Moet je haar even helpen met afvegen. Ze kan er waarschijnlijk niet geheel bij.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt zo een collega langs gelopen, met zo'n complete strontlucht achter hem aan.
Erger is nog dat het een wijf was. Een vadsig wijf, dat wel.
Zo te horen heb je daar ervaring meequote:Op maandag 4 juli 2022 16:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Jammer als je 200 neerlegt voor een tranny en haar dan gaat liggen baffen dat je dan je eigen bovenlip ruikt de volgende dag.
@:Cockwhale kan ik het al? Of moet ik nog meer oefenen
Komt in de buurt. Nog wel een paar privé lesjes nodigquote:Op maandag 4 juli 2022 16:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Jammer als je 200 neerlegt voor een tranny en haar dan gaat liggen baffen dat je dan je eigen bovenlip ruikt de volgende dag.
@:Cockwhale kan ik het al? Of moet ik nog meer oefenen
quote:Op maandag 4 juli 2022 13:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt zo een collega langs gelopen, met zo'n complete strontlucht achter hem aan.
Erger is nog dat het een wijf was. Een vadsig wijf, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minimale persoonlijke hygiëne is ver te zoeken...
Jij bent Kees Kankerkachel?quote:Op maandag 4 juli 2022 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je hebt mensen wiens bek naar stront ruikt maar ook mensen die zelf naar stront ruiken.
Tijdens de studie was er een gast van wie bekend was dat hij naar dames van plezier ging, ze betaalde en dan alles mee mocht doen. Zijn vriendin die aan de andere kant van het land woonde kwam er uiteindelijk achter. Maar goed, deze gast vertelde een keer in geuren en kleuren dat hij een Spaanse, tengere, meid had gezien waar hij mee wou afspreken. Dus hij maakte een afspraak, betaalde en moest gaan liggen terwijl zij nog even naar het toilet ging. Toen ze terug kwam gingen ze wat stoeien en wou hij doggy. Dus de meid nam de hondpositie aan en de gast wilt van achteren zijn gang gaan. Maar op het moment dat hij de billetjes van de meid opzij schoof kwam er een strontlucht eruit. Ook zag hij nog een stukje toiletpapier uit haar goever/gat hangen...
Minimale persoonlijke hygiëne is ver te zoeken...
Ik ben niet de hoofdpersoon uit dat verhaal wat ik verteldequote:Op maandag 4 juli 2022 17:55 schreef schommelstoel het volgende:
Had jij je eigen piemol wel goed gewassen?
Inderdaad, de persoonsvormen uit de OP zijn niet consequent.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:27 schreef Cockwhale het volgende:
Dus er liep een man waarachter een vrouw liep waarachter een strontlucht volgde? Complex verhaal wel dit. Had je niet gewoon zelf je luier volgepoept?
Zeker geen frisse gedachte, nog netjes en zacht "uitgedrukt"quote:Op maandag 4 juli 2022 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben niet de hoofdpersoon uit dat verhaal wat ik vertelde![]()
Of die gast zijn slurf goed had gewassen weet ik niet. Maar het feit dat iemand intiem wilt zijn met iemand en dan gaat liggen stinken is geen frisse gedachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dat past helemaal bij het imago van deze TS.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, de persoonsvormen uit de OP zijn niet consequent.
quote:
Ja hoor, twee keer per jaar onder de douchequote:Op maandag 4 juli 2022 17:55 schreef schommelstoel het volgende:
Had jij je eigen piemol wel goed gewassen?
Ik ben tenminste geen Indiase strontschepper zoals jijquote:Op maandag 4 juli 2022 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat past helemaal bij het imago van deze TS.
De ene minuut is hij chef pallet sorteerder die faalt. de volgende dag is hij een zwakzinnige en de volgende dag herhaalt hij klachten die hij over zichzelf hoort op de sociale werkplaats dat hij naar stront stinkt
Kijk, daar heb je de aard van het probleem al! Die stront lucht kwam omdat je vandaag de hele dag stront heb lopen scheppen.quote:Op maandag 4 juli 2022 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen Indiase strontschepper zoals jij
Oh ja dank je, goed dat je me eraan herinnert, ik was het vergetenquote:Op maandag 4 juli 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je de aard van het probleem al! Die stront lucht kwam omdat je vandaag de hele dag stront heb lopen scheppen.
Dat wat jij omschrijft kan op den duur leiden tot splitted personaquote:Op maandag 4 juli 2022 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat past helemaal bij het imago van deze TS.
De ene minuut is hij chef pallet sorteerder die faalt. de volgende dag is hij een zwakzinnige en de volgende dag herhaalt hij klachten die hij over zichzelf hoort op de sociale werkplaats dat hij naar stront stinkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |