Besloten groepquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:16 schreef Speekselklier het volgende:
wat een lieverd
https://t.me/boereninopstand/52505
ik zie elders dat de boeren hun melktanks in het riool leeg laten lopen, uit protest.
Zit er zo veel subdidie op de melk dat je het product zelf kan vernietigen?
Iets minder subsidie dan gecreëerd natuurgebied though.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:16 schreef Speekselklier het volgende:
wat een lieverd
https://t.me/boereninopstand/52505
ik zie elders dat de boeren hun melktanks in het riool leeg laten lopen, uit protest.
Zit er zo veel subdidie op de melk dat je het product zelf kan vernietigen?
Om je een idee van de schaal van die club te geven: In 2 jaar tijd hebben ze in totaal 23 donaties weten op te halen dus bijzonder klein, zal me niet verbazen als het gewoon één clubje vrienden is met te veel lege tijd. Jezelf de naam van een organisatie aanmeten is dan een uitstekende manier om je invloed te overdrijven, beetje in de categorie Federatief Joods Nederland (in de praktijk is dat dus één advocaat en wat familieleden).quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik lees dat de bouw zich ook aansluit bij de boeren.
Meldt stichting bouw in verzet. Geen idee hoe groot die club is maar ik hoop dat het hele land volgende week plat gaat.
Alle sectoren waar nog daadwerkelijk iets geproduceerd wordt moeten zich aansluiten.
De bouw? Dat is de sector die hier en daar stil ligt wegens stikstofuitstoot van boeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Meldt stichting bouw in verzet. Geen idee hoe groot die club is maar ik hoop dat het hele land volgende week plat gaat.
Alle sectoren waar nog daadwerkelijk iets geproduceerd wordt moeten zich aansluiten.
Iedereen zou zich moeten aansluiten. Maar het blijft natuurlijk een 'ver van je bed-show' als je eigen niet van je afgepakt wordt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat ga jij maandag doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iedereen zou zich moeten aansluiten. Maar het blijft natuurlijk een 'ver van je bed-show' als je eigen niet van je afgepakt wordt.
Ah, goed nieuws, want er wordt niets afgepakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iedereen zou zich moeten aansluiten. Maar het blijft natuurlijk een 'ver van je bed-show' als je eigen niet van je afgepakt wordt.
Werken.quote:
Boehoe, een ander heeft het veel erger!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:35 schreef mcmlxiv het volgende:
De vraag is natuurlijk wat al die protesteerders willen bereiken. Veel verder dan “geen gezeik, iedereen rijk” lijkt het nog niet te komen.
Blijkbaar zijn er steeds meer sneeuwvlokjes die niet goed mee kunnen komen en die ondanks het feit dat ze in een top vijf land qua welvaart en welzijn wonen ernstige klachten hebben. En ja alles wat ze tegenzit is heus niet hun eigen schuld, het is echt allemaal de schuld van Rutte, migranten, de EU, en/of groen links dat ondanks alle kansen hun leven kut en uitzichtloos is. Echt waar!
Tja wanneer het dan zo kut is dan moet je misschien een ander vakje op het stembiljet invullen of daadwerkelijk gaan stemmen.
https://fd.nl/bedrijfslev(...)chenken-pag2aaADgq88quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:35 schreef mcmlxiv het volgende:
De vraag is natuurlijk wat al die protesteerders willen bereiken. Veel verder dan “geen gezeik, iedereen rijk” lijkt het nog niet te komen.
Blijkbaar zijn er steeds meer sneeuwvlokjes die niet goed mee kunnen komen en die ondanks het feit dat ze in een top vijf land qua welvaart en welzijn wonen ernstige klachten hebben. En ja alles wat ze tegenzit is heus niet hun eigen schuld, het is echt allemaal de schuld van Rutte, migranten, de EU, en/of groen links dat ondanks alle kansen hun leven kut en uitzichtloos is. Echt waar!
Tja wanneer het dan zo kut is dan moet je misschien een ander vakje op het stembiljet invullen of daadwerkelijk gaan stemmen.
Amateur. Word boer, ontvang bakken met subsidies en bepaal zelf hoeveel belasting (geen) je moet afdragen en hoeveel hinder (onbeperkt) je voor je omgeving mag veroorzaken.quote:
.. Zucht.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De bouw? Dat is de sector die hier en daar stil ligt wegens stikstofuitstoot van boeren.
Nee, vanwege een boekhoudkundig stikstofprobleen gecreëerd door onze overheid.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De bouw? Dat is de sector die hier en daar stil ligt wegens stikstofuitstoot van boeren.
Keihard gelachen. Laat maar eens zien hoe weinig benul je hebt van geldende milieu-eisen. Een agrariër moet werkelijk iedere verandering in activiteit verantwoorden bij gemeenten, milieudiensten en provincies.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:40 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Amateur. Word boer, ontvang bakken met subsidies en bepaal zelf hoeveel belasting (geen) je moet afdragen en hoeveel hinder (onbeperkt) je voor je omgeving mag veroorzaken.
In het verleden is boekhoudkundig geprobeerd een reëel probleem op te lossen. Newsflash: dat werkte niet, en nu staan we hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, vanwege een boekhoudkundig stikstofprobleen gecreëerd door onze overheid.
Gelachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://fd.nl/bedrijfslev(...)chenken-pag2aaADgq88
Beetje met waardigheid behandeld worden. En het doel koeienreductie is gewoon een valse vanuit het anti vlees ideologie van GroenLinks en D66. Te dom voor woorden dat cda en vvd erin meegaan maar die hebben hun ziel aan technocratisch EU verkocht.
En wat is nu het reëele probleem?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het verleden is boekhoudkundig geprobeerd een reëel probleem op te lossen. Newsflash: dat werkte niet, en nu staan we hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |