Haha, ik vind dit juist leuker dan de losse afleveringen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ik trek dit ook erg slecht, 2 simultaan drama's uitgesmeerd over weken.
Het zijn ook geen super sympathieke stellen ofzo, vooral eigenwijs.
Je blijft wachten op de volgende ellende, van dezelfde stellen, week na week.
En ik hou er niet van als ik naar een accident waiting to happen zit te kijken, en zeker niet zo uitgesmeerd.
Een verhaal van begin tot eind per keer is voldoende.
Dat ook, alsof het een dom Amerikaans programma is waarin ze mensen aan de buis moeten kluisteren met een preview van na de reclame.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:56 schreef golfer het volgende:
Ik vind het vooral irritant dat alles door elkaar heen loopt in de uitzending en dat er tussendoor alweer stukjes zitten die later in dezelfde uitzending worden uitgezonden.
Ik krijg echt de kriebels van zoon Jan. Weet niet wat het precies is, maar lijkt me een heel onprettig persoon.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:34 schreef golfer het volgende:
Wat een droevenis allemaal. Zowel op Bonaire als in Italië. Totaal ongeorganiseerd en onvoorbereid allemaal.
En die zoon Jan geeft geen ruk om de gevoelens en bezwaren van zijn vriendin Fabiënne en doet gewoon wat hij wil.
Het type ‘ ik vertel wel ff hoe het moet’ met daarbij een geacteerde nonchalante houding waar je zo doorheen prikt.quote:Op zondag 18 september 2022 07:26 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van zoon Jan. Weet niet wat het precies is, maar lijkt me een heel onprettig persoon.
Precies, dat gezeur dat hij precies weet hoe het moet terwijl er nog minimaal 2 alternatieven zijn. De buizen kunnen zowel nog via het plafond als via de dek vloer zonde enige aanpassing.quote:Op zondag 18 september 2022 07:26 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van zoon Jan. Weet niet wat het precies is, maar lijkt me een heel onprettig persoon.
Dat doet sbs 6 al , bij mr frank visser na de reclame komt steevast viktor in beeld ‘weet u het nog ….’ Om dan het vorige kwartiertje te besprekenquote:Op zondag 18 september 2022 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ook, alsof het een dom Amerikaans programma is waarin ze mensen aan de buis moeten kluisteren met een preview van na de reclame.
Nog niet gezien maar Hans gaat doodquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:19 schreef Hankster het volgende:
Nou, net ook de aflevering van volgende week bekeken. Het wordt allemaal treuriger en treuriger. En dan denk ik dat het Italië verhaal nog wel het beste af gaat lopen
Hij overlijdt door een noodlottig ongeval.quote:Op zondag 18 september 2022 08:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar Hans gaat dood
Die ziet er elke aflevering slechter uit
maar is deze serie een herhaling dan? ik heb ook in een stukje over die programma gehoord dat hij overlijd, maar nog niet daarwerkelijk gezien dat dit gebeurd isquote:Op zondag 18 september 2022 09:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij overlijdt door een noodlottig ongeval.
Bij de start van de 1e aflevering kwam het al in beeld dat Hans was overleden. Wellicht dat dit daardoor al in andere media te horen was.quote:Op zondag 18 september 2022 10:55 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
maar is deze serie een herhaling dan? ik heb ook in een stukje over die programma gehoord dat hij overlijd, maar nog niet daarwerkelijk gezien dat dit gebeurd is
quote:Op zondag 18 september 2022 10:55 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
maar is deze serie een herhaling dan? ik heb ook in een stukje over die programma gehoord dat hij overlijd, maar nog niet daarwerkelijk gezien dat dit gebeurd is
SPOILER: dikke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nizno op 18-09-2022 12:25:09 ]life is like a box of chocolates
Had hij nou ontslag gekregen omdat hij weer bij paps en mams gaat wonen, wel een echter loser, ex in NL mag blij zijn verlost te zijn van hemquote:Op zondag 18 september 2022 08:18 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Het type ‘ ik vertel wel ff hoe het moet’ met daarbij een geacteerde nonchalante houding waar je zo doorheen prikt.
Zijn houding wordt versterkt door de vader die hem verafgood omdat die zelf niet kundig genoeg lijkt. Meisje wat thuis blijft lijkt er al klaar mee te zijn.
Dat staat genoemd op de site van de firma.quote:Op zondag 18 september 2022 10:55 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Bronquote:Helaas moeten wij het verdrietige bericht mededelen dat Hans op 21-01-2022 op 65 jarige leeftijd onverwachts is overleden aan de gevolgen van een noodlottig ongeval.
Dit heb ik niet gezien.quote:Op zondag 18 september 2022 11:47 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Gisteren zag je dat <spoiler weg>
Dat zijn allemaal spoilers, want dat is gisteren niet uitgezonden.quote:
Hoe kan ik dit gezien hebben? Sorry, zie nu pas dat NL Ziet een aflevering voor loopt. Sorry van de spoilers.quote:Op zondag 18 september 2022 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal spoilers, want dat is gisteren niet uitgezonden.
Omdat je via NPO plus kijkt?quote:Op zondag 18 september 2022 18:01 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit gezien hebben?
Maar hij wil niet zeggen dat ie zijn zin heeft doorgedruktquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:34 schreef golfer het volgende:
Wat een droevenis allemaal. Zowel op Bonaire als in Italië. Totaal ongeorganiseerd en onvoorbereid allemaal.
En die zoon Jan geeft geen ruk om de gevoelens en bezwaren van zijn vriendin Fabiënne en doet gewoon wat hij wil.
Inderdaad. Ik word daar ook bloedlink van 🤬.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ah fijn, weer spoilers van nog niet uitgezonden afleveringen in het topic, godverdomme zeg.... ga lekker naar een vooruitkijktopic als je wilt spoileren meer niet in het topic over de uitzending
Het in elk topic hetzelfde verhaal, maar je mag er niets van zeggen want dan moet je maar geld betalen en vooruit kijken. Voor mij een reden om topics niet meer te openen, waardoor je altijd weken achter de actualiteit aan loopt.quote:Op zondag 18 september 2022 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ah fijn, weer spoilers van nog niet uitgezonden afleveringen in het topic, godverdomme zeg.... ga lekker naar een vooruitkijktopic als je wilt spoileren meer niet in het topic over de uitzending
Je mag het best zeggen. De spoilers zijn weggehaald.quote:Op maandag 19 september 2022 09:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het in elk topic hetzelfde verhaal, maar je mag er niets van zeggen want dan moet je maar geld betalen en vooruit kijken. Voor mij een reden om topics niet meer te openen, waardoor je altijd weken achter de actualiteit aan loopt.
Had ik al voorspeld.quote:
Die heeft vast al een tijdje een Bonairs neukertje.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:34 schreef golfer het volgende:
En dat zag ze niet aan komenquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alles gaat fout in bonaire genot
Maar geen cent te makkenquote:
Heerlijk, 'Ik Vertrek' genot. Ze zijn boos op de aannemer die ze zelf uitgekozen hebben en waar ze dikke vrienden mee waren.quote:
Ik denk ook niet dat ze alles netjes overlegd hebben, in dat eerdere gesprek met die zoon bleek bijvoorbeeld dat ze geen leidingen hadden aangelegd voor de kabels, want het zat er allemaal in voor ze het wisten. Die zoon is vooral gekomen omdat die ouders alles maar een beetje lieten gebeuren (of zo kwam het toch op mij over).quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heerlijk, 'Ik Vertrek' genot. Ze zijn boos op de aannemer die ze zelf uitgekozen hebben en waar ze dikke vrienden mee waren.
En dan zeggen ze dat ze alles continu gemeld hadden, maar de aannemer niet luisterde. Tja, dan hadden ze eerder aan de bel moeten trekken, niet nu ze 80.000 dollar schade hebben.
Ik denk overigens dat ze helemaal niet alles netjes aangegeven hebben. Ze hebben immers geen ervaring en verstand van het bouwen van een huis, dan lukt het je ook niet om de aannemer te wijzen op specifieke fouten.
Het is vreselijk allemaal jaquote:Op zondag 25 september 2022 11:37 schreef Dutch_view het volgende:
Als iemand komt te overlijden dan is dat altijd vreselijk. Maar als je nota bene in je klusproject komt te struikelen over het snoer van de stofzuiger en daardoor fataal van de trap valt.... ik wordt al gek bij de gedachte![]()
![]()
Laat staan zn vrouw en familie. Jeetje hoeveel pech en noodlot kan een mens krijgen![]()
In zulke gevallen denk ik altijd aan gelovigen met hun mantra "Als God het wil"... woest kan ik er om worden
Of hij heeft gewoon niet geluisterd, ze lekker laten lullen. Ze betalen, denken vriendjes met hem te zijn, zijn naïef. Ideale uitgangssituatie om de kluit te belazeren.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heerlijk, 'Ik Vertrek' genot. Ze zijn boos op de aannemer die ze zelf uitgekozen hebben en waar ze dikke vrienden mee waren.
En dan zeggen ze dat ze alles continu gemeld hadden, maar de aannemer niet luisterde. Tja, dan hadden ze eerder aan de bel moeten trekken, niet nu ze 80.000 dollar schade hebben.
Ik denk overigens dat ze helemaal niet alles netjes aangegeven hebben. Ze hebben immers geen ervaring en verstand van het bouwen van een huis, dan lukt het je ook niet om de aannemer te wijzen op specifieke fouten.
Ik denk dat Rinse en Francine ook gewoon niet gezien hebben hoe slecht het was.quote:Op zondag 25 september 2022 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon niet geluisterd, ze lekker laten lullen. Ze betalen, denken vriendjes met hem te zijn, zijn naïef. Ideale uitgangssituatie om de kluit te belazeren.
Heb ik de director's cut gezien ofzo?quote:Op zondag 25 september 2022 02:12 schreef Bever_NL het volgende:
Bonaire:
Fabiënne was er al bang voor maar zoon Jan is inderdaad gevallen voor een Bonair's neukertje of meervoud
daarvan. Moeder Francine begrijpt het helemaal.
Met vrienden moet je wandelen, niet handelen. Dat blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is nogal onzin. Je bent eens twee weken op Curacao geweest voor je werk en denkt nu te weten hoe het er daar/op Bonaire aan toe gaat, dat advocaten daar hun clienten ondermijnen blijkbaar en roept zomaar wat.quote:Op zondag 25 september 2022 16:57 schreef Bever_NL het volgende:
En misschien nog wel de belangrijkste:
C- Dat eiland !! Het is een dorp en daar is iedereen direct of indirect familie van elkaar. Die advocaat is via familie, vrienden of kennissen altijd weer verbonden met de aan te klagen partij. Het principe wat dan op zo'n eiland geldt is deze:
" Je blijft met je kloten poten af, van mijn kloten familie familie/ vriend/ kennis"
DIe 2 dames spraken toch anders ook wel een best woordje italiaans?quote:Op maandag 26 september 2022 13:09 schreef GereDathan het volgende:
Genoten van de bende op Bonaire, al moet ik opmerken dat die container/afdak wel een gouden greep is. Ze wonen dichtbij te bouwplaats in een redelijk behoorlijke woning op deze manier. Jammer dat ze geen enkele kaas hebben gegeven van bouwen, dus veel zin heeft het verder niet
Italië natuurlijk rampzalig. De laatste 2 afleveringen vond ik Hans al erg stil, er werd volop gespeculeerd op dat Corona of een ander longziekte zijn einde zou betekenen. Zelf denk ik dat Hans zijn lichaam gewoon op was na alle jaren noeste arbeid en zichzelf verwaarlozen. Een misstap (letterlijk) is dan al snel gemaakt, als dat vervolgens betekent dat je zeer ongelukkig van de trap valt dan is dat heel erg zuur. Een triest einde van de markante man. Dat Marja vervolgens ook nog een dikke smakkerd maakt is bijna het scenario van een boek.
Toch denk ik dat ze het in Italië wel gaan redden. Renzo praat een goed woordje Italiaans zover ik het kan beoordelen. Ze weten duidelijk wat ze moeten doen en zijn ook met genoeg mensen over om iets te kunnen doen.
En als laatste, hoewel die muurschildering qua timing natuurlijk lachwekkend was kan ik niet anders zeggen dan: prachtig! Niet zozeer dat ik het tafereel mooi vind (dat is namelijk maar deels zo), maar het is echt een hele mooie en kunstige schildering. Vind het altijd bijzonder dat mensen dat kunnen, ik kan nog geen rechte lijn tekenen namelijk.
Ik dacht dat 1 van de 2 wel wat kon, de andere heb ik geen idee van eigenlijk. Ik zag, maar misschien heb ik het gemist, vooral Renzo met iedereen spreken die op bezoek kwam voor oa. het water.quote:Op maandag 26 september 2022 13:27 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
DIe 2 dames spraken toch anders ook wel een best woordje italiaans?
Marja, met name.quote:Op maandag 26 september 2022 13:27 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
DIe 2 dames spraken toch anders ook wel een best woordje italiaans?
Marja deed o.a. de gesprekken met ‘de makelaar’. Renzo spreekt het misschien beter, maar lijkt minder zakelijk.quote:Op maandag 26 september 2022 13:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat 1 van de 2 wel wat kon, de andere heb ik geen idee van eigenlijk. Ik zag, maar misschien heb ik het gemist, vooral Renzo met iedereen spreken die op bezoek kwam voor oa. het water.
Het struikelen over een draad en van de trap vallen is al behoorlijk dramatisch, als hij overleden was omdat hij het dak op het hoofd had gekregen wat een overtreffende trap van dramatisch geweest.quote:Op maandag 26 september 2022 13:54 schreef Ceviche het volgende:
Toen ze zonder helm gingen klussen terwijl de gemeente alles had afgezet omdat het dak naar beneden kwam zetten dacht ik dat dat zou leiden tot Hans' ongeval maar dat is wonderwel goed gegaan.
Met z'n allen op zo'n gevaarlijke plek werken zonder helm vind ik eigenlijk vragen om problemen, dat was ook tragisch geweest, maar ook een gevolg van onverstandige keuzes.quote:Op maandag 26 september 2022 14:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het struikelen over een draad en van de trap vallen is al behoorlijk dramatisch, als hij overleden was omdat hij het dak op het hoofd had gekregen wat een overtreffende trap van dramatisch geweest.
Die twijfels zijn in beeld uitgesproken door haar in voorgaande uitzendingquote:Op maandag 26 september 2022 11:18 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Heb ik de director's cut gezien ofzo?
Ze kan door privacy wetgeving en slecht op de situatie anticiperend personeel, zeer moeilijk achter komen waar haar man ligt, die min of meer stervende is.quote:Op maandag 26 september 2022 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Het verhaal van de dood van Hans is van begin tot einde zó'n dramatische reeks gebeurtenissen, dat je het niet zou verzinnen zeg.
De bouwval, Hans' gekwakkel (je zag een gezondheidsbui al hangen), maar dan een fucking struikelpartij over een snoer, ambulance, vrouw die niet weet waar hij ligt (inclusief zoektocht en beelden vanaf een kille parkeerplaats), ziekenhuis dat niets prijsgeeft vanwege privacy, daarna alleen mogen bellen, hem één keer kunnen bezoeken (waarover Marja niets wilde zeggen op camera) en dan gebeld worden dat je man dood is.
Tjonge. Hoe kom je zoiets te boven.
Ik ben niet eens twee weken op Curacao geweest. Maar als ik er was dan was ik er 1 a 2 weken. Geloof me op zo'n eiland zijn het via-via allemaal relaties van ekaar. En zeker voor een witte man als Rinse die min of meer als gelukszoeker op dat eiland neerstrijkt en zijn recht probeert te halen. Zaken gaan daar naast trager ook anders. Zodra er geld in het spel is, kan men toveren met de waarheid.quote:Op maandag 26 september 2022 12:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is nogal onzin. Je bent eens twee weken op Curacao geweest voor je werk en denkt nu te weten hoe het er daar/op Bonaire aan toe gaat, dat advocaten daar hun clienten ondermijnen blijkbaar en roept zomaar wat.
Dat heb ik me ook afgevraagdquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:21 schreef kloon_bassie het volgende:
Jan gestopt met drinken… wat had ie nou voor flesje in z’n hand in dat laatste shot?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |