abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205203577
KLB / Mensen wiennavolgend een Excellijst bijhouden

Wie is veroordeeld? Voor welk vergrijp? Excel lijst?

En die foto met stokbrood :')

Klacht begrijp er niks van
  Spellchecker vrijdag 1 juli 2022 @ 19:09:31 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205203590
Wat je niet begrijpt, sla je over ^O^
pi_205203709
Lees de FOK!bijbel.
pi_205203733
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 19:09 schreef maily het volgende:
Wat je niet begrijpt, sla je over ^O^
Dan blijf je altijd dom.
pi_205204360
Soberzo chanant, dit topic.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_205204393
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die ken ik dan wel allebei.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 20:07:28 #7
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205204421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:05 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
14.gif
  vrijdag 1 juli 2022 @ 20:07:58 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205204429
Tja pak er een dikke sigaar bij en ga er eens goed voor zitten want dit is een flink verhaal
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205204444
quote:
16s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja pak er een dikke sigaar bij en ga er eens goed voor zitten want dit is een flink verhaal
Vertel het me meid
pi_205204453
RIP aan de nabestaanden.
Radar.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 20:12:17 #11
459912 FlippingCoin
pi_205204490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:08 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Vertel het me meid
Het begon bij de scheepskok van desi bouterse daar wil ik het bij latem voor nu
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 1 juli 2022 @ 20:14:08 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205204510
Weinig last van.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205204688
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 19:08 schreef PotjeSambal het volgende:
Klacht begrijp er niks van
Moet jij weten.
Google is your friend, abuse your friends
pi_205204938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:05 schreef PotjeSambal het volgende:
450 famfares voor je kennis, dat is fantastisch!
pi_205205038
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

450 famfares voor je kennis, dat is fantastisch!
Even een milf pakken en/of ontslagen worden bij de helpdesk _O_
pi_205205744
Italiaanse olijfolie als glijmiddel matties ;(
pi_205205956
Pis op m'n dakpannen, dit dat
-nee-
pi_205205988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:04 schreef Sfancta het volgende:
Boterhamworst _O_
pi_205206548
Een of andere idioot maakt notities van ons.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205207260
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Ging het daarover.. oud nieuws

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:55 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het was heel leuk om te programmeren. En het helpt me. Als ik in F&L zit kan ik gelijk nakijken welke godsdienst dat lid heeft. Iedereen maakt wel eens gaandeweg opmerkingen over zichzelf. Ik ook.
Met een paar toetsenbordaanslagen staat het genoteerd. Zo snapte ik ook waarom Jameshond met zijn studentenklacht kwam.
  Tettenkoning zaterdag 2 juli 2022 @ 09:38:38 #21
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205207671
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:04 schreef Sfancta het volgende:
Zeker bij de kipfilets? :')

SEX / 2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205212331
Even alle zin en onzin op een rijtje gezet die hier rondzingen over mij:

In de eerste plaats zou ik een foto van een user met een stokbrood hier op het forum verspreid hebben. @Plompzakker beweert zelfs dat hij mij er diverse notes over gestuurd te hebben.
Ik nog NOOIT deze foto hier geplaats. Ik heb mijn notes nagekeken en mijn notes van mijn verlaten kloon Scheepskok en er staat geen enkele bij over het gewraakte plaatje.
Dus dit is onzin.

@pferdfahrer en @Sfancta verspreiden berichten rond dat ik een lijstje bijhoud in Excel, dit doen ze met grote regelmaat. In de eerste plaats heb ik helemaal geen Excel, ik vind Excel verschrikkelijk. Je moet er ook voor betalen (Office), dus ik zal gek zijn dat ik dat doe.
In de tweede plaats houd ik helemaal niets bij. Dat zeg ik met mijn hand op mijn hart.

Jaren geleden hield ik wel een bestand bij. Die was niet in Excel, die was geprogrammeerd met Basic op een Commodore 16. Daarin zette ik eigenschappen van users, dat was in de eerste plaats omdat ik het leuk vind in Basic met bestanden te programmeren (het programmeren om het programmeren), in de tweede plaats voor de leuk, en niet om mensen een hak te zetten en in de derde plaats kreeg ik het vermoeden dat users zichzelf tegenspraken en dat bewees ik hiermee, maar ook daar zat niet echt een serieuze bedoeling achter.

Ik vertelde daar wel eens over en ik liet een keer een schermprint zien. Toen werd ik "uitgenodigd" voor de rechter te verschijnen. Dat ging niet om een strafzaak, maar om een civiele procedure. Iemand, waarvan ik niet weet of hij ook echt actief op het forum is, had een zaak tegen me aangespannen omdat ik privégegevens openbaar maakte op FOK!-forum. Mijn verdediging was dat het puur gegevens waren die users ooit hadden verteld, wat ook waar was. De rechter geloofde dat ook, maar vond niet dat dat hoorde, omdat de informatie van een forum kwam en de eigenaar van het forum de verantwoordelijkheid nam over die informatie en ik de informatie gebruikte van de eigenaar van het forum die in de eerste plaats niet was bedoeld voor mijn gegevensbestanden. Daarnaast stond er informatie over de levensovertuiging en de provincie van een user op de screenprint. En die informatie valt onder de AVG-wetgeving. Op straffe van een dwangsom moest ik deze praktijken dezelfde dag nog staken en dezelfde dag het bestand verwijderen van mijn gegevensdragers. Ik heb geen boete gekregen, moest ook geen schadevergoeding betalen.
. omdat de eiser niet kon aantonen dat hij de user was waarover de informatie ging. Hij draaide er ook om heen.

En dat is gebeurd. En ik heb me er nooit meer mee bezig gehouden.

Toch zit het meerdere users hier dwars. Enkele dagen geleden is er hier gedreigd met een nieuwe rechtszaak en aangifte. Dat vind ik vreemd, want ik doe dit allang niet meer.
Niet in de eerste plaats hierom, maar vooral omdat users mijn aanwezigheid storend vinden omdat ik iets zou bijhouden, dat ik bestrijd, maar ja, wie gaat dat controleren, heb ik besloten om al mijn activiteiten op het forum te staken.

Ik kijk met groot plezier terug op veel interactie, vooral in F&L, TRU en CUL, waar ik nog zelfs een prijs won.
Ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier op dit forum en wens de eigenaar en medewerkers van FOK! heel erg veel succes in het voortbestaan van dit leuke forum.
pi_205212500
Jammer @-Sigaartje . Triest wel om me te benoemen, heb het aantal keer gezegd (ook trollen) maar zijn er nog honderden anderen. Maar je moet me gewoon niet, dat blijkt wel weer.

Weggaan is zwak. Schijt aan hebben nu.

Edit: en iets minder zuur doen, je bent wellicht ouder, maar geen reden toe.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2022 16:51:54 ]
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 16:52:30 #24
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205212529
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:42 schreef -Sigaartje het volgende:

In de eerste plaats zou ik een foto van een user met een stokbrood hier op het forum verspreid hebben. @:Plompzakker beweert zelfs dat hij mij er diverse notes over gestuurd te hebben.
Ik nog NOOIT deze foto hier geplaats. Ik heb mijn notes nagekeken en mijn notes van mijn verlaten kloon Scheepskok en er staat geen enkele bij over het gewraakte plaatje.
Dus dit is onzin.

@:Pferdfahrer en @:Sfancta verspreiden berichten rond dat ik een lijstje bijhoud in Excel, dit doen ze met grote regelmaat. In de eerste plaats heb ik helemaal geen Excel, ik vind Excel verschrikkelijk. Je moet er ook voor betalen (Office), dus ik zal gek zijn dat ik dat doe.
In de tweede plaats houd ik helemaal niets bij. Dat zeg ik met mijn hand op mijn hart.

Jaren geleden hield ik wel een bestand bij. Die was niet in Excel, die was geprogrammeerd met Basic op een Commodore 16. Daarin zette ik eigenschappen van users, dat was in de eerste plaats omdat ik het leuk vind in Basic met bestanden te programmeren (het programmeren om het programmeren), in de tweede plaats voor de leuk, en niet om mensen een hak te zetten en in de derde plaats kreeg ik het vermoeden dat users zichzelf tegenspraken en dat bewees ik hiermee, maar ook daar zat niet echt een serieuze bedoeling achter.

Ik vertelde daar wel eens over en ik liet een keer een schermprint zien. Toen werd ik "uitgenodigd" voor de rechter te verschijnen. Dat ging niet om een strafzaak, maar om een civiele procedure. Iemand, waarvan ik niet weet of hij ook echt actief op het forum is, had een zaak tegen me aangespannen omdat ik privégegevens openbaar maakte op FOK!-forum. Mijn verdediging was dat het puur gegevens waren die users ooit hadden verteld, wat ook waar was. De rechter geloofde dat ook, maar vond niet dat dat hoorde, omdat de informatie van een forum kwam en de eigenaar van het forum de verantwoordelijkheid nam over die informatie en ik de informatie gebruikte van de eigenaar van het forum die in de eerste plaats niet was bedoeld voor mijn gegevensbestanden. Daarnaast stond er informatie over de levensovertuiging en de provincie van een user op de screenprint. En die informatie valt onder de AVG-wetgeving. Op straffe van een dwangsom moest ik deze praktijken dezelfde dag nog staken en dezelfde dag het bestand verwijderen van mijn gegevensdragers. Ik heb geen boete gekregen, moest ook geen schadevergoeding betalen.
. omdat de eiser niet kon aantonen dat hij de user was waarover de informatie ging. Hij draaide er ook om heen.

Toch zit het meerdere users hier dwars. Enkele dagen geleden is er hier gedreigd met een nieuwe rechtszaak en aangifte. Dat vind ik vreemd, want ik doe dit allang niet meer.
Niet in de eerste plaats hierom, maar vooral omdat users mijn aanwezigheid storend vinden omdat ik iets zou bijhouden, dat ik bestrijd, maar ja, wie gaat dat controleren, heb ik besloten om al mijn activiteiten op het forum te staken.

Ik kijk met groot plezier terug op veel interactie, vooral in F&L, TRU en CUL, waar ik nog zelfs een prijs won.
Ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier op dit forum en wens de eigenaar en medewerkers van FOK! heel erg veel succes in het voortbestaan van dit leuke forum.
Ik heb het over mijn eigen notes.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205212735
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:50 schreef Sfancta het volgende:
Jammer @:-sigaartje . Triest wel om me te benoemen, heb het aantal keer gezegd (ook trollen) maar zijn er nog honderden anderen. Maar je moet me gewoon niet, dat blijkt wel weer.

Weggaan is zwak. Schijt aan hebben nu.

Edit: en iets minder zuur doen, je bent wellicht ouder, maar geen reden toe.
Dat is wederzijds, want je zei dit over mij: Hele nare vent dit. Zum kotzen om in zijn thema te blijven.
Daar zit geen woord Spaans bij. Maar dit is het laatste dat ik er over heb gezegd.
pi_205212836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:01 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat is wederzijds, want je zei dit over mij: Hele nare vent dit. Zum kotzen om in zijn thema te blijven.
Daar zit geen woord Spaans bij. Maar dit is het laatste dat ik er over heb gezegd.
Ja, en ik was een psychopaat volgens jou. So what? Doe niet zo kleinzerig nu.
pi_205213873
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:05 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ja, en ik was een psychopaat volgens jou. So what? Doe niet zo kleinzerig nu.
Het woord psychopaat heb ik nooit gebruikt, maar je leugens ben ik wel gewend. Ik denk wel dat je niet helemaal in orde bent.
Maar jullie zoeken het maar lekker uit met jullie excel...
Ik ben er nu vanaf, ik ben lekker weg van dit eeuwige gedonder op dit forum.
Stik maar lekker in jullie eigen sop.
pi_205214142
:') :') :s) :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:20 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het woord psychopaat heb ik nooit gebruikt, maar je leugens ben ik wel gewend. Ik denk wel dat je niet helemaal in orde bent.
:')
pi_205214268
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Raw85 op 04-07-2022 18:21:13 ]
pi_205214278
quote:

[..]
Janken.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 18:59:59 #31
459912 FlippingCoin
pi_205214318
@Plompzakker
Mediation nu! ingrijpen en afkappen!

Order order!

¶∆∆∆✓
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 19:01:55 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205214336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 21:02 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Even een milf pakken en/of ontslagen worden bij de helpdesk _O_
Deze man praat wartaal jongens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 19:08:04 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205214381
Ow ineens is het een serieus topic

Nou

Die user die die rechtzaak startte is een psychopaat en een lul

Maak jezelf bekend zodat iedereen met zijn vinger naar je usernaam kan lachen en boos kan doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker zaterdag 2 juli 2022 @ 19:44:53 #34
197773 crew  maily
pi_205214697
quote:

In de eerste plaats zou ik een foto van een user met een stokbrood hier op het forum verspreid hebben. @:Plompzakker beweert zelfs dat hij mij er diverse notes over gestuurd te hebben.
Dus dit is onzin.

@:Pferdfahrer en @:Sfancta verspreiden berichten rond dat ik een lijstje bijhoud in Excel, dit doen ze met grote regelmaat. In de eerste plaats heb ik helemaal geen Excel, ik vind Excel verschrikkelijk. Je moet er ook voor betalen (Office), dus ik zal gek zijn dat ik dat doe.

:{ :*
pi_205217823
Jammer dat @Fok-it zijn eigen domme reactie verwijderd heeft. Toch makkelijk dat mod zijn.
pi_205219141
Rechtszaak _O- ubertroll _O_
  Tettenkoning zondag 3 juli 2022 @ 10:15:30 #37
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205219196
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Chanant dit, het is soberso |:)
pi_205219586
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:15 schreef Nine. het volgende:
Chanant dit, het is soberso |:)
Moet jij weten.
pi_205220041
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 09:38 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zeker bij de kipfilets? :')

SEX / 2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Nee :( @remlof natuurlijk
pi_205220373
Ik vind het bijzonder naar dat iemand voor in F&L een bestand creëert waarin geloof en andere zaken worden bijgehouden over F&L users. :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Spellchecker zondag 3 juli 2022 @ 12:44:17 #41
197773 crew  maily
pi_205220692
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef laforest het volgende:
Ik vind het bijzonder naar dat iemand voor in F&L een bestand creëert waarin geloof en andere zaken worden bijgehouden over F&L users. :{
Ja.

En nu?
pi_205220822
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef maily het volgende:

[..]
Ja.

En nu?
quote:

[..]
Volgens mij is het opgelost?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_205224590
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:14 schreef laforest het volgende:
Je hebt gewoon gelijk. Ik was slecht en ik heb er ook superspijt van dat ik het heb gedaan. Ik neem alle reacties ook zeer serieus. Ik heb het na de uitspraak ook niet meer gedaan. Maar ik zie dat het nog steeds veel users dwars zit. Dat vind ik erg. Daarom hou ik ook de eer aan mijzelf. Het is voor mij een zwarte bladzijde in mijn leven. Ik had het nooooit moeten doen.
pi_205224649
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:18 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je hebt gewoon gelijk. Ik was slecht en ik heb er ook superspijt van dat ik het heb gedaan. Ik neem alle reacties ook zeer serieus. Ik heb het na de uitspraak ook niet meer gedaan. Maar ik zie dat het nog steeds veel users dwars zit. Dat vind ik erg. Daarom hou ik ook de eer aan mijzelf. Het is voor mij een zwarte bladzijde in mijn leven. Ik had het nooooit moeten doen.
Het is, net als deze post overigens, vooral een teken dat je FOK! véééél te serieus neemt.
pi_205224674
Gedagvaard worden om een forum :')

'U bent Sigaartje van het FOK! forum, meneer X?' _O-
pi_205224731
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:20 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Het is, net als deze post overigens, vooral een teken dat je FOK! véééél te serieus neemt.
Nou als je een dagvaarding in je bus krijgt, verdwijnt al je gevoel voor humor. Dat kan ik je verzekeren. Ik heb mijn lesje geleerd. Het achtervolgt me nog steeds. Eens een dief, altijd een dief, dat geldt ook voor mij en daar doe ik echt niet zielig over.
pi_205224855
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:24 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nou als je een dagvaarding in je bus krijgt, verdwijnt al je gevoel voor humor. Dat kan ik je verzekeren. Ik heb mijn lesje geleerd. Het achtervolgt me nog steeds. Eens een dief, altijd een dief, dat geldt ook voor mij en daar doe ik echt niet zielig over.
Ja, snap ik wel.
Je wilt niet zeggen welke user je heeft aangeklaagd neem ik aan?
  zondag 3 juli 2022 @ 17:33:03 #48
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_205224969
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:24 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Apart wel. Hoe kwamen ze aan je adres? IP opgevraagd bij Danny? Dat neergelegd bij je provider? Allemaal voor een civiele zaak? In een tijd waarin ze veel belangrijker dingen te doen hebben? Met personeelstekort? Klinkt geloofwaardig allemaal.

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205225204
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Apart wel. Hoe kwamen ze aan je adres? IP opgevraagd bij Danny? Dat neergelegd bij je provider? Allemaal voor een civiele zaak? In een tijd waarin ze veel belangrijker dingen te doen hebben? Met personeelstekort? Klinkt geloofwaardig allemaal.

[ afbeelding ]
@Danny bevestiging van dit verhaal?
  zondag 3 juli 2022 @ 17:50:35 #50
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_205225330
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:44 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
@:Danny bevestiging van dit verhaal?
Ik voorzie een reactie a la dit.

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205225352
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is alweer een tijd geleden. Maar ik had niet verwacht dat dit weer werd opgerakeld.
pi_205225408
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:52 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dit is alweer een tijd geleden. Maar ik had niet verwacht dat dit weer werd opgerakeld.
Het was niet mijn bedoeling je een naar gevoel te bezorgen met dit topic. Excuus.
pi_205225576
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:55 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Het was niet mijn bedoeling je een naar gevoel te bezorgen met dit topic. Excuus.
Zucht....
Ik heb niet alleen vijanden op FOK! FOK! heeft hier niets mee te maken.
Ik ben niet de meest aardige persoon. En dat is iets wat ik moet leren.
Ok, weten jullie nu genoeg? zucht....
  zondag 3 juli 2022 @ 20:16:15 #54
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_205227517
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:03 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Zucht....
Nee. Life is not about being liked. Life is about living on your own terms, about experiencing it in your uttermost form of freedom.

En dat jij niet de meest aardige persoon bent, en dat je dat moet veranderen, is ook alleen maar een mening. En meningen zijn per definitie fout als het gaat om vergelijkingen met de waarheid.
pi_205227563
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:03 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Zucht....
Geen reden dus om je weg te houden hier. Ik ben ook niet zo aardig online, maar in het echte leven ook niet. En sowieso schijt aan negatievelingen hebben.
pi_205227641
quote:

[..]
Ik denk wel dat je niet helemaal in orde bent.

Ik denk dit niet, ik weet dit wel zeker bij deze fijne man

Ik start nu vast met rennen voordat ik pets voor mijn verbrande reedje krijg

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2022 20:32:35 ]
  zondag 3 juli 2022 @ 20:27:23 #57
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205227651
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 19:17 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Dan blijf je altijd dom.
Van incrowd topics word je echt niet wijzer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Ben ik veel te lui voor, maar is wel gewoon een goed idee. Beetje mensen om de oren slaan met hun hypocrisie.
pi_205227757
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 20:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:pets voor mijn verbrande reedje
@de_boswachter
pi_205228140
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 20:38 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
@:de_boswachter
Kontje net geschoren.

@Poepz0r
U MAD?
  zondag 3 juli 2022 @ 22:22:59 #60
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_205229247
Pareltje van een topic :')
  Moderator zondag 3 juli 2022 @ 22:32:45 #61
225562 crew  Speedfight
pi_205229418
That escalated quickly
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Tettenkoning zondag 3 juli 2022 @ 22:36:40 #62
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205229517
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef Speedfight het volgende:
That escalated quickly
  zondag 3 juli 2022 @ 23:19:57 #63
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_205230154
quote:
That escalated quickly
pi_205237197
quote:
That escalated quickly
-Sigaartje. _O_
pi_205294774
Sigaartje come back ;(

Eerst Iwanius weg, nu Sigaartje. Zo blijft er geen enkele chagrijnige babyboomer over.
pi_205301248
BRING BACK SIGAARTJE
pi_205307800
quote:

Ik vertelde daar wel eens over en ik liet een keer een schermprint zien. Toen werd ik "uitgenodigd" voor de rechter te verschijnen. Dat ging niet om een strafzaak, maar om een civiele procedure. Iemand, waarvan ik niet weet of hij ook echt actief op het forum is, had een zaak tegen me aangespannen omdat ik privégegevens openbaar maakte op FOK!-forum.
Wacht even, hoe is dat überhaupt in zijn werk gegaan dan? Hoe heeft diegene jouw identiteit achterhaald?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 11 juli 2022 @ 14:22:39 #68
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205307832
Een fucking rechtszaak zelfs :')
pi_205309223
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Wacht even, hoe is dat überhaupt in zijn werk gegaan dan? Hoe heeft diegene jouw identiteit achterhaald?
Bij een rechtsverzoek van de politie geeft FOK! denk ik het ip adres vrij.
pi_205309351
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:57 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Bij een rechtsverzoek van de politie geeft FOK! denk ik het ip adres vrij.
Er is toch geen politie aan te pas gekomen in dit verhaal?
pi_205309368
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 18:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Er is toch geen politie aan te pas gekomen in dit verhaal?
Civiele zaak, lees het nu. Dan weet ik het ook niet
pi_205309411
Zal wel een bullshit verhaal zijn dan.
pi_205636597
Sigara is terug _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')