Ik ook. Niet dat ik het haar niet gun maar het is pijnlijk voor mij nu naar bevallingen en happy eerste momenten met baby's te kijken. Ik kijk ooit wel terug. Misschien pas als ik mijn eigen kindje ooit in de armen heb. I don't know.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik sla het nieuwe seizoen van URK daarom meteen over. Ik las net ook dat Ab uit de serie is gestapt in navolging van Jacomien. Juist hen vond ik zo leuk samen.
Net als die ene ontwerper dusquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net in een interview gehoord dat Claes geen Klaas is, maar Klees.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:
https://claesiversen.com/aboutquote:Claes Iversen (1977) is a fashion designer of Danish descent living in the Netherlands. He studied at the Royal Academy of Visual Arts in The Hague. In 2008 Iversen obtained his master's degree at ArtEZ School of Arts in Arnhem, with a collection that he showed during Paris Fashion Week. In 2018 he celebrated his ten-year anniversary as a designer with an anniversary collection at Dutch National Opera & Ballet. Iversen has developed into a designer and artist of more than just fashion. He likes to express himself in various art forms and exhibited his first collection of paintings in 2019. From his studios in Amsterdam, Iversen works on his couture, painting and interior design.
Dan schrijven ze het verkeerd…quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt klees als in lees? Of meer Kleejus zoals een Fries de ae of ea uitspreekt? Zoals in Taetske/Teatske, Taeke, Hea of brea.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lijkt me Klees, op zijn Deens:quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Echt klees als in lees? Of meer Kleejus zoals een Fries de ae of ea uitspreekt? Zoals in Taetske/Teatske, Taeke, Hea of brea.
Ik wou dat ik een voicememo kon laten horen want dit is gewoon niet uit te typen.
Ik vraag me af wanneer hij stopt. Zou hij een aantal kinderen in zijn hoofd hebben als doel?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:06 schreef Donna het volgende:
Nu bevestigd;
Nick Cannon en Alyssa Scott krijgen idd een baby na het verlies van hun zoontje vorig jaar. Dat is baby nr. 12 voor Nick.
Misschien tot hij niet meer kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer hij stopt. Zou hij een aantal kinderen in zijn hoofd hebben als doel?
Mijn hemelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:06 schreef Donna het volgende:
Nu bevestigd;
Nick Cannon en Alyssa Scott krijgen idd een baby na het verlies van hun zoontje vorig jaar. Dat is baby nr. 12 voor Nick.
Ik snap niet dat hij vrouwen vindt die het oké vinden om zeg maar moeder 5 of 6 te zijn, en dan ook nog eens te weten dat hij een ander in dezelfde tijd ook zwanger heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Zo is het alweer een week later. Wie weet is nr. 13 ook al onderweg.
Zag het ook ja. Wel een verademing, niet zo'n hipster naam.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef Samhain het volgende:
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat Vivienne van den Assem is bevallen van een dochter: Anouk.
Dacht toen dat dat hier al wel bekend zou zijn maar niet dus.
Het is hun mealticketquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij vrouwen vindt die het oké vinden om zeg maar moeder 5 of 6 te zijn, en dan ook nog eens te weten dat hij een ander in dezelfde tijd ook zwanger heeft gemaakt.
Blijft bijzonder
Ben benieuwd of Marieke Elsinga ook al bevallen is. Ze heeft ak bijna een week niks meer gepost op insta.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef Samhain het volgende:
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat Vivienne van den Assem is bevallen van een dochter: Anouk.
Dacht toen dat dat hier al wel bekend zou zijn maar niet dus.
https://www.insider.com/j(...)ted-recommendations=quote:Jennifer Aniston spent years trying to get pregnant — and all the while, the media was either spreading rumors about a baby bump or blaming the actor for putting her career over parenthood.
"It was really hard," Aniston, 54, said in an interview for Allure's December 2022 cover story.
In the interview, the "Friends" star told journalist Danielle Pergament that her "baby-making road" was a tough one, and that the many years of public speculation only made it worse.
Aniston told Pergament she first kept her IVF experience private since "there's so little that I get to keep to myself." But she was ready to tell the truth to set the record straight. "I feel like I'm coming out of hibernation," she said. "I don't have anything to hide."
Sneu dat de media er toen inderdaad zo bovenop zat. Ik bedoel dit op de minst kutte manier ooit maar ergens vind ik het ‘jammer’ dat ze niet die Hollywood-vrouw is (blijkbaar) die gewoon geen kinderen wilde en lekker voor d’r carrière ging en schijt had aan die verwachting (no pun intended),quote:Op woensdag 9 november 2022 22:46 schreef potjecreme het volgende:
Niet een zwangerschap of een baby. Toch post ik het hier.
[..]
https://www.insider.com/j(...)ted-recommendations=
quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nick Cannon verwelkomt vierde kind in vier maanden tijd, twaalfde onderweg
Nick Cannon kan opnieuw beschuit met muisjes inslaan. De vruchtbare Amerikaanse presentator is vrijdag vader geworden van zijn elfde kind. Het is zijn vierde in vier maanden tijd. Tegelijkertijd is er nog een twaalfde onderweg.
https://www.ad.nl/show/ni(...)e-onderweg~a6256a89/
En de naam is.... hou jullie vast..... Beautiful Zeppelin![]()
![]()
Wat een afschuwelijke foto, die op het strand.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik snap best wel dat de "oudere" moeders/exen kiezen voor nog een kind met Nick. Liever dezelfde vader dan kinderen van verschillende vaders.
Kleding zou niet mijn keus zijn, maar wat is er verder mis mee?quote:Op maandag 14 november 2022 07:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke foto, die op het strand.
Ja ok, misschien heb je gelijk en was ik te veel gericht op haar kleding, en ook op haar make-up tbh. Het leidt me enorm af want het maakt de foto, imo, heel goedkoop. Plus de horizon lijkt scheef te staan. Maar an sich is er niet per se wat mis met de foto zelf, inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2022 08:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kleding zou niet mijn keus zijn, maar wat is er verder mis mee?
Zal wel weer het één en het ander gefotoshopt zijnquote:Op maandag 14 november 2022 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ok, misschien heb je gelijk en was ik te veel gericht op haar kleding, en ook op haar make-up tbh. Het leidt me enorm af want het maakt de foto, imo, heel goedkoop. Plus de horizon lijkt scheef te staan. Maar an sich is er niet per se wat mis met de foto zelf, inderdaad.
Dit is geil!!!!quote:Op maandag 14 november 2022 08:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik het gemist of was hier nog niet bekend dat Rome Strijd haar tweede kindje verwacht? Het is een meisje,.
[ afbeelding ]
Heb je gemist denk ik, want het staat al in de OP.quote:Op maandag 14 november 2022 08:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik het gemist of was hier nog niet bekend dat Rome Strijd haar tweede kindje verwacht? Het is een meisje,.
[ afbeelding ]
Heb je gemist. Weten we al maanden.quote:Op maandag 14 november 2022 08:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh sorry.quote:Op maandag 14 november 2022 10:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je gemist. Weten we al maanden.
Nu al?! Maar de kinderen uit de OP zitten nog maar nèt op de basisschoolquote:Op maandag 14 november 2022 19:37 schreef Donna het volgende:
Ik heb trouwens zelf ook een banner achtig iets in elkaar gevouwen, dus bij het nieuwe topic kunnen jullie mijn paint skills bewonderen.
Iemand hier had al opgemerkt dat het zo stil was op haar instaquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
Marieke Elsinga bevallen van zoon Jip: ‘Hij is een droombaby’
https://www.ad.nl/show/ma(...)-droombaby~ab237101/
Wauw, precies een naam die je bij Marieke zou verwachten!quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
Leuk! Ik vond het al een paar weken zo stil op haar Insta.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:24 schreef AgnesGru het volgende:
Jezus, zenden ze zo’n bevalling live op de radio uit?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:15 schreef Donna het volgende:
Jaaaa ik hoorde het live op de radio vanochtend. Zo leuk!
Hahahaha. Ze belden met Marieke.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jezus, zenden ze zo’n bevalling live op de radio uit?![]()
Dat klopt wel ongeveer, want ze maakte het laat bekend.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Voor mijn gevoel echt vijf maanden ofzo
Dan klopt m'n tijdsbesef wel goed.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat klopt wel ongeveer, want ze maakte het laat bekend.
In juni maakte ze het bekend, toen was ze al bijna halverwege. Dus dat klopt idd!quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan klopt m'n tijdsbesef wel goed.
Haha inderdaad zeg, zo lijkt het niet alsof er iets ernstigs gebeurdquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rtl boulevard is ook lekker bezig met de berichtgeving![]()
Marieke Elsinga bevallen van eerste zoontje: 'Tranendal'
https://www.rtlboulevard.(...)nga-bevallen-zoontje
Rare naamquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rtl boulevard is ook lekker bezig met de berichtgeving![]()
Marieke Elsinga bevallen van eerste zoontje: 'Tranendal'
https://www.rtlboulevard.(...)nga-bevallen-zoontje
Ze is vorige week bevallen van dochter June.quote:Op maandag 14 november 2022 08:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zag ik gisteren ook,quote:Op vrijdag 18 november 2022 06:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze is vorige week bevallen van dochter June.
https://www.instagram.com/p/ClCFrVGMXDX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Leuke naamquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:57 schreef Vicky het volgende:
Hanne van K3 is bevallen van een zoon: Julien
Oh dat is een prima afgebakken baby.quote:Op maandag 28 november 2022 15:12 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.instagram.com/p/ClgYxNpouzM/?next=%2F
[ afbeelding ]
Keizersnede babies zien er vaak prima afgebakken uit.quote:Op maandag 28 november 2022 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dat is een prima afgebakken baby.
quote:Op maandag 28 november 2022 19:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Keizersnede babies zien er vaak prima afgebakken uit.
Hahahaquote:Op maandag 28 november 2022 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Dat ligt er maar net aan of ze al voor de uitgang lagen of niet en hoelang. Mijne was gewoon net een opgefrommelde aardappel.
Da's ook al zo'n rare algemeen geaccepteerde misvatting. Baby's die via keizersnede komen zijn meestal net zo verfrommeld als die via de natuurlijke uitgang komen. Het enige verschil is wellicht de vorm van de schedel (achterhoofd) maar da's hoogstens 1 dagjequote:Op maandag 28 november 2022 19:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Keizersnede babies zien er vaak prima afgebakken uit.
Nergens zeg ik alle babies. Het valt me wel op dat keizersnede babies er veel minder kreukelig uitzien. Is toch niet erg? En ja dan gaat het over het hoofd/gezicht.quote:Op maandag 28 november 2022 20:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Da's ook al zo'n rare algemeen geaccepteerde misvatting. Baby's die via keizersnede komen zijn meestal net zo verfrommeld als die via de natuurlijke uitgang komen. Het enige verschil is wellicht de vorm van de schedel (achterhoofd) maar da's hoogstens 1 dagje
Als er al vier zijn voorgegaanquote:Op maandag 28 november 2022 20:24 schreef Donna het volgende:
En soms zijn baby's die gewoon via het geboortekanaal gekomen zijn ook gewoon heel gaaf.
Kan ook nog.
Ja dat trekt bijzonder snel bij inderdaad. Even strijken en je hebt een gladde aardappel.quote:Op maandag 28 november 2022 20:25 schreef SQ het volgende:
Na een dag zijn alle rimpels er sowieso meestal wel uit. Uitzonderingen daargelaten
Hoezo? Jij vindt deze baby er toch ook zo 'mooi' uit zien? Dit is echt geen foto van 2 uren na de bevalling hoor.quote:Op maandag 28 november 2022 20:29 schreef potjecreme het volgende:
Lol vinden de moeders, buitenstaanders zien iets anders
Leuk! Mooie vrouw ook Laura Verster.quote:Op maandag 28 november 2022 15:12 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.instagram.com/p/ClgYxNpouzM/?next=%2F
[ afbeelding ]
Volgens mij is de baby vorige week maandag geboren, een week oud nu dus ( filmpje rtl boulevard) dus de foto is vast niet van vlak na de geboorte.quote:Op maandag 28 november 2022 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoezo? Jij vindt deze baby er toch ook zo 'mooi' uit zien? Dit is echt geen foto van 2 uren na de bevalling hoor.
Niet mooi, prima afgebakken staat er. Excuus.
Yuki is van Kris Kross Amsterdamquote:Op woensdag 7 december 2022 20:03 schreef Mrmime het volgende:
Die Yuki (Expeditie Robinson?) heeft een dochter gekregen, Suki.
Not kidding
Ah oké, dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 december 2022 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yuki is van Kris Kross Amsterdam
Gaby Blaaser is zwanger: 'Beste ongelukje ooit'quote:Op maandag 12 december 2022 13:46 schreef JourneyBlue het volgende:
En Gaby Blaaser is ook per ongeluk zwanger
[ afbeelding ]
"The best accident that ever happened to us" - Gaby, 36quote:Op maandag 12 december 2022 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gaby Blaaser is zwanger: 'Beste ongelukje ooit'
Wat een rare zin.
Oh die andere ongelukjes bevielen (hi ha ho) blijkbaar een stuk minder.quote:Op maandag 12 december 2022 13:46 schreef JourneyBlue het volgende:
En Gaby Blaaser is ook per ongeluk zwanger
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)2991650821024912549/quote:Op maandag 12 december 2022 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh die andere ongelukjes bevielen (hi ha ho) blijkbaar een stuk minder.
Ene Jill is blijkbaar heel trots op haar! Eindelijk zwanger?![]()
Screenshots!quote:Op maandag 12 december 2022 15:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)2991650821024912549/
Robin heeft nog andere opties lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |