Dat is imo ook gewoon prima. Soms juist slim om een bal richting tegenstander te slaan. In de rally mag alles wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:03 schreef tja77 het volgende:
Bal mag het publiek niet meer in van de umpire, dus slaat de Griek hem maar vol op Kyrgios.
Klopt en het mag ook meerdere keren, maar heel gezellig is het niet. Ik heb het nog nooit eerder meer dan één keer in een partij gezien.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is imo ook gewoon prima. Soms juist slim om een bal richting tegenstander te slaan. In de rally mag alles wat mij betreft.
Die ene korte bal die Tsitsipas overal heen kon meppen, had hij veel beter gewoon zakelijk weg kunnen slaan. Nu liet hij zich zo enorm kennen, en het publiek was er ook meteen klaar mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is imo ook gewoon prima. Soms juist slim om een bal richting tegenstander te slaan. In de rally mag alles wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
gaat nog gewoon op serve toch?quote:
Dak zal wel dicht gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik volg het niet, maar wat staan ze op centre court te doen
Oh, dat wordt zo dan een krankzinnige comebackquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sonego zeurt al een half uur dat het donker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |