Lijkt me wel lastig, je standpunt per spreker te veranderen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als de VVD het zegt weet je dat het geen fuk met zorg omtrent milieu te maken heeft, laat staan leefbaarheid.
Als dat zo is, waarom zijn de boeren zo groot geworden dan?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja...
Klinkt vreemd misschien, voor sommige mensen is er nog meer dan centjes.
Een boerenbedrijf wat al generaties in de familie is bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja...
Klinkt vreemd misschien, voor sommige mensen is er nog meer dan centjes.
Zou niet weten waaromquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig, je standpunt per spreker te veranderen.
Tja jammer dan, ga maar wat anders doen sneuneusquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een boerenbedrijf wat al generaties in de familie is bijvoorbeeld.
Allemaal, ja?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:17 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom zijn de boeren zo groot geworden dan?
Natuurlijk wel. Als precies hetzelfde beleid bij de VVD slecht is en bij de SP goed dan heb je dus eigenlijk geen standpunt. Dat is gewoon VBL-gedrag waar alles van de tegenstander per definitie slecht is.quote:
Mijn pa ook met de bakfiets samen met mn, vanuit Utrecht naar de boeren in Drenthequote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Al die westerlingen gingen tijdens de hongerwinter naar de boeren.
Ondankbare honden. @:monkyyy
Niet iedereen is een oppervlakkige materialist, Yankee.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tja jammer dan, ga maar wat anders doen sneuneus
Ze mogen hun huis ook houden. Met de uitkoopremie kunnen ze wel iets anders doen op hun erfquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal, ja?
En ook nogal een non sequitur... Dus je kunt niet én je geld verdienen én gehecht zijn aan je huis en haard?
Dit is je argumentatie? Dat het niet in je opkomt dat beide partijen voor een bepaald beleid kunnen zijn vanuit radicaal andere overwegingen is een unicum in de geschiedenis?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als precies hetzelfde beleid bij de VVD slecht is en bij de SP goed dan heb je dus eigenlijk geen standpunt. Dat is gewoon VBL-gedrag waar alles van de tegenstander per definitie slecht is.
Echt alles is bij jou in rendement gedachtquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze mogen hun huis ook houden. Met de uitkoopremie kunnen ze wel iets anders doen op hun erf
Zag laatst een boerderij waar je meeting rooms kon huren. Gouden idee.
Het meerendeel dan. En jij weet net zo goed als ik dat de kleine boer met 5 kippen, drie varkens en koe Berta hoogst waarschijnlijk buiten de maatregelen gaan vallen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal, ja?
En ook nogal een non sequitur... Dus je kunt niet én je geld verdienen én gehecht zijn aan je huis en haard?
Precies. Daarom is het zo grappig dat de VVD zich nu opwerpt als hoeder der leefbaarheid en het milieu. Dat is het hele punt...quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het meerendeel dan. En jij weet net zo goed als ik dat de kleine boer met 5 kippen, drie varkens en koe Berta hoogst waarschijnlijk buiten de maatregelen gaan vallen.
Volgens mij had je het net over neoliberalisme, als je zo groot bent heb je daar juist aan verdiend toch? (En dan laat ik de subsidies nog even buiten beschouwing) Dat oeverloze gelul over ‘maar we doen het al zo lang’.
Tsja, dat zijn nou eenmaal zaken waar je over na moeten denken als je gedachten iets verder gaan als "Alles moet stil blijven staan precies zoals ik het nu graag ziequote:Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt alles is bij jou in rendement gedacht
Nog een non sequitur... Niet alles in geld willen uitdrukken is 'niet nadenken'.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:24 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn nou eenmaal zaken waar je over na moeten denken als je gedachten iets verder gaan als "Alles moet stil blijven staan precies zoals ik het nu graag zie!!"
Uiteindelijk is het gewoon kinderachtig VBL-gedrag. "Jamaar, jamaar nu is de VVD hiervoor. Dat mag niet!! Nu ben ik tegen!!!"quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is je argumentatie? Dat het niet in je opkomt dat beide partijen voor een bepaald beleid kunnen zijn vanuit radicaal andere overwegingen is een unicum in de geschiedenis?
Misschien nog eens opzoeken hoe destijds ARP en KVP bij elkaar kwamen.
‘Stilstand is achteruitgang’quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:24 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn nou eenmaal zaken waar je over na moeten denken als je gedachten iets verder gaan als "Alles moet stil blijven staan precies zoals ik het nu graag zie!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |