Dit is nogal onzin. Je bent eens twee weken op Curacao geweest voor je werk en denkt nu te weten hoe het er daar/op Bonaire aan toe gaat, dat advocaten daar hun clienten ondermijnen blijkbaar en roept zomaar wat.quote:Op zondag 25 september 2022 16:57 schreef Bever_NL het volgende:
En misschien nog wel de belangrijkste:
C- Dat eiland !! Het is een dorp en daar is iedereen direct of indirect familie van elkaar. Die advocaat is via familie, vrienden of kennissen altijd weer verbonden met de aan te klagen partij. Het principe wat dan op zo'n eiland geldt is deze:
" Je blijft met je kloten poten af, van mijn kloten familie familie/ vriend/ kennis"
DIe 2 dames spraken toch anders ook wel een best woordje italiaans?quote:Op maandag 26 september 2022 13:09 schreef GereDathan het volgende:
Genoten van de bende op Bonaire, al moet ik opmerken dat die container/afdak wel een gouden greep is. Ze wonen dichtbij te bouwplaats in een redelijk behoorlijke woning op deze manier. Jammer dat ze geen enkele kaas hebben gegeven van bouwen, dus veel zin heeft het verder niet
Italië natuurlijk rampzalig. De laatste 2 afleveringen vond ik Hans al erg stil, er werd volop gespeculeerd op dat Corona of een ander longziekte zijn einde zou betekenen. Zelf denk ik dat Hans zijn lichaam gewoon op was na alle jaren noeste arbeid en zichzelf verwaarlozen. Een misstap (letterlijk) is dan al snel gemaakt, als dat vervolgens betekent dat je zeer ongelukkig van de trap valt dan is dat heel erg zuur. Een triest einde van de markante man. Dat Marja vervolgens ook nog een dikke smakkerd maakt is bijna het scenario van een boek.
Toch denk ik dat ze het in Italië wel gaan redden. Renzo praat een goed woordje Italiaans zover ik het kan beoordelen. Ze weten duidelijk wat ze moeten doen en zijn ook met genoeg mensen over om iets te kunnen doen.
En als laatste, hoewel die muurschildering qua timing natuurlijk lachwekkend was kan ik niet anders zeggen dan: prachtig! Niet zozeer dat ik het tafereel mooi vind (dat is namelijk maar deels zo), maar het is echt een hele mooie en kunstige schildering. Vind het altijd bijzonder dat mensen dat kunnen, ik kan nog geen rechte lijn tekenen namelijk.
Ik dacht dat 1 van de 2 wel wat kon, de andere heb ik geen idee van eigenlijk. Ik zag, maar misschien heb ik het gemist, vooral Renzo met iedereen spreken die op bezoek kwam voor oa. het water.quote:Op maandag 26 september 2022 13:27 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
DIe 2 dames spraken toch anders ook wel een best woordje italiaans?
Marja, met name.quote:Op maandag 26 september 2022 13:27 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
DIe 2 dames spraken toch anders ook wel een best woordje italiaans?
Marja deed o.a. de gesprekken met ‘de makelaar’. Renzo spreekt het misschien beter, maar lijkt minder zakelijk.quote:Op maandag 26 september 2022 13:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat 1 van de 2 wel wat kon, de andere heb ik geen idee van eigenlijk. Ik zag, maar misschien heb ik het gemist, vooral Renzo met iedereen spreken die op bezoek kwam voor oa. het water.
Het struikelen over een draad en van de trap vallen is al behoorlijk dramatisch, als hij overleden was omdat hij het dak op het hoofd had gekregen wat een overtreffende trap van dramatisch geweest.quote:Op maandag 26 september 2022 13:54 schreef Ceviche het volgende:
Toen ze zonder helm gingen klussen terwijl de gemeente alles had afgezet omdat het dak naar beneden kwam zetten dacht ik dat dat zou leiden tot Hans' ongeval maar dat is wonderwel goed gegaan.
Met z'n allen op zo'n gevaarlijke plek werken zonder helm vind ik eigenlijk vragen om problemen, dat was ook tragisch geweest, maar ook een gevolg van onverstandige keuzes.quote:Op maandag 26 september 2022 14:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het struikelen over een draad en van de trap vallen is al behoorlijk dramatisch, als hij overleden was omdat hij het dak op het hoofd had gekregen wat een overtreffende trap van dramatisch geweest.
Die twijfels zijn in beeld uitgesproken door haar in voorgaande uitzendingquote:Op maandag 26 september 2022 11:18 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Heb ik de director's cut gezien ofzo?
Ze kan door privacy wetgeving en slecht op de situatie anticiperend personeel, zeer moeilijk achter komen waar haar man ligt, die min of meer stervende is.quote:Op maandag 26 september 2022 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Het verhaal van de dood van Hans is van begin tot einde zó'n dramatische reeks gebeurtenissen, dat je het niet zou verzinnen zeg.
De bouwval, Hans' gekwakkel (je zag een gezondheidsbui al hangen), maar dan een fucking struikelpartij over een snoer, ambulance, vrouw die niet weet waar hij ligt (inclusief zoektocht en beelden vanaf een kille parkeerplaats), ziekenhuis dat niets prijsgeeft vanwege privacy, daarna alleen mogen bellen, hem één keer kunnen bezoeken (waarover Marja niets wilde zeggen op camera) en dan gebeld worden dat je man dood is.
Tjonge. Hoe kom je zoiets te boven.
Ik ben niet eens twee weken op Curacao geweest. Maar als ik er was dan was ik er 1 a 2 weken. Geloof me op zo'n eiland zijn het via-via allemaal relaties van ekaar. En zeker voor een witte man als Rinse die min of meer als gelukszoeker op dat eiland neerstrijkt en zijn recht probeert te halen. Zaken gaan daar naast trager ook anders. Zodra er geld in het spel is, kan men toveren met de waarheid.quote:Op maandag 26 september 2022 12:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is nogal onzin. Je bent eens twee weken op Curacao geweest voor je werk en denkt nu te weten hoe het er daar/op Bonaire aan toe gaat, dat advocaten daar hun clienten ondermijnen blijkbaar en roept zomaar wat.
Dat heb ik me ook afgevraagdquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:21 schreef kloon_bassie het volgende:
Jan gestopt met drinken… wat had ie nou voor flesje in z’n hand in dat laatste shot?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |