Wat heeft mijn steun aan een Europees land dat wordt aangevallen hier nu weer mee te maken?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Deze post, i.c.m. je UI is ook best ironisch.
Ik vond het gewoon komisch, meer niet. Maar ik zou denk ik niet snel mijn prive auto er voor durven te parkeren, je weet natuurlijk nooit wat zo'n tractor zonder kenteken van plan is.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mag toch? Het is niet zo alsof zij er geen mening over mogen hebben puur en alleen omdat ze een leasebak rijden.
Wordt blijkbaar opgelegd door de Europese Commissie:quote:Op maandag 4 juli 2022 16:18 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gewoon benieuwd of andere subsidies ook in te zien zijn.
Maar dat wordt inderdaad off-topic.
https://www.rvo.nl/onderwerpen/glb/europese-subsidiegegevensquote:De Europese Commissie wil dat iedere lidstaat subsidiegegevens van bedrijven openbaar maakt. Begunstigden die minder dan ¤ 1.250 ontvangen uit het Europees Landbouwgarantiefonds (ELGF) en het Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling (ELFPO) worden anoniem weergegeven. De openbaarmaking is wettelijk vastgelegd in het Besluit openbaarmaking subsidiegegevens gemeenschappelijk landbouwbeleid 2021 en op de website van Overheid.nl.
Nee, het is humor om te lachen.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat heeft mijn steun aan een Europees land dat wordt aangevallen hier nu weer mee te maken? Of is dit een wat omfloerste (en grotendeels ongefundeerde) tu quoque?
Ach ja en enige sensatiezucht is ook mij niet vreemd natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2022 16:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, het is humor om te lachen.
Je UI heeft ook kleur of m.a.w. voegt ook kleur toe aan je leven.
Haha.
Jip. Bij Ter Apel.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:23 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/2875915199381116
LNN live, die staan volgens mij bij de grens.
Halve Appie bij mij op dorp is al leeg... Kunnen de boeren weer naar huis morgenquote:
Klopt. Aan de woonplaats te zien zijn dat voor het overgrote deel bedrijven die net over de grens gevestigd zijn, en die blijkbaar ook wat grond in Nederland hebben. Veel van de Europese GLB-subsidies zijn bedragen/ha. Voor het Nederlandse deel van het bedrijf worden die vanuit Nederland betaald, voor het Duitse en/of Belgische deel vanuit die landen. Andersom zullen er ook Nederlandse landbouwbedrijven vanuit het buitenland gesubsidieerd worden.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:03 schreef crystal_meth het volgende:
waarvan 485 in het buitenland gevestigd waren..
Je denkt echt serieus dat Rutte gaat opstappen omdat boeren burgers aan het pesten en terroriseren zijn?quote:Op maandag 4 juli 2022 15:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Mijn zegen niet, ik ben voor een goeie opstand tegen Mark Rutte. Belangrijkste prioriteit nu is dat hij vertrekt.
Van Mark Rutte komen wij nooit meer af.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt echt serieus dat Rutte gaat opstappen omdat boeren burgers aan het pesten en terroriseren zijn?
![]()
Voor 2026 zijn we van Rutte af hoor.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Van Mark Rutte komen wij nooit meer af.
tuurlijk wel, die is aan z'n laatste termijn bezig... als Dijkhoff er niet uitgestapt was, hadden we nu ook al geen Rutte meer gehad.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Van Mark Rutte komen wij nooit meer af.
Dit inderdaad. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:50 schreef Nielsch het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor de ME om in te grijpen bij die distributiecentra? Ultimatum stellen (voor 17:00 uur weg) of anders overgaan tot arrestaties. Voer die trekkerterroristen massaal af in politiebusjes en zet die trekkers van ze op diepladers. Weg ermee. Mijn zegen hebben ze.
Dat zijn nog de gevolgen van van Agt, den Uyl en Lubbers hoorquote:Op maandag 4 juli 2022 16:31 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Rephrase: van de gevolgen van Rutte komen we nooit meer af.
Nooit een microfoon onder de neus van een boer schuiven.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Als wij niets meer leveren zijn de supermarkten zo leeg, daarom blokkeren we nu de bevoorrading van supermarkten om dat punt duidelijk te maken".
Dan gaan ze beschamende vergelijkingen maken.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
Nah, niet mee eens.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zijn nog de gevolgen van van Agt, den Uyl en Lubbers hoor
Als je al 12 jaar in functie bent kun je moeilijk nog naar voorgangers wijzen, dat is gewoon meer dan voldoende tijd om iets te fiksen.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zijn nog de gevolgen van van Agt, den Uyl en Lubbers hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |