pech geval werkte de 2e niet goed meer, de wegen zijn ook wat anders daar). Kon niet meer recht lopen, alles was wazig, kon ook niet meer goed zien.
Boks!quote:Op maandag 4 juli 2022 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar ook even gekeken bij Apotheke.de. En daar hebben ze het ook niet. Ga heel erg duimen dat m'n doosje snel komt. Heb nog een strip gevonden waar nog 8 in zaten in een toilettas (ik neem die pillen op vakantie altijd in diverse zakjes en tasjes mee) pfffff
Ik wacht even de bestelling af. En duim dat de info die de apotheek kreeg (eind juli) klopt. Krijg een mailtje van hen, en ik heb maar meteen 3 doosjes besteldquote:Op maandag 4 juli 2022 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gedoe! Als ik al wat heb liggen zal het tegen of over de datum zijn /slechtepleeg
Ik douw die stripjes overal in mijn bagage dus wil best zoeken naar restjes tabletten voor je zodat je nog even vooruit kan.
Dat is tegen de narigheid 🙃quote:Op maandag 4 juli 2022 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om haar te gaan slaan
Dan ter info: ik word er niet blijer van als je me slaat als ik narigheid hebquote:
Maar die kun je vanuit hier ook gewoon online bestellen, voor zover OTC.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
DM verkoopt geen medicijnen, die moet je in Duitsland bij de apotheek halen.
Nee, werkt nauwelijks tot niet (dat was het spul in Oostenrijk).quote:Op maandag 4 juli 2022 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op dimenhydrinaat alleen doe je het niet goed?
R-calm (met dat als bestanddeel) werd me aangeraden en heeft me door de Noorse winterse zeebewegingen heen geholpen.
Kun je makkelijk bestellen in België. Regelen zij het doktersrecept voor je, want in NL niet vrij verkrijgbaar
Wat vervelend zegquote:Op maandag 4 juli 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Helaas, die hebben ook niet de werkzame stof.
Van de apotheek heb ik wel iets meegekregen wat redelijk dicht er tegen aan ligt. Maar ja, dat uitproberen. Dan moet ik dus iemand vragen om met mij rondjes te rijden. En dan wel of in de buurt van huis, of in de buurt van treinstations, want als het misgaat gaat het ook goed mis (en duurt ook wel even). Daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten.
Ik word niet alleen misselijk. Maar ook heel draaierig, knallende koppijn. En volgens mensen die mij dan meemaken (komt zelden meer voor) anders, en ze kunnen dat niet omschrijven maar ik ben niet meer mezelf.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Werkt domperidon niet tegen zoiets?
Of telt dat niet omdat alleen tegen misselijkheid?
Ik geloof dat dat een ander werkingsmechanisme heeft.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Werkt domperidon niet tegen zoiets?
Of telt dat niet omdat alleen tegen misselijkheid?
Vreselijkquote:Op maandag 4 juli 2022 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word niet alleen misselijk. Maar ook heel draaierig, knallende koppijn. En volgens mensen die mij dan meemaken (komt zelden meer voor) anders, en ze kunnen dat niet omschrijven maar ik ben niet meer mezelf.
En waar mensen met primatour op wel kunnen lezen, kan ik nog niet eens een pincode in de telefoon intoetsen, dan is de werking meteen weg.
Zoals reeds vermeld. Hier in Duitsland niet verkrijgbaar. Maar een snelle google op primatour liet ook AH en plus zien. Beide kunnen deze in een virtuele winkelwagen stoppen.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende. Ik heb erg last van reisziekte (kom van Arnhem met de auto net naar Duiven, Zevenaar haal ik niet eens). En nog maar 2 primatour in huis (andere merken werken niet zo goed). Vandaag naar 2 apotheken geweest en naar Kruidvat en Etos. Overal uitverkocht. Bij de eigen apotheek een bestelling gedaan. Hopelijk komt het eind juli maar dat hadden ze al vaker gehoord (vanaf april staat het al in bestelling).
Net online proberen te bestellen, overal uitverkocht. Dus ik moet heel zuinig zijn op mijn 2 pilletjes, alleen voor noodgevallen dus.
Ik kreeg nog wel het advies om het in Duitsland te halen (hoe dan zonder rijbewijs) dus mochten @:z80 of @:Jan_Onderwater het middel zien (maar dan wel met beide werkzame bestanddelen cinnarizine en chloorcyclizinehydrochloride) zou ik het geweldig vinden als je het zou willen halen en opsturen. Ik betaal alles natuurlijk.
AH geeft aan, alleen in de winkel (alleen hebben ze het niet). De Plus opent pas as woensdag. Maar zelfs de maker (Mylan) geeft aan dat het er niet is. Dus ik met het hebben van restpartijen.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Zoals reeds vermeld. Hier in Duitsland niet verkrijgbaar. Maar een snelle google op primatour liet ook AH en plus zien. Beide kunnen deze in een virtuele winkelwagen stoppen.
Maar dat is veel erger. Ik hoef niet in een auto. Maar jij moet wel met je ogen knipperen de hele dag.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaat, wat naarIk had zoiets vorig jaar met mijn oogdruppels. Wat een drama. De leverdatum werd steeds maar weer uitgesteld. Ik heb elke mogelijke druppel die er was uitgeprobeerd. Gelukkig was het in de winter, dan gebruik ik ze wat minder. Ik vond een merk die een van de bestanddelen die ik nodig heb had. Dat hielp iets gelukkig.
Ik duim voor je!
Nou ja, het is geen wedstrijd. De stress er omheen is wel gelijk denk ik hoor.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat is veel erger. Ik hoef niet in een auto. Maar jij moet wel met je ogen knipperen de hele dag.
Leuk leuk!quote:Op maandag 4 juli 2022 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk wat ik hebMijn eigen gigantische kruidentuin naast de keukendeur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links beginnen we met de mediterrane kruiden en dan gaan we via de ui-achtigen naar rechts richting peterselie, selderij en basilicum. Hoe verder naar rechts, hoe meer water en voedingsstoffen de planten nodig hebben.
Lijst:
4 rozemarijn
Kerrieplant
Majoraan
Dragon
4 tijm
Olijfkruid
2 oregano
Salie (gekregen van @:minilot)
Ananassalie
Gele look
2 bieslook
Chinese bieslook
Welsh onion
Citroenmelisse (gekregen van @:ijs_beer
Citroenverbena
Lavas
3 karwij
2 koriander
2 basilicum
Selder
Peterselie
En ramen zemen 🤪quote:Op maandag 4 juli 2022 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze kwamen tijdens het planten al van pas
Hee Lonaaaa, hoe staat het leven?quote:
Ranzig, brak en traag.quote:
Ranzig brak en traag. Oke.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ranzig, brak en traag.
Best wel goed dus.
Het blijft gek om jouw naam niet blauw te zien
Oostindische kers, rly?quote:Op maandag 4 juli 2022 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga deze week de bak trouwens nog opvullen met goudsbloem, Oost Indische kers, zonnebloem en Afrikaantjes.
Ik kwam afgelopen nacht terug van een festival.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ranzig brak en traag. Oke.![]()
Van hetzelfde natuurlijk. Maar dat is ook bij Lucky zo. Blijft apart.
Ik vind het bij mezelf ook nog steeds gek bij vlagenquote:Op maandag 4 juli 2022 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ranzig brak en traag. Oke.![]()
Van hetzelfde natuurlijk. Maar dat is ook bij Lucky zo. Blijft apart.
Ik heb een dwergvariant waarmee ik het aandurf.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oostindische kers, rly?
Dan heb je over een maand ofzo niet meer bij je kruiden.
Living on the edgequote:Op maandag 4 juli 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht dat ik ook een dwergvariant had, guess not.
Doe je foto's als ie gaat groeien?quote:Op maandag 4 juli 2022 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het bij mezelf ook nog steeds gek bij vlagenBij jou ook inderdaad.
[..]
Ik heb een dwergvariant waarmee ik het aandurf.
Ik dacht niet dat ik een dwergvariant had.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht dat ik ook een dwergvariant had, guess not.
Doe ikquote:
Wat ik ook heb trouwens, is een vlinderstruik met hele donkerpaarse bloemen en op ieder willekeurig moment van de dag minimaal 10 dagpauwoogvlinders in de tuin.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk wat ik hebMijn eigen gigantische kruidentuin naast de keukendeur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links beginnen we met de mediterrane kruiden en dan gaan we via de ui-achtigen naar rechts richting peterselie, selderij en basilicum. Hoe verder naar rechts, hoe meer water en voedingsstoffen de planten nodig hebben.
Lijst:
4 rozemarijn
Kerrieplant
Majoraan
Dragon
4 tijm
Olijfkruid
2 oregano
Salie (gekregen van @:minilot)
Ananassalie
Gele look
2 bieslook
Chinese bieslook
Welsh onion
Citroenmelisse (gekregen van @:ijs_beer
Citroenverbena
Lavas
3 karwij
2 koriander
2 basilicum
Selder
Peterselie
Ik snap niet wat daar staat.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben echt in shock van de hoeveelheid bloem die je voorheen werk kunt hebben.
Da's wel anders dan eten groeien zeg.
Ach zo.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kwam afgelopen nacht terug van een festival.![]()
Heb wel gedoucht gisteren, voor het eerst sinds uh, donderdag. Was echt hemels.
Moet. Inhouden. Niet. Uit. Context. Te. Trekken.quote:
Wat een bikkel, jouw broerquote:Op maandag 4 juli 2022 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Mijn broertje stond dus vast in Oss, en dus zouden we waarschijnlijk niet kunnen gaan picknicken.
Krijg ik rond 19:00 ineens een appje van hem "Ik verwacht 19:30 bij het goffertpark te zijn, ben je er dan ook?"
Blijkt dat die jongen toevallig z'n skateboard mee had naar werk, en dus is hij gewoon even van Oss naar Nijmegen geskateboard ACHTENTWINTIG *#$ KILOMETER![]()
Dus ik naar het park gereden, hij zat er al vrolijk op z'n skateboard te zitten.
Picknick-kleedje neergelegd, chocoladekoekjes en fanta, @:gcjoel inderdaad op de heuvel met vol uitzicht op het podium
Niet het gedeelte waar de band echt stond, maar wel het scherm en alle lampen. Op het scherm stonden vaak wel beelden van wat de bandleden aan het doen waren, dus we hebben praktisch niks gemist.
Volgens broertje kregen we ongeveer 80 dB mee dus dat is eigenlijk al ruim zat voor de oren
Goeie avond zo
De lichtshow van Sonne was het mooist.
En de band heeft in rubberboten gecrowdsurft. Dat had ik nog nooit gezien
En broertjes![]()
![]()
![]()
even 28 km skateboarden.
Gemiddeld ook nog eens zo'n 18-20 km/u.
Hoe dan.
Nee hoor. Hij werkt in Oss maar hij woont hier om de hoek. Dus hij is vrolijk weer naar huis geskateboard.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een bikkel, jouw broer![]()
Ik neem aan dat hij nu bij jou slaapt?
Leuke avond zo. Mooi weer lekker eten en ook nog een concert erbij
Swype.quote:
Wat tof! Ik probeerde nog voor weinig een kaartje te scoren maar we waren klussen dus ik was niet actief genoeg.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Mijn broertje stond dus vast in Oss, en dus zouden we waarschijnlijk niet kunnen gaan picknicken.
Krijg ik rond 19:00 ineens een appje van hem "Ik verwacht 19:30 bij het goffertpark te zijn, ben je er dan ook?"
Blijkt dat die jongen toevallig z'n skateboard mee had naar werk, en dus is hij gewoon even van Oss naar Nijmegen geskateboard ACHTENTWINTIG *#$ KILOMETER![]()
Dus ik naar het park gereden, hij zat er al vrolijk op z'n skateboard te zitten.
Picknick-kleedje neergelegd, chocoladekoekjes en fanta, @:gcjoel inderdaad op de heuvel met vol uitzicht op het podium
Niet het gedeelte waar de band echt stond, maar wel het scherm en alle lampen. Op het scherm stonden vaak wel beelden van wat de bandleden aan het doen waren, dus we hebben praktisch niks gemist.
Volgens broertje kregen we ongeveer 80 dB mee dus dat is eigenlijk al ruim zat voor de oren
Goeie avond zo
En broertjes![]()
![]()
![]()
even 28 km skateboarden.
Hoe dan.
Wát een topavond zoquote:Op maandag 4 juli 2022 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Goeie avond zo
En broertjes![]()
![]()
![]()
even 28 km skateboarden.
Hoe dan.
Misschien kan je in Fokkers Helpen Fokkers een oproepje doen. Er zijn vast mensen die zo'n doosje (misschien zelfs ongeopend) in huis hebben en voorlopig niet gebruiken. Of ook goed tegen een ander middel kunnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vanochtend al een mailtje gehad van Mylan. Heel netjes, maar geen goed nieuws. Grondstoffen probleem en het is nog niet te zeggen wanneer primatour weer geproduceerd kan worden
Aan Fok had ik nog niet gedacht. Ik was van plan om op fb een oproep te doen. Maar eerst fok even goed planquote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je in Fokkers Helpen Fokkers een oproepje doen. Er zijn vast mensen die zo'n doosje (misschien zelfs ongeopend) in huis hebben en voorlopig niet gebruiken. Of ook goed tegen een ander middel kunnen.
Ik kan ook niet goed tegen autorijden, maar word alleen wat beroerd. Ik ben heel blij dat dat het is en niet zoals jij het hebt
Oh zo erg?quote:Op maandag 4 juli 2022 22:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oostindische kers, rly?
Dan kun je over een maand ofzo niet meer bij je kruiden.
Ik had al even gekeken voor je, maar ik heb niks meer. (ex werd altijd snel zeeziek op vakanties)quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vanochtend al een mailtje gehad van Mylan. Heel netjes, maar geen goed nieuws. Grondstoffen probleem en het is nog niet te zeggen wanneer primatour weer geproduceerd kan worden
Ik zie jullie nu voor me met kapmessen door de voortuin je een weg naar de voordeur maken 😂quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh zo erg?
Vorig jaar in mijn oude tuin deden ze niet heel veel. En nu komen er echt 100 op in de voortuin dus ik dacht: leuk gezellige bloemetjes!
Maar misschien toch wat eruit halen dan
Dit is wel hoe ik tegenwoordig naar de schuur loop. Het is niet alleen OI-kers, maar toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie jullie nu voor me met kapmessen door de voortuin je een weg naar de voordeur maken 😂
Er is nog flink ruimte voor ze aangezien er niks in stond. Maar wie weet later in de zomerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie jullie nu voor me met kapmessen door de voortuin je een weg naar de voordeur maken 😂
Niet erg, leuk. En lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh zo erg?
Vorig jaar in mijn oude tuin deden ze niet heel veel. En nu komen er echt 100 op in de voortuin dus ik dacht: leuk gezellige bloemetjes!
Maar misschien toch wat eruit halen dan
Oeh leuk! ik las ook al over de zaden tot kappertjes inmakenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet erg, leuk. En lekker!
Zowel de bloemen als de blaadjes doen het goed in sla. Wel ff checken op luis.
Dat kan zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh leuk! ik las ook al over de zaden tot kappertjes inmaken
Mijn begrip was eerder deze week al op. Voor de groep die op deze manier hun gelijk probeert te halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:32 schreef Blues het volgende:
Mijn begrip is op nu.
https://twitter.com/Mario(...)790791843840/photo/1
Wat moet een kattenpension zonder...quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn begrip was eerder deze week al op. Voor de groep die op deze manier hun gelijk probeert te halen.
Tevens is de mondhygieniste ziek dus afspraak voor vandaag afgezegd. Ik kon komende zaterdag (nope, dan ga ik naar festival!) en anders in september. September it is![]()
Gelukkig kon poes me troosten door luidkeels roepend een nog stuiptrekkend muisje binnen te brengen
Ik was gepast onder de indruk. Ze ging van slapen op de bank naar buiten wandelen naar gillend met buit binnen komen. In vijf minutenquote:
Wat een theaterquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was gepast onder de indruk. Ze ging van slapen op de bank naar buiten wandelen naar gillend met buit binnen komen. In vijf minuten![]()
*kijkt naar bank* ze is er nu wel klaar mee voor vandaag.
En wanneer je dit leest sta je helemaal te kijken. https://twitter.com/macva(...)QwI0VXrc2NGx6KMX5IXQquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:32 schreef Blues het volgende:
Mijn begrip is op nu.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:32 schreef Blues het volgende:
Mijn begrip is op nu.
Ik vind dit zo'n enorm maf businessmodel. Er is zo veel melk dat de prijzen enorm dalen. Daarom kunnen boeren niet milieuvriendelijk zijn. En daarom moeten ze veel subsidie krijgen. Stikstofcrisis of niet, die hele bedrijfstak is toch gewoon niet levensvatbaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En wanneer je dit leest sta je helemaal te kijken. https://twitter.com/macva(...)QwI0VXrc2NGx6KMX5IXQ
Per hectare subsidie, meer kan ik zo even niet vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand misschien hoe die subsidie werkt? Moet je daar meer voor doen dan alleen maar bestaan?
Ik vond dit: https://www.rijksoverheid(...)uw/landbouwsubsidiesquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Per hectare subsidie, meer kan ik zo even niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |