Yep. Dit is niet Max zijn baan helaas.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:20 schreef beantherio het volgende:
Zoveel mogelijk punten proberen te pakken dan maar. Het is niet anders.
Parijs is nog niet in zichtquote:Op zondag 3 juli 2022 17:19 schreef tripel7 het volgende:
Lewis #blessed zichzelf weer eens naar een podium
Dat mag Ferrari niet laten gebeurenquote:Op zondag 3 juli 2022 17:20 schreef PzKpfw het volgende:
Iets zegt me dat Hamilton deze race helaas gaat winnen.
De rabobank.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Baan niet goed schoongeveegd dus..kan je daar iemand voor aansprakelijk stellen?
Of het verneuken in de pits.quote:
Zal me geen eens meer verbazenquote:Op zondag 3 juli 2022 17:20 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari's er samen af -> Hamilton wint
#blessed
De rabobankquote:Op zondag 3 juli 2022 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Baan niet goed schoongeveegd dus..kan je daar iemand voor aansprakelijk stellen?
quote:Op zondag 3 juli 2022 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2022 17:20 schreef PzKpfw het volgende:
Iets zegt me dat Hamilton deze race helaas gaat winnen.
Hopen dat hij wintquote:
Never forget.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De echte kenners weten dat dit een bijzondere race wordt. De heropstanding van Sir Lewis Hamilton.
Daar wordt al weken zorgvuldig naar opgebouwd. Vandaag begint zijn opmars naar zijn achtste WDC. De rugpijn, het podium, de kritiek in de media, de Piquet-affaire. Allemaal zorgvuldig geplaatst door de Illuminati achter Mercedes in een opbouw naar een glorieuze overwinning op zijn thuiscircuit.
De echte kenners weten. Dit is het moment. De zwarte Jezus gaat een stuiterbal in een racemonster veranderen.
Sir Lewis the Greatest. Lewisgod
Keep pushing Lewisquote:Op zondag 3 juli 2022 17:23 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Klink je ook zo in bed? Ouwe Chevy driver.
Carlos maakt vanzelf een foutjequote:
Moet ie sneller zijn en inhalenquote:
Zit er 4 sec achter.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc is bang voor een divebomb van Hamilton. Terecht.
quote:Op zondag 3 juli 2022 17:23 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Klink je ook zo in bed? Ouwe Chevy driver.
Ferrari strategie in werkingquote:Op zondag 3 juli 2022 17:25 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari zo dom. Leclerc kan kampioen worden. Wat doe je?
Tsja aan de ene kant snap ik hem welquote:
Ja tuurlijk, zulke kansen zal hij niet vaak meer gaan krijgenquote:Op zondag 3 juli 2022 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja aan de ene kant snap ik hem wel
Prima, mag ie weer even met z'n vlag zwaaien ookquote:Op zondag 3 juli 2022 17:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op zich zou het niet verkeerd zijn voor Verstappen als Hamilton vandaag wint. Dus prima.
Latifi treintjequote:Op zondag 3 juli 2022 17:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nee Allard, die zijn langzamer omdat ze achter OCO rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |