De andere kanshebbers zijn nog niet naar buitenquote:
bijna maar nog niet helemaalquote:
Tja, je moet er wel even bij blijven, groetjes Croma.quote:
4, RUS op 3.quote:
Old skool orgaan handelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon onderkant opensnijden en uitlepelen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon onderkant opensnijden en uitlepelen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:15 schreef DKUp het volgende:
Langzamer dan Leclerc en Perez mooi.
Flikker maar op met die Mercedes-ellende.
Dat lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is vroeg naar buiten voor een FP3
Was kans op regen toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
geen FP1quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Douche zequote:
Hoe kan je dat niet waarderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
verstappen watcherquote:
Ik zeg altijd maar: vlak Verstappen nooit uit hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat de dominantie voorbij was
Waaromquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
verstappen watcher
wanneer ga je dat nu eens aanpassen
Liever potatovision-helmet cam dan geen helmet camquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:27 schreef DKUp het volgende:
Helmetcam in 4K zou leuk zijn, niet die 480p bagger
En van Hamilton.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach er zijn hier ook mensen die de prestaties van Verstappen niet kunnen waarderen.
dat zie ik ook nog wel gebeuren jaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:28 schreef DKUp het volgende:
Straks blaast Hamilton zijn motor op in Silverstone……
Alsof Viaplay beter is dan 480p.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:27 schreef DKUp het volgende:
Helmetcam in 4K zou leuk zijn, niet die 480p bagger
F1-kenner is nog net iets tenenkromnenderquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
verstappen watcher
wanneer ga je dat nu eens aanpassen
En dan de Britse fans die uit hun plaat gaan en Max de schuld geven omdat Mercedes de motor moest openschroeven omdat de Red Bull te snel isquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:28 schreef DKUp het volgende:
Straks blaast Hamilton zijn motor op in Silverstone……
Plausibelquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dan de Britse fans die uit hun plaat gaan en Max de schuld geven omdat Mercedes de motor moest openschroeven omdat de Red Bull te snel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |