Hallo Nelis.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt een vakantie geboekt bij Corendon?
Hij heeft ook maar de mazzel dat 'ie boven zijn stand getrouwd isquote:Op maandag 4 juli 2022 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Nelis.
Dat klopt. Ik kreeg al een veeg uit de pan van een niet nader te noemen Pool op den Twitters. Maar ik kan nou eenmaal geen Emirates betalen
Werkpleb hé... Dan krijg je dat soort dingen
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Nelis.
Dat klopt. Ik kreeg al een veeg uit de pan van een niet nader te noemen Pool op den Twitters. Maar ik kan nou eenmaal geen Emirates betalen
Werkpleb hé... Dan krijg je dat soort dingen
Jij nog een vakantie geboekt deze zomer?quote:Op maandag 4 juli 2022 12:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]InsoGOD
Als je weer omarmd wil worden door de gehele twittergemeenschap, dan moet je gewoon even een gedicht van Remco Campert plaatsen.
Nee, nog helemaal niks. Ik heb voorlopig ook nog geen vakantie.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij nog een vakantie geboekt deze zomer?
ook nietquote:Op maandag 4 juli 2022 12:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, nog helemaal niks. Ik heb voorlopig ook nog geen vakantie.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet![]()
en veel te veel vakantiedagen
dan maar weg in september
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet![]()
en veel te veel vakantiedagen
dan maar weg in september
Weet je zeker dat het niet het geluid van een lege maag is?quote:
Hoeveel downvotes voor dit 'shirt'?quote:Op maandag 4 juli 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet het geluid van een lege maag is?
De PR-afdeling van PSV is af.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
HUGE STAMINA AMBITIOUS ENERGIC
THE GUUS WAY
Stop hiermee.
Die hebben in de loop van de jaren ook al heel wat afgrijselijke shirts durven uitbrengen. Ze verdienen alle rampspoed die ze overkomt.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel downvotes voor dit 'shirt'?
https://pbs.twimg.com/media/FW0ZHPoWQAEb_S0?format=jpg&name=large
Het is echt absoluut schandalig en een grote misdaad.
Die van "een kruising tussen Klopp en Guardiola" zal nooit meer overtroffen worden denk ik.quote:
Niemand neemt PSV serieus.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
HUGE STAMINA AMBITIOUS ENERGIC
THE GUUS WAY
Stop hiermee.
quote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel downvotes voor dit 'shirt'?
https://pbs.twimg.com/media/FW0ZHPoWQAEb_S0?format=jpg&name=large
Het is echt absoluut schandalig en een grote misdaad.
quote:Op maandag 4 juli 2022 14:36 schreef MC-M het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hier iets gruwelijk mis.
goh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |