Hij benoemt de boeren?quote:
Waar heb je het in vredesnaam over.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon kinderachtig VBL-gedrag. "Jamaar, jamaar nu is de VVD hiervoor. Dat mag niet!! Nu ben ik tegen!!!"
1% van de boeren die de boel verzieken. Aangevuld met coronademonstranten en extreemrechts die het land in een chaos willen stortenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hij benoemt de boeren?
Want die zijn nu het probleem.
Als een kip zonder kop rondspartelen levert ook bar weinig goeds op.quote:
Over jouw standpunt dat als de SP en de VVD voor hetzelfde zijn, het van de VVD slecht is.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over.
zucht...quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Over jouw standpunt dat als de SP en de VVD voor hetzelfde zijn, het van de VVD slecht is.
Maar zo werkt het dus niet Etto. Als je er zelf niet expliciet een prijs op plakt dan betekent dat niet dat die prijs niet bestaat, impliciet is die er nog steeds.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog een non sequitur... Niet alles in geld willen uitdrukken is 'niet nadenken'.
De tering wat een voorspelbaarheid.
Ik pas voor de filosofie van Ayn Rand, dank.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar zo werkt het dus niet Etto. Als je er zelf niet expliciet een prijs op plakt dan betekent dat niet dat die prijs niet bestaat, impliciet is die er nog steeds.
Schuren aanbieden aan de onderwereld en laten ombouwen tot drugslabsquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze mogen hun huis ook houden. Met de uitkoopremie kunnen ze wel iets anders doen op hun erf
Zag laatst een boerderij waar je meeting rooms kon huren. Gouden idee.
Het is dankzij VVD en D66 dat die linkse partijen een meerderheid hebben voor hun milieuplannen. Maar kennelijk mag het pas ingevoerd als links een absolute meerderheid heeft, wat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht...
Wat ik zeg, is dat de linkse partijen al jaren over het klimaat praten... en daarnįįst het hele afbraakbeleid van Rutte hekelen. Dat uitgerekend diezelfde VVD zich nu opwerpt als beschermer van milieu en natuur is in mijn ogen een gespeelde actie met heel andere doelen dan hun linkse tegenhangers; en dat blijkt gewoon als je naar de historie kijkt.
Ik vind het van de VVD en D66 niet slecht, ik vind het volstrekt ongeloofwaardig.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze mogen hun huis ook houden. Met de uitkoopremie kunnen ze wel iets anders doen op hun erf
Serieus Hex... leer lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is dankzij VVD en D66 dat die linkse partijen een meerderheid hebben voor hun milieuplannen. Maar kennelijk mag het pas ingevoerd als links een absolute meerderheid heeft, wat niet gaat gebeuren.
Tuurlijk joh, daadwerkelijk durven te kijken naar de kosten van beleid maakt je meteen een of andere vuige libertariėrquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik pas voor de filosofie van Ayn Rand, dank.
Oh hou toch op man...quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, daadwerkelijk durven te kijken naar de kosten van beleid maakt je meteen een of andere vuige libertariėr. Geen wonder dat die neoliberalen maar keer op keer aan de winnende hand zijn als dit het alternatief is.
Ja ik lees duidelijk dat je tegen maatregelen bent alleen van D66 en VVD en niet van de SP als die precies hetzelfde vinden. Dat is VBL-gedrag.quote:
Alleen vinden ze niet hetzelfde. Lees anders nog een paar keer waarom.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik lees duidelijk dat je tegen maatregelen bent alleen van D66 en VVD en niet van de SP als die precies hetzelfde vinden. Dat is VBL-gedrag.
Jawel, zowel de SP als de VVD willen de stikstofemissie van de landbouw fors terugdringen en meer huizen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen vinden ze niet hetzelfde. Lees anders nog een paar keer waarom.
Oké, Hans.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:44 schreef Zipportal het volgende:
D66 is een partij voor Turken. @:GGMM
Dat gaat vooral veel kostenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:37 schreef TjjWester het volgende:
Wat zou het opleveren als je zowel gas als fossiele brandstoffen gaat verbieden per 2030/2035??
Mijn hemel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, zowel de SP als de VVD willen de stikstofemissie van de landbouw fors terugdringen en meer huizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |