Vertel het me meidquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja pak er een dikke sigaar bij en ga er eens goed voor zitten want dit is een flink verhaal
Het begon bij de scheepskok van desi bouterse daar wil ik het bij latem voor nuquote:
Even een milf pakken en/of ontslagen worden bij de helpdeskquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
450 famfares voor je kennis, dat is fantastisch!
Boterhamworstquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:04 schreef Sfancta het volgende:
Italiaanse olijfolie als glijmiddel matties
Ging het daarover.. oud nieuwsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Een of andere idioot maakt notities van ons.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het was heel leuk om te programmeren. En het helpt me. Als ik in F&L zit kan ik gelijk nakijken welke godsdienst dat lid heeft. Iedereen maakt wel eens gaandeweg opmerkingen over zichzelf. Ik ook.
Met een paar toetsenbordaanslagen staat het genoteerd. Zo snapte ik ook waarom Jameshond met zijn studentenklacht kwam.
Zeker bij de kipfilets?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:04 schreef Sfancta het volgende:
Italiaanse olijfolie als glijmiddel matties
Ik heb het over mijn eigen notes.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:42 schreef -Sigaartje het volgende:
Even alle zin en onzin op een rijtje gezet die hier rondzingen over mij:
In de eerste plaats zou ik een foto van een user met een stokbrood hier op het forum verspreid hebben. @:Plompzakker beweert zelfs dat hij mij er diverse notes over gestuurd te hebben.
Ik nog NOOIT deze foto hier geplaats. Ik heb mijn notes nagekeken en mijn notes van mijn verlaten kloon Scheepskok en er staat geen enkele bij over het gewraakte plaatje.
Dus dit is onzin.
@:Pferdfahrer en @:Sfancta verspreiden berichten rond dat ik een lijstje bijhoud in Excel, dit doen ze met grote regelmaat. In de eerste plaats heb ik helemaal geen Excel, ik vind Excel verschrikkelijk. Je moet er ook voor betalen (Office), dus ik zal gek zijn dat ik dat doe.
In de tweede plaats houd ik helemaal niets bij. Dat zeg ik met mijn hand op mijn hart.
Jaren geleden hield ik wel een bestand bij. Die was niet in Excel, die was geprogrammeerd met Basic op een Commodore 16. Daarin zette ik eigenschappen van users, dat was in de eerste plaats omdat ik het leuk vind in Basic met bestanden te programmeren (het programmeren om het programmeren), in de tweede plaats voor de leuk, en niet om mensen een hak te zetten en in de derde plaats kreeg ik het vermoeden dat users zichzelf tegenspraken en dat bewees ik hiermee, maar ook daar zat niet echt een serieuze bedoeling achter.
Ik vertelde daar wel eens over en ik liet een keer een schermprint zien. Toen werd ik "uitgenodigd" voor de rechter te verschijnen. Dat ging niet om een strafzaak, maar om een civiele procedure. Iemand, waarvan ik niet weet of hij ook echt actief op het forum is, had een zaak tegen me aangespannen omdat ik privégegevens openbaar maakte op FOK!-forum. Mijn verdediging was dat het puur gegevens waren die users ooit hadden verteld, wat ook waar was. De rechter geloofde dat ook, maar vond niet dat dat hoorde, omdat de informatie van een forum kwam en de eigenaar van het forum de verantwoordelijkheid nam over die informatie en ik de informatie gebruikte van de eigenaar van het forum die in de eerste plaats niet was bedoeld voor mijn gegevensbestanden. Daarnaast stond er informatie over de levensovertuiging en de provincie van een user op de screenprint. En die informatie valt onder de AVG-wetgeving. Op straffe van een dwangsom moest ik deze praktijken dezelfde dag nog staken en dezelfde dag het bestand verwijderen van mijn gegevensdragers. Ik heb geen boete gekregen, moest ook geen schadevergoeding betalen.
. omdat de eiser niet kon aantonen dat hij de user was waarover de informatie ging. Hij draaide er ook om heen.
En dat is gebeurd. En ik heb me er nooit meer mee bezig gehouden.
Toch zit het meerdere users hier dwars. Enkele dagen geleden is er hier gedreigd met een nieuwe rechtszaak en aangifte. Dat vind ik vreemd, want ik doe dit allang niet meer.
Niet in de eerste plaats hierom, maar vooral omdat users mijn aanwezigheid storend vinden omdat ik iets zou bijhouden, dat ik bestrijd, maar ja, wie gaat dat controleren, heb ik besloten om al mijn activiteiten op het forum te staken.
Ik kijk met groot plezier terug op veel interactie, vooral in F&L, TRU en CUL, waar ik nog zelfs een prijs won.
Ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier op dit forum en wens de eigenaar en medewerkers van FOK! heel erg veel succes in het voortbestaan van dit leuke forum.
Dat is wederzijds, want je zei dit over mij: Hele nare vent dit. Zum kotzen om in zijn thema te blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:50 schreef Sfancta het volgende:
Jammer @:-sigaartje . Triest wel om me te benoemen, heb het aantal keer gezegd (ook trollen) maar zijn er nog honderden anderen. Maar je moet me gewoon niet, dat blijkt wel weer.
Weggaan is zwak. Schijt aan hebben nu.
Edit: en iets minder zuur doen, je bent wellicht ouder, maar geen reden toe.
Ja, en ik was een psychopaat volgens jou. So what? Doe niet zo kleinzerig nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is wederzijds, want je zei dit over mij: Hele nare vent dit. Zum kotzen om in zijn thema te blijven.
Daar zit geen woord Spaans bij. Maar dit is het laatste dat ik er over heb gezegd.
Het woord psychopaat heb ik nooit gebruikt, maar je leugens ben ik wel gewend. Ik denk wel dat je niet helemaal in orde bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, en ik was een psychopaat volgens jou. So what? Doe niet zo kleinzerig nu.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het woord psychopaat heb ik nooit gebruikt, maar je leugens ben ik wel gewend. Ik denk wel dat je niet helemaal in orde bent.
Maar jullie zoeken het maar lekker uit met jullie excel...
Ik ben er nu vanaf, ik ben lekker weg van dit eeuwige gedonder op dit forum.
Stik maar lekker in jullie eigen sop.
Janken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het woord psychopaat heb ik nooit gebruikt, maar je leugens ben ik wel gewend. Ik denk wel dat je niet helemaal in orde bent.
Deze man praat wartaal jongensquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:02 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Even een milf pakken en/of ontslagen worden bij de helpdesk
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:42 schreef -Sigaartje het volgende:
Even alle zin en onzin op een rijtje gezet die hier rondzingen over mij:
In de eerste plaats zou ik een foto van een user met een stokbrood hier op het forum verspreid hebben. @:Plompzakker beweert zelfs dat hij mij er diverse notes over gestuurd te hebben.
Ik nog NOOIT deze foto hier geplaats. Ik heb mijn notes nagekeken en mijn notes van mijn verlaten kloon Scheepskok en er staat geen enkele bij over het gewraakte plaatje.
Dus dit is onzin.
@:Pferdfahrer en @:Sfancta verspreiden berichten rond dat ik een lijstje bijhoud in Excel, dit doen ze met grote regelmaat. In de eerste plaats heb ik helemaal geen Excel, ik vind Excel verschrikkelijk. Je moet er ook voor betalen (Office), dus ik zal gek zijn dat ik dat doe.
In de tweede plaats houd ik helemaal niets bij. Dat zeg ik met mijn hand op mijn hart.
Jaren geleden hield ik wel een bestand bij. Die was niet in Excel, die was geprogrammeerd met Basic op een Commodore 16. Daarin zette ik eigenschappen van users, dat was in de eerste plaats omdat ik het leuk vind in Basic met bestanden te programmeren (het programmeren om het programmeren), in de tweede plaats voor de leuk, en niet om mensen een hak te zetten en in de derde plaats kreeg ik het vermoeden dat users zichzelf tegenspraken en dat bewees ik hiermee, maar ook daar zat niet echt een serieuze bedoeling achter.
Ik vertelde daar wel eens over en ik liet een keer een schermprint zien. Toen werd ik "uitgenodigd" voor de rechter te verschijnen. Dat ging niet om een strafzaak, maar om een civiele procedure. Iemand, waarvan ik niet weet of hij ook echt actief op het forum is, had een zaak tegen me aangespannen omdat ik privégegevens openbaar maakte op FOK!-forum. Mijn verdediging was dat het puur gegevens waren die users ooit hadden verteld, wat ook waar was. De rechter geloofde dat ook, maar vond niet dat dat hoorde, omdat de informatie van een forum kwam en de eigenaar van het forum de verantwoordelijkheid nam over die informatie en ik de informatie gebruikte van de eigenaar van het forum die in de eerste plaats niet was bedoeld voor mijn gegevensbestanden. Daarnaast stond er informatie over de levensovertuiging en de provincie van een user op de screenprint. En die informatie valt onder de AVG-wetgeving. Op straffe van een dwangsom moest ik deze praktijken dezelfde dag nog staken en dezelfde dag het bestand verwijderen van mijn gegevensdragers. Ik heb geen boete gekregen, moest ook geen schadevergoeding betalen.
. omdat de eiser niet kon aantonen dat hij de user was waarover de informatie ging. Hij draaide er ook om heen.
En dat is gebeurd. En ik heb me er nooit meer mee bezig gehouden.
Toch zit het meerdere users hier dwars. Enkele dagen geleden is er hier gedreigd met een nieuwe rechtszaak en aangifte. Dat vind ik vreemd, want ik doe dit allang niet meer.
Niet in de eerste plaats hierom, maar vooral omdat users mijn aanwezigheid storend vinden omdat ik iets zou bijhouden, dat ik bestrijd, maar ja, wie gaat dat controleren, heb ik besloten om al mijn activiteiten op het forum te staken.
Ik kijk met groot plezier terug op veel interactie, vooral in F&L, TRU en CUL, waar ik nog zelfs een prijs won.
Ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier op dit forum en wens de eigenaar en medewerkers van FOK! heel erg veel succes in het voortbestaan van dit leuke forum.
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zeker bij de kipfilets?![]()
SEX / 2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef laforest het volgende:
Ik vind het bijzonder naar dat iemand voor in F&L een bestand creëert waarin geloof en andere zaken worden bijgehouden over F&L users.
quote:
Volgens mij is het opgelost?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk. Ik was slecht en ik heb er ook superspijt van dat ik het heb gedaan. Ik neem alle reacties ook zeer serieus. Ik heb het na de uitspraak ook niet meer gedaan. Maar ik zie dat het nog steeds veel users dwars zit. Dat vind ik erg. Daarom hou ik ook de eer aan mijzelf. Het is voor mij een zwarte bladzijde in mijn leven. Ik had het nooooit moeten doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef laforest het volgende:
Ik vind het bijzonder naar dat iemand voor in F&L een bestand creëert waarin geloof en andere zaken worden bijgehouden over F&L users.
Het is, net als deze post overigens, vooral een teken dat je FOK! véééél te serieus neemt.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:18 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk. Ik was slecht en ik heb er ook superspijt van dat ik het heb gedaan. Ik neem alle reacties ook zeer serieus. Ik heb het na de uitspraak ook niet meer gedaan. Maar ik zie dat het nog steeds veel users dwars zit. Dat vind ik erg. Daarom hou ik ook de eer aan mijzelf. Het is voor mij een zwarte bladzijde in mijn leven. Ik had het nooooit moeten doen.
Nou als je een dagvaarding in je bus krijgt, verdwijnt al je gevoel voor humor. Dat kan ik je verzekeren. Ik heb mijn lesje geleerd. Het achtervolgt me nog steeds. Eens een dief, altijd een dief, dat geldt ook voor mij en daar doe ik echt niet zielig over.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:20 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Het is, net als deze post overigens, vooral een teken dat je FOK! véééél te serieus neemt.
Ja, snap ik wel.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:24 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nou als je een dagvaarding in je bus krijgt, verdwijnt al je gevoel voor humor. Dat kan ik je verzekeren. Ik heb mijn lesje geleerd. Het achtervolgt me nog steeds. Eens een dief, altijd een dief, dat geldt ook voor mij en daar doe ik echt niet zielig over.
Apart wel. Hoe kwamen ze aan je adres? IP opgevraagd bij Danny? Dat neergelegd bij je provider? Allemaal voor een civiele zaak? In een tijd waarin ze veel belangrijker dingen te doen hebben? Met personeelstekort? Klinkt geloofwaardig allemaal.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:24 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nou als je een dagvaarding in je bus krijgt, verdwijnt al je gevoel voor humor. Dat kan ik je verzekeren. Ik heb mijn lesje geleerd. Het achtervolgt me nog steeds. Eens een dief, altijd een dief, dat geldt ook voor mij en daar doe ik echt niet zielig over.
@Danny bevestiging van dit verhaal?quote:Op zondag 3 juli 2022 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Apart wel. Hoe kwamen ze aan je adres? IP opgevraagd bij Danny? Dat neergelegd bij je provider? Allemaal voor een civiele zaak? In een tijd waarin ze veel belangrijker dingen te doen hebben? Met personeelstekort? Klinkt geloofwaardig allemaal.
[ afbeelding ]
Ik voorzie een reactie a la dit.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:44 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
@:Danny bevestiging van dit verhaal?
Dit is alweer een tijd geleden. Maar ik had niet verwacht dat dit weer werd opgerakeld.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Apart wel. Hoe kwamen ze aan je adres? IP opgevraagd bij Danny? Dat neergelegd bij je provider? Allemaal voor een civiele zaak? In een tijd waarin ze veel belangrijker dingen te doen hebben? Met personeelstekort? Klinkt geloofwaardig allemaal.
[ afbeelding ]
Het was niet mijn bedoeling je een naar gevoel te bezorgen met dit topic. Excuus.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:52 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit is alweer een tijd geleden. Maar ik had niet verwacht dat dit weer werd opgerakeld.
Zucht....quote:Op zondag 3 juli 2022 17:55 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling je een naar gevoel te bezorgen met dit topic. Excuus.
Nee. Life is not about being liked. Life is about living on your own terms, about experiencing it in your uttermost form of freedom.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zucht....
Ik heb niet alleen vijanden op FOK! FOK! heeft hier niets mee te maken.
Ik ben niet de meest aardige persoon. En dat is iets wat ik moet leren.
Ok, weten jullie nu genoeg? zucht....
Geen reden dus om je weg te houden hier. Ik ben ook niet zo aardig online, maar in het echte leven ook niet. En sowieso schijt aan negatievelingen hebben.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zucht....
Ik heb niet alleen vijanden op FOK! FOK! heeft hier niets mee te maken.
Ik ben niet de meest aardige persoon. En dat is iets wat ik moet leren.
Ok, weten jullie nu genoeg? zucht....
Ik denk dit niet, ik weet dit wel zeker bij deze fijne manquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je niet helemaal in orde bent.
Van incrowd topics word je echt niet wijzer.quote:
Ben ik veel te lui voor, maar is wel gewoon een goed idee. Beetje mensen om de oren slaan met hun hypocrisie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Een of andere idioot maakt notities van ons.
quote:
Wacht even, hoe is dat überhaupt in zijn werk gegaan dan? Hoe heeft diegene jouw identiteit achterhaald?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:42 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vertelde daar wel eens over en ik liet een keer een schermprint zien. Toen werd ik "uitgenodigd" voor de rechter te verschijnen. Dat ging niet om een strafzaak, maar om een civiele procedure. Iemand, waarvan ik niet weet of hij ook echt actief op het forum is, had een zaak tegen me aangespannen omdat ik privégegevens openbaar maakte op FOK!-forum.
Bij een rechtsverzoek van de politie geeft FOK! denk ik het ip adres vrij.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wacht even, hoe is dat überhaupt in zijn werk gegaan dan? Hoe heeft diegene jouw identiteit achterhaald?
Er is toch geen politie aan te pas gekomen in dit verhaal?quote:Op maandag 11 juli 2022 17:57 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Bij een rechtsverzoek van de politie geeft FOK! denk ik het ip adres vrij.
Civiele zaak, lees het nu. Dan weet ik het ook nietquote:Op maandag 11 juli 2022 18:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er is toch geen politie aan te pas gekomen in dit verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |