abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206107193
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:57 schreef Bever_NL het volgende:
En misschien nog wel de belangrijkste:

C- Dat eiland !! Het is een dorp en daar is iedereen direct of indirect familie van elkaar. Die advocaat is via familie, vrienden of kennissen altijd weer verbonden met de aan te klagen partij. Het principe wat dan op zo'n eiland geldt is deze:
" Je blijft met je kloten poten af, van mijn kloten familie familie/ vriend/ kennis"
Dit is nogal onzin. Je bent eens twee weken op Curacao geweest voor je werk en denkt nu te weten hoe het er daar/op Bonaire aan toe gaat, dat advocaten daar hun clienten ondermijnen blijkbaar en roept zomaar wat.
  maandag 26 september 2022 @ 12:56:25 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206107851
Jullie vinden werkelijk dat 'zoon Jan' naar Nederland had moeten vliegen om zijn verkering uit te maken? En dan per verrassing voor haar deur staan? Want de telefonische aankondiging dat je even langskomt vanaf Bonaire is al een slecht nieuwsgesprek an sich, natuurlijk.
Wat een onzin. Misschien zat er al veel langer iets niet lekker. We hebben er allemaal geen idee van.
Tuurlijk is het sneu voor zijn ex. Zoiets is altijd sneu voor minimaal één lid van de relatie. Maar om nou die kerel te verwijten dat hij het op afstand heeft uitgemaakt, en er nog van alles bij te impliceren, is echt idioot, vind ik.

Het lijkt me overigens wel een uitermate vervelend ventje. Dat wel. Dus ex is vast beter af zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206107975
Genoten van de bende op Bonaire, al moet ik opmerken dat die container/afdak wel een gouden greep is. Ze wonen dichtbij te bouwplaats in een redelijk behoorlijke woning op deze manier. Jammer dat ze geen enkele kaas hebben gegeven van bouwen, dus veel zin heeft het verder niet :')

Italië natuurlijk rampzalig. De laatste 2 afleveringen vond ik Hans al erg stil, er werd volop gespeculeerd op dat Corona of een ander longziekte zijn einde zou betekenen. Zelf denk ik dat Hans zijn lichaam gewoon op was na alle jaren noeste arbeid en zichzelf verwaarlozen. Een misstap (letterlijk) is dan al snel gemaakt, als dat vervolgens betekent dat je zeer ongelukkig van de trap valt dan is dat heel erg zuur. Een triest einde van de markante man. Dat Marja vervolgens ook nog een dikke smakkerd maakt is bijna het scenario van een boek.

Toch denk ik dat ze het in Italië wel gaan redden. Renzo praat een goed woordje Italiaans zover ik het kan beoordelen. Ze weten duidelijk wat ze moeten doen en zijn ook met genoeg mensen over om iets te kunnen doen.

En als laatste, hoewel die muurschildering qua timing natuurlijk lachwekkend was kan ik niet anders zeggen dan: prachtig! Niet zozeer dat ik het tafereel mooi vind (dat is namelijk maar deels zo), maar het is echt een hele mooie en kunstige schildering. Vind het altijd bijzonder dat mensen dat kunnen, ik kan nog geen rechte lijn tekenen namelijk.
pi_206108118
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:09 schreef GereDathan het volgende:
Genoten van de bende op Bonaire, al moet ik opmerken dat die container/afdak wel een gouden greep is. Ze wonen dichtbij te bouwplaats in een redelijk behoorlijke woning op deze manier. Jammer dat ze geen enkele kaas hebben gegeven van bouwen, dus veel zin heeft het verder niet :')

Italië natuurlijk rampzalig. De laatste 2 afleveringen vond ik Hans al erg stil, er werd volop gespeculeerd op dat Corona of een ander longziekte zijn einde zou betekenen. Zelf denk ik dat Hans zijn lichaam gewoon op was na alle jaren noeste arbeid en zichzelf verwaarlozen. Een misstap (letterlijk) is dan al snel gemaakt, als dat vervolgens betekent dat je zeer ongelukkig van de trap valt dan is dat heel erg zuur. Een triest einde van de markante man. Dat Marja vervolgens ook nog een dikke smakkerd maakt is bijna het scenario van een boek.

Toch denk ik dat ze het in Italië wel gaan redden. Renzo praat een goed woordje Italiaans zover ik het kan beoordelen. Ze weten duidelijk wat ze moeten doen en zijn ook met genoeg mensen over om iets te kunnen doen.

En als laatste, hoewel die muurschildering qua timing natuurlijk lachwekkend was kan ik niet anders zeggen dan: prachtig! Niet zozeer dat ik het tafereel mooi vind (dat is namelijk maar deels zo), maar het is echt een hele mooie en kunstige schildering. Vind het altijd bijzonder dat mensen dat kunnen, ik kan nog geen rechte lijn tekenen namelijk.
DIe 2 dames spraken toch anders ook wel een best woordje italiaans?
pi_206108127
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:27 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Ik dacht dat 1 van de 2 wel wat kon, de andere heb ik geen idee van eigenlijk. Ik zag, maar misschien heb ik het gemist, vooral Renzo met iedereen spreken die op bezoek kwam voor oa. het water.
  maandag 26 september 2022 @ 13:54:56 #281
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206108374
Toen ze zonder helm gingen klussen terwijl de gemeente alles had afgezet omdat het dak naar beneden kwam zetten dacht ik dat dat zou leiden tot Hans' ongeval maar dat is wonderwel goed gegaan.
  maandag 26 september 2022 @ 13:55:45 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206108380
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:27 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Marja, met name.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik dacht dat 1 van de 2 wel wat kon, de andere heb ik geen idee van eigenlijk. Ik zag, maar misschien heb ik het gemist, vooral Renzo met iedereen spreken die op bezoek kwam voor oa. het water.
Marja deed o.a. de gesprekken met ‘de makelaar’. Renzo spreekt het misschien beter, maar lijkt minder zakelijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206108438
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:54 schreef Ceviche het volgende:
Toen ze zonder helm gingen klussen terwijl de gemeente alles had afgezet omdat het dak naar beneden kwam zetten dacht ik dat dat zou leiden tot Hans' ongeval maar dat is wonderwel goed gegaan.
Het struikelen over een draad en van de trap vallen is al behoorlijk dramatisch, als hij overleden was omdat hij het dak op het hoofd had gekregen wat een overtreffende trap van dramatisch geweest.
  maandag 26 september 2022 @ 14:24:10 #284
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206108612
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het struikelen over een draad en van de trap vallen is al behoorlijk dramatisch, als hij overleden was omdat hij het dak op het hoofd had gekregen wat een overtreffende trap van dramatisch geweest.
Met z'n allen op zo'n gevaarlijke plek werken zonder helm vind ik eigenlijk vragen om problemen, dat was ook tragisch geweest, maar ook een gevolg van onverstandige keuzes.
Over een snoer struikelen en dat het dan zo afloopt, dat is echt pech hebben.
  maandag 26 september 2022 @ 15:03:58 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206109068
Het verhaal van de dood van Hans is van begin tot einde zó'n dramatische reeks gebeurtenissen, dat je het niet zou verzinnen zeg.

De bouwval, Hans' gekwakkel (je zag een gezondheidsbui al hangen), maar dan een fucking struikelpartij over een snoer, ambulance, vrouw die niet weet waar hij ligt (inclusief zoektocht en beelden vanaf een kille parkeerplaats), ziekenhuis dat niets prijsgeeft vanwege privacy, daarna alleen mogen bellen, hem één keer kunnen bezoeken (waarover Marja niets wilde zeggen op camera) en dan gebeld worden dat je man dood is.

Tjonge. Hoe kom je zoiets te boven.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_206109449
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:18 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Heb ik de director's cut gezien ofzo? :P
Die twijfels zijn in beeld uitgesproken door haar in voorgaande uitzending
pi_206109638
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Het verhaal van de dood van Hans is van begin tot einde zó'n dramatische reeks gebeurtenissen, dat je het niet zou verzinnen zeg.

De bouwval, Hans' gekwakkel (je zag een gezondheidsbui al hangen), maar dan een fucking struikelpartij over een snoer, ambulance, vrouw die niet weet waar hij ligt (inclusief zoektocht en beelden vanaf een kille parkeerplaats), ziekenhuis dat niets prijsgeeft vanwege privacy, daarna alleen mogen bellen, hem één keer kunnen bezoeken (waarover Marja niets wilde zeggen op camera) en dan gebeld worden dat je man dood is.

Tjonge. Hoe kom je zoiets te boven.
Ze kan door privacy wetgeving en slecht op de situatie anticiperend personeel, zeer moeilijk achter komen waar haar man ligt, die min of meer stervende is.

Als de privacy maar is afgedekt ...............vreselijk

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 26-09-2022 16:01:12 ]
pi_206113626
Even sneu voor Fabienne, maar beter op de lange termijn. Hopelijk vind ze iemand die haar beter behandelt.

Ik heb het idee dat de editors/voice over beide families ook steeds meer subtiel belachelijk maken.

"Ze vind rust altijd bij stenen" - cut naar een random lelijke grijze steen.

"Ze zijn bezig met decoratie en het schilderen van een muur" cuts naar de hele bouwval.

Ondanks de naïviteit, wel respect voor de aanhoudende positiviteid van beide families.
pi_206117817
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:01 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dit is nogal onzin. Je bent eens twee weken op Curacao geweest voor je werk en denkt nu te weten hoe het er daar/op Bonaire aan toe gaat, dat advocaten daar hun clienten ondermijnen blijkbaar en roept zomaar wat.
Ik ben niet eens twee weken op Curacao geweest. Maar als ik er was dan was ik er 1 a 2 weken. Geloof me op zo'n eiland zijn het via-via allemaal relaties van ekaar. En zeker voor een witte man als Rinse die min of meer als gelukszoeker op dat eiland neerstrijkt en zijn recht probeert te halen. Zaken gaan daar naast trager ook anders. Zodra er geld in het spel is, kan men toveren met de waarheid.

Ik doel niet specifiek op deze advocaat maar meer op het algemeen beeld waar hij ook deel van uitmaakt.

Ik geloof dat we nu een beetje off-topic gaan. Gaarne terug naar Rinse en medium Francine

[ Bericht 8% gewijzigd door Bever_NL op 27-09-2022 13:12:25 ]
pi_206168532
Laatste aflevering al weer ;(
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:36:35 #291
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206168601
Wat een doorzetters in Italië _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206168698
Al meer dan een jaar op die porti potti schijten :')
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:46:46 #293
482080 AgnesGru
pi_206168739
Wat een rotzooi daar in Bonaire :o
pi_206168775
Die douche ook op Bonaire, lekker op een pallet staan tussen 3 houten platen :')
pi_206168861
De boel stort vanzelf in
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:59:23 #296
482080 AgnesGru
pi_206168929
Lois is een apart meisje…

Leuke opmerking van je schoonmoeder _O-
pi_206168951
Lekkere familie situatie -O-
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:34:11 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206169559
Ik denk dat ze op Bonaire nog een aantal jaren in een container met uitzicht op een onaf, steeds meer afbrokkelend, appartementencomplex zullen blijven zitten. :')

https://www.avrotros.nl/i(...)francine-op-bonaire/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:21:44 #299
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_206170439
Jan gestopt met drinken… wat had ie nou voor flesje in z’n hand in dat laatste shot? :?

Ik moet zeggen dat ik voor het avontuur op Bonaire minder respect heb dan voor het avontuur in Italië. Lijken vooral veel te klagen terwijl er in Italië wel echt iets gebeurt.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:22:29 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206170450
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:21 schreef kloon_bassie het volgende:
Jan gestopt met drinken… wat had ie nou voor flesje in z’n hand in dat laatste shot? :?
Dat heb ik me ook afgevraagd
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')