Dat is voor de sponsoren, die daar goed voor betalen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat al die sporters altijd gelijk hun horloges om willen doen ... ? Later wordt je overvallen om je watch ..
Zie jij welk merk het is ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is voor de sponsoren, die daar goed voor betalen.
Ik herken ze niet en ok Rolex is een major sponsor dat weer wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat om fotomomentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En rolexjes zijn makkelijk te herkennen.
Ik wilde hier net hetzelfde posten. Toch wel bizar dat hij zo torenhoog favoriet is hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Basilashvili staat op 2.8 tegen van Rijthoven. Bij de Toto geloven ze ook in Tim.
quote:
Dun? Ze is gewoon slank. Maar goed, door al die vrouwen met overgewicht lijk je al snel dun.quote:
Die NLdames ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dun? Ze is gewoon slank. Maar goed, door al die vrouwen met overgewicht lijk je al snel dun.
Nadal heeft een Richard Mille. Zo'n gehypet proletenmerkquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herken ze niet en ok Rolex is een major sponsor dat weer wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |