Ja dus, een kereltje met een storm 8 nederland shirtquote:Op maandag 4 juli 2022 16:35 schreef butz0rs het volgende:
Ik ben Teun aan het kijken, zijn dit wappies? Lijken me geen boeren.
Als je alle landelijke demonstraties op oorlogsniveau gaat aanpakken dan wordt dat ook al snel de norm, moeten we ook niet willen.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:34 schreef myShizzle het volgende:
Er gaat helemaal niks gebeuren en dat vind ik oprecht jammer.
In Den Haag lachen ze zich de ballen uit hun Armani maatpak en doooorrrrr.
Slappe hap. Als de Russen binnenvallen zijn we nog sneller dan in WW2 gecapituleerd.
Lijkt wel een verslag van de Nijmeegse Vierdaagse.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:35 schreef butz0rs het volgende:
Ik ben Teun aan het kijken, zijn dit wappies? Lijken me geen boeren.
Kan er niemand een boekje schrijven over de puinhopen van 12 jaar prutte met rutte.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als je al 12 jaar in functie bent kun je moeilijk nog naar voorgangers wijzen, dat is gewoon meer dan voldoende tijd om iets te fiksen.
Wellicht over 20 jaar, een boek of serie wat terugkijkt op Rutte als de serie op npo die terugkeek op Pim Fortyn en hoe het allemaal zo uit de hand liepquote:Op maandag 4 juli 2022 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan er niemand een boekje schrijven over de puinhopen van 12 jaar prutte met rutte.
En brandende strobalen onder hun keukenraam leggenquote:Op maandag 4 juli 2022 16:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
hahaha mooi een weekje blijven staan. Kijken of de boeren dan snappen dat het niet leuk is om gehinderd te worden in je dagelijks plannen, gewoon omdat iemand anders het ergens niet mee eens is.
Lijkt me een vrij saaie serie... ook niet erg geloofwaardig hoe hij overal mee weg komt door een beetje te glimlachen.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wellicht over 20 jaar, een boek of serie wat terugkijkt op Rutte als de serie op npo die terugkeek op Pim Fortyn en hoe het allemaal zo uit de hand liep
De VVD is zo groot geworden omdat de boeren massaal erop stemden. Zolang het ze meer poen opleverden stonden ze er vierkant achter en hadden ze schijt aan de bejaarden en de minima die geen cent meer te makken hadden.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij saaie serie... ook niet erg geloofwaardig hoe hij overal mee weg komt door een beetje te glimlachen.
Hopelijk benen vol teken!!!quote:Op maandag 4 juli 2022 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
Dat groepje bij Teun.![]()
Een beetje random rondlopen zonder plan.
boomers zijn juist de rijkste generatiequote:Op maandag 4 juli 2022 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
De VVD is zo groot geworden omdat de boeren massaal erop stemden. Zolang het ze meer poen opleverden stonden ze er vierkant achter en hadden ze schijt aan de bejaarden en de minima die geen cent meer te makken hadden.
Gekke mensenquote:Op maandag 4 juli 2022 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
What's new?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn aan het verdwalen?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
Mijn bejaarde moeder heeft altijd de vriezer vol. Een beetje bejaarde is een hoarder.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:42 schreef mazaru het volgende:
Zouden die stinkboeren nu trots op zichzelf zijn dat duizenden mensen die slecht ter been zijn of bejaard nu zonder boodschappen zitten dank zij die achterlijke terreuracties?
Iig vaak een bepaald type dat verrassingen zo veel mogelijk uit het leven bant. Maar dat associeer ik ook met CDA.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:02 schreef Noek het volgende:
Denk trouwens dat de boeren meer CDA-ers en die andere christenpartijen zijn.
Is vaak vroom volk. Vroom, dat woord gebuik ik echt amper. Toch mooi!
quote:Op maandag 4 juli 2022 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan er niemand een boekje schrijven over de puinhopen van 12 jaar prutte met rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |