SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zal het eens opzoeken straksquote:Op zondag 3 juli 2022 00:26 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mij ook. Maar:
[ afbeelding ]
Ik hoorde het woordje Oceaan toen ik de lapo had.. Moest iets verzinnenquote:
Jajajajaquote:Op zondag 3 juli 2022 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
evengezet om het tot 1 uur uit te zingen
Komen vast een andere keer wel voorbij, mezelf kennende.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind Tiger Feet eigenlijk leuker van ze...
en LOnely this christmas is ook prachtig![]()
Ja, die is leukerquote:Op zondag 3 juli 2022 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind Tiger Feet eigenlijk leuker van ze...
quote:Op zondag 3 juli 2022 00:31 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Dream Of Me van OMD(maar die hebben dit nummer wel gesampled)
Love's Theme
Ben benieuwd. Nu moet ik het wel weten, natuurlijk....quote:Op zondag 3 juli 2022 00:35 schreef Melting het volgende:
Ik gok dat de plaat hierna als eerste door DJ11 genoemd wordt.
met de afstandsbedieningquote:
Misschien kent Symph hem wel .. De man van de Combi Den Helder.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd vreselijk lachen om de Minions in Despicable Me. Ik heb alleen wel een keer een bioscoopfilm van alleen de Minions gezien met de kinderen, maar een hele film was toch wel te veel van het goede vond ik toen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga m'n nest opzoeken.
Melting bedankt voor de platen.
Elluf!quote:
Roelerd!quote:Op zondag 3 juli 2022 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga m'n nest opzoeken.
Melting bedankt voor de platen.
quote:Op zondag 3 juli 2022 00:46 schreef DJ11 het volgende:
Dat piano-riedeltje leek op Ob-la-di-ob-la-da van The Beatles
Misschien iets in de buurt wat zo meurt en dat die geur naar binnen is gedrongen..quote:Op zondag 3 juli 2022 00:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich af hoe het komt dat het in zijn huis ruikt of ze met de giertank bezig zijn geweest.
Ik wil niet pretenderen dat ik de schoonste persoon ooit ben, maar dit is wel wat apart.
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op zondag 3 juli 2022 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien iets in de buurt wat zo meurt en dat die geur naar binnen is gedrongen..
Een nummer-2 op de verkeerde plek gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2022 00:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich af hoe het komt dat het in zijn huis ruikt of ze met de giertank bezig zijn geweest.
Ik wil niet pretenderen dat ik de schoonste persoon ooit ben, maar dit is wel wat apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |