Post nu even een foto van je ID-kaart danquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:18 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik heb toch niks te verbergen wat is je probleem a niffo wil je je skiffa ergens stashen
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Post nu even een foto van je ID-kaart dan
Is verlopen niffoquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:23 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, ik heb niks te verbergen.
Trek je broek uit en hou een spiegel achter je reet, dan kom je een heel eindquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:06 schreef knoopie het volgende:
Wat is de definitie van "verborgen compartiment"? Dat is weer zo een vage term, dat hier op geen enkele manier op te handhaven valt. Als je een subwoofer in je auto zet, dan kan die ruimte daar achter ook open om hem aan te sluiten. Is dat dan een subwoofer of een "verborgen compartiment"?
En als ik nou zeg dat het bestemd is voor het vervoer van hete moeders?quote:Het wordt illegaal om in een vervoermiddel, zoals een auto of vrachtwagen, een geheime ruimte te maken die is bestemd voor opslag of vervoer van wapens en drugs.
Dat valt misschien wel onder 'drugs'.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat het bestemd is voor het vervoer van hete moeders?
@Sfanctaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:23 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, ik heb niks te verbergen.
Doet rare dingen met een vrouw.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn poes is al 1,5 jaar een verborgen compartiment
Je komt hier gewoon om even stoom af te blazen en je te gedragen hoe je in het dagelijks leven zou willen maar dat kan je ruggengraat niet aan, is slechts een indruk van mijn kant hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 tot 999 hoe raar ben ik @:Sfancta
12quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 tot 999 hoe raar ben ik @:Sfancta
In je hol, als ik de mensen hier moet geloven.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:37 schreef laforest het volgende:
En waar moet je dan je ket stoppen als je weekje naar het buitenland gaat voor een vakantie?
Is zelfprojectie, is slechts een psycho-analyse van mijn kant hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je komt hier gewoon om even stoom af te blazen en je te gedragen hoe je in het dagelijks leven zou willen maar dat kan je ruggengraat niet aan, is slechts een indruk van mijn kant hoor.
Kan je wel weer recalcitrant doen maar ik zit er, denk ik, niet ver naast.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is zelfprojectie, is slechts een psycho-analyse van mijn kant hoor.
Je hebt 100% gelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan je wel weer recalcitrant doen maar ik zit er, denk ik, niet ver naast.
Dat was ook wel af te lezen uit je postings.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn poes is al 1,5 jaar een verborgen compartiment
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In je hol, als ik de mensen hier moet geloven.
Ik sla er alleen mijn huisgemaakte mest op, maar ieder zijn meug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |