Nouja daarom.quote:Op maandag 8 augustus 2022 06:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In bad/onder de douche mag je 'm natuurlijk niet gebruiken, dan elektrocuteer je jezelf
Dat is wel makkelijk. Het zijn 4 plakkers die je op je rug plakt, die zijn makkelijk los te halen en weer terug te plakkenquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:10 schreef Bami het volgende:
[..]
Nouja daarom.Weet niet hoe makkelijk het los te halen en vervolgens opnieuw aan te brengen is.
Die app vond ik nogal overdreven.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Download de Zwangerhap app, die vond ik wel chill
Ja, is ook. Maar dan kun je zelf nog de afweging maken of je het wel of niet doet. Ik vond het wel fijn dat er in die zin duidelijkheid was, maar dat je dan in het geval van kroepoek nog kan zeggen voor jezelf 'ach, dat kleine beetje doodgefrituurde garnaal'.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:19 schreef Elleska het volgende:
[..]
Die app vond ik nogal overdreven.
Iets als kroepoek mag niet meer omdat er een klein beetje garnaal in zit en daar stoffen in kunnen zitten waar je niet teveel van mag binnen krijgen. Ipv een maximum hoeveelheid aan te geven wordt het door zwangerhap helemaal op de verboden lijst gegooid.
@:margaretha_01 regeltjes wat wel en niet eten verschillen per land dus het kan best zijn dat je daar van de gyn andere dingen te horen krijgt dan wij hier in Nederland. Over het algemeen: Geen rauwe dierlijke producten (vlees, vis, zuivel, eieren enzovoort) ivm listeria en toxoplasmose. Geen verslavende middelen (alcohol, drugs en check medicatie voor gebruik).
Yikes, inderdaad. Hopelijk kunnen ze je diensten aanpassen! Ik baal überhaupt wel van de hittegolf.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik baal wel van die hittegolf net voordat ik met verlof mag.
Heb wel gevraagd of ik deze week met verkorte werktijden mag komen, want achtuursdiensten bejaarden verzorgen met 30+ graden wordt hem denk ik niet meer.
Ik ben wel benieuwd naar je geheim voor goede nachten, kan me bijna niet meer herinneren hoe het was.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:28 schreef Bami het volgende:
[..]
Yikes, inderdaad. Hopelijk kunnen ze je diensten aanpassen! Ik baal überhaupt wel van de hittegolf.Thuis is op zich prima, want airco, maar ik ga toch echt een stuk lekkerder op temperaturen tot 26 graden. heb ook het gevoel dat mijn zwangerschapsgarderobe niet geschikt is voor zoveel warme dagen achter elkaar.
![]()
Ik ben zo moe de laatste dagen. Daar merk ik toch wel aan dat ik nu hoogzwanger ben, de batterij is echt heel veel sneller leeg ondanks mijn goede nachten. Nog 3 weken tot mijn verlof. Kan niet wachten, haha.
Ja sorry, ik ben zo’n naar persoon die heel weinig klachten heeft en dus ook nog bijna elke nacht gewoon aan 1 stuk doorslaapt totdat de wekker gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je geheim voor goede nachten, kan me bijna niet meer herinneren hoe het was.
Lekker he, om bijna klaar te zijn met werken! Moeten jullie nog veel voorbereiden of staat alles al klaar?
Ik denk wel altijd dat ik weinig klachten heb omdat overdag alles helemaal prima gaat, maar zodra ik ga liggen wordt het naar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:20 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben zo’n naar persoon die heel weinig klachten heeft en dus ook nog bijna elke nacht gewoon aan 1 stuk doorslaapt totdat de wekker gaat.![]()
Heb wel op aanraden van de bekkenfysio een kniekussen gekocht, en er eentje gekozen met een band eraan zodat hij om mijn been blijft zitten. Dat is wel een uitkomst, want zo’n voedingskussen vind ik nog maar niks.
Hmm, we moeten vooral nog veel praktische dingen van de uitzetlijst, beddengoed en verzorgingsspulletjes enzo. En man is het kozijn nog aan het verven op de babykamer. Maar de allerbelangrijkste dingen hebben we wel redelijk in huis volgens mij. Is ook wel waarom ik zo uit kijk naar mijn verlof, mijn hormonen zijn er wel aan toe om dat allemaal een beetje op orde te krijgen.
Hoe is dat bij jullie, nog veel te regelen?
Mehh, dat klinkt onaangenaam.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk wel altijd dat ik weinig klachten heb omdat overdag alles helemaal prima gaat, maar zodra ik ga liggen wordt het naar.
Veel last van zwangerschapsrhinitis waardoor ik liggend weinig lucht krijg, en van zijslapen krijg ik zere heupen, nog geen manier gevonden om het comfortabeler te maken met kussens. Ik slaap nu meestal maar op de bank, die is wat steviger en zo doet kaneel tenminste nog eens een oog dicht
Maar ben altijd blij als het weer tijd is om op te staan.
Uitzet hebben we wel ongeveer klaar denk ik, door veel nesteldrang.
Zo leuk om alles bij elkaar te sparen.
Nu bezig met het geboortekaartje.
Vanmiddag komt de kraamzorg hier langs voor intake, ik ben benieuwd wat die allemaal gaan zeggen.
Hier hebben we het met onze vrienden wel gedeeld puur omdat wij zo in shock waren door die positieve test dat het fijn is om het er over te hebben. Onze buren op de camping waar we al 2 jaar langs staan vroegen ook of we er volgend jaar waren dus zei mijn man dat dat niet helemaal zeker was. Ik vind het wel fijn dat sommige het nu weten. Bovendien ben ik bang dat ik het eenmaal thuis ook niet lang geheim kan houden want m'n buik staat nu al bol....quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:25 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb hetzelfde als Ereshkigal, dat ik het eigenlijk nog helemaal niet zo kan bevatten allemaal.
En ik realiseer me ook steeds meer dat dit nog een hele prille fase is, dus ik ben een beetje angstig wat betreft vooruit kijken !
Ik heb het gister aan een persoon verteld dat ik zwanger ben (m’n zus), en heb haar ook echt gevraagd er nog met niemand over te spreken. Maar ik merkte dat ik er wel behoefte aan had om het met minstens een andere persoon te delen dan m’n partner. (Ik waardeer dit forum wel erg als uitlaatklep moet ik zeggen!)
Vanmiddag een afspraak bij de gynaecoloog. Maandag belde ik voor een afspraak, en ik was best verbaasd toen ze zei dat ik al meteen over twee dagen voorbij kon komen. Ik neem aan dat het een heel kort bezoekje wordt!Maar ik ben wel gerust dat dan mijn arts er ook van weet!
Het is raar om er zo helemaal alleen mee rond te lopen, maar ik denk dat het mijn vrienden ook snel gaat opvallen dat ik geen glaasjes wijn meer meedrink! :p
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
Meld met baby uit buik.
Vanochtend is onze tweede dochter geboren via een geplande keizersnede. Iedereen maakt het goed.
Succes nog iedereen hier (met de laatste loodjes)!
Ja hoi details graag!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
Meld met baby uit buik.
Vanochtend is onze tweede dochter geboren via een geplande keizersnede. Iedereen maakt het goed.
Succes nog iedereen hier (met de laatste loodjes)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is geboren met 39.0, weegt 3630 gram en is 52 centimeter lang. Ze lijkt sprekend op grote zus en haar naam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op 1 letter na hebben jouw beide dochters dezelfde namen als mijn beide nichtjes. Toffe combo!
disclaimer
Ohhh gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is geboren met 39.0, weegt 3630 gram en is 52 centimeter lang. Ze lijkt sprekend op grote zus en haar naam is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |