FFP2 jaquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht al ... en zeker ook nog die duurdere
Geen idee hoe streng ze zijn of het de juiste isquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ik teken er wel zo'n ökö logo of zo op
Ik heb nog zwarte... zie je het logo nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe streng ze zijn of het de juiste is
Ik heb nog verschillende dozen en losse.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog zwarte... zie je het logo niet
Heb bog een wollen sok kapjequote:Op woensdag 29 juni 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog verschillende dozen en losse.
Kan kiezen
Laat ze zelf die beesten van zich afslaan ... of zijn ze daar te traag voor ?quote:
Lijkt ze niet te lukken neequote:Op woensdag 29 juni 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ze zelf die beesten van zich afslaan ... of zijn ze daar te traag voor ?
Humberto tackelde hem?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
Oops daar ging een bejaarde Glamrock zanger onderuit bij Humberto..
Ach, Mario zal z'n elektronische enkelband wel om hebben, dus die vinden ze wel weer terug mocht ie wegspoelenquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Modderstromen kunnen gevaarlijk zijn ...
Die waren er vroeger nog niet ... Maar daarnaast heb ik ze ook in steen gezien...quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik gewoon van beelden op tv etc
en jij een halsband !?quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ach, Mario zal z'n elektronische enkelband wel om hebben, dus die vinden ze wel weer terug mocht ie wegspoelen
dat kann hier in mijn bezirk bijna nietquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Modderstromen kunnen gevaarlijk zijn ...
quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ach, Mario zal z'n elektronische enkelband wel om hebben, dus die vinden ze wel weer terug mocht ie wegspoelen
Bij jouw is het redelijk vlak volgens mij ... veiligquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann hier in mijn bezirk bijna niet
Maar hoe zie je in een steen dat ze gevaarlijk warenquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren er vroeger nog niet ... Maar daarnaast heb ik ze ook in steen gezien...
Ja dat is het geheim van de smid ....quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je in een steen dat ze gevaarlijk waren
Je bent toch geoloog oidquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het geheim van de smid ....
Want boven op die berg,quote:
Ja maar daar is een ruim dal ....quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in de stadt je kennt
mijn wohnblock
En hoe ver van een berg?quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in de stadt je kennt
mijn wohnblock
Nee ook dat niet .... maar een modderstroom kan soms zomaar uit een nauw dal ontstaan ... maar als er daarna geen nauw dal meer is zal het zich verspreiden en weinig schade aanrichten ...quote:
In Luxemburg heb ik weleens een klein riviertje heel snel erg groot zien worden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ook dat niet .... maar een modderstroom kan soms zomaar uit een nauw dal ontstaan ... maar als er daarna geen nauw dal meer is zal het zich verspreiden en weinig schade aanrichten ...
Wees blij Piet en dat je huis hogerop staatquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In Luxemburg heb ik weleens een klein riviertje heel snel erg groot zien worden.
Het beekje in mijn achtertuin kan er ook wat van maar die heeft de ruimte.
Dat heeft ook een reden in zo'n dal.quote:Op donderdag 30 juni 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij Piet en dat je huis hogerop staat
Klinkt me onbekendquote:
zwaartekracht ,,,quote:Op donderdag 30 juni 2022 01:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat heeft ook een reden in zo'n dal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder zn eigen ding toch..quote:Op donderdag 30 juni 2022 02:13 schreef mario390 het volgende:
ik werd nog erste seizon van
allein teg de mafia verder kijken
ook als fokker Saarquote:Op donderdag 30 juni 2022 02:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga door een moeilijke periode vandaar dat ik er zo weinig ben.
Het leven als hsp is zwaar.
was is met julia ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn eigen ding toch..
Is wel ook met Julia
sterktequote:Op donderdag 30 juni 2022 02:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga door een moeilijke periode vandaar dat ik er zo weinig ben.
Het leven als hsp is zwaar.
quote:
Morguh herenquote:
Dank uquote:
Karnemelkquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:09 schreef puzziepie het volgende:
Zo! Regeldingen gedaan , een stuk gelopen en nu aan de karnemelk
Heerlijk!! Ik ben echt gek op karnemelkquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Karnemelk
De eerste halve liter ook al op vandaag.
Kun je lekker van op vakantiequote:Op donderdag 30 juni 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
Kreeg van de week ook de jaar nota van gas en licht : ik krijg bijna 1000 euro terug en mijn nieuwe maand bedrag wordt 283 euro
En de jaren daarop kom ik in de schuldenquote:
Maakte ook maar een grapje. Lekker toch dat je wat terug krijgtquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En de jaren daarop kom ik in de schulden![]()
Ik kan dat niet eens betalen
Ja maar...quote:
Dat wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maakte ook maar een grapje. Lekker toch dat je wat terug krijgt
Ja dat is minder leuk. Moet daar eigenlijk ook eens naar kijken voordat ik eind van het jaar duizend euro bij kan betalen ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar dat mijn contract nu anders is en ik dus per maand meer dan het dubbele moet gaan betalen is bizar
Ik heb het afgelopen jaar veel in de kou gezeten , weinig gekooktquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is minder leuk. Moet daar eigenlijk ook eens naar kijken voordat ik eind van het jaar duizend euro bij kan betalen ofzo.
Zo danquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
Kreeg van de week ook de jaar nota van gas en licht : ik krijg bijna 1000 euro terug en mijn nieuwe maand bedrag wordt 283 euro
Mijn contract is nu veranderd, dat werd me een paar maand geleden verteld ,het is dubbel dat ik veel terug krijg maar nu meer dan het dubbele per maand moet gaan betalen , wat ik overigens niet kan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Mijn contract loopt eind van het jammer af, dus ik heb nog geluk. Ben wel anderhalf jaar geleden van gas over gegaan naar inductie om te koken, dat scheelt allicht
¤ 280 is ook idioot veel, helemaal voor een éénpersoons huishouden. Waar is dat bedrag dan op gebaseerd, heb je het energiebedrijf gebeld?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn contract is nu veranderd, dat werd me een paar maand geleden verteld ,het is dubbel dat ik veel terug krijg maar nu meer dan het dubbele per maand moet gaan betalen , wat ik overigens niet kan.
Binnenkort ff contact met de gemeente opnemen
Ga ik volgende week doen,quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¤ 280 is ook idioot veel, helemaal voor een éénpersoons huishouden. Waar is dat bedrag dan op gebaseerd, heb je het energiebedrijf gebeld?
Iedereen krijgt er mee te maken, er gebeuren momenteel echt bizarre dingen. Ook de boodschappen zijn bizar duur geworden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga ik volgende week doen,
ik ben niet de enige die in de problemen komt, iedereen krijgt hogere rekeningen
Bizar ja!! Rare tijden waar we in zittenquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen krijgt er mee te maken, er gebeuren momenteel echt bizarre dingen. Ook de boodschappen zijn bizar duur geworden.
Paptaarten? Het is al vaderdag geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
Goedgekeurd voor 2 jaar
Paptaarten gescoord
Beagle genot
Mijn dag kan niet meer stuk
Papataart?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paptaarten? Het is al vaderdag geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paptaarten , waar gaat dit over?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
Goedgekeurd voor 2 jaar
Paptaarten gescoord
Beagle genot
Mijn dag kan niet meer stuk
Dat klinkt allemaal wel heftig.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bizar ja!! Rare tijden waar we in zitten![]()
Ik kook heel weinig en met douchen ben ik ook gaan minderen , nou ja minderen , meer koud![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:24 schreef maily het volgende:
[..]
Papataart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Met dit weer vind ik het best lekker. Kom net onder een koude douche vandaanquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel heftig.
Koud douchen
Lauwquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel heftig.
Koud douchen
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:24 schreef maily het volgende:
[..]
Papataart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
O verkeerde topic
Nog 6 jaar en dan mag ik meedoen
Met dit weer heerlijk. In de winter minderquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met dit weer vind ik het best lekker. Kom net onder een koude douche vandaan
De West-Zeeuws-Vlaamse paptaart: wie bakt 'm nog als de bakkers er niet meer zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paptaarten? Het is al vaderdag geweest.
Ziet er best lekker uitquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De West-Zeeuws-Vlaamse paptaart: wie bakt 'm nog als de bakkers er niet meer zijn?
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)er-zijn-br~a34efdd5/
In de winter niet, of je moet de verwarming op de badkamer al op standje tropisch hebben staan. Maar dan ga je ook weer het punt voorbijquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met dit weer heerlijk. In de winter minder
Ja preciesquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de winter niet, of je moet de verwarming op de badkamer al op standje tropisch hebben staan. Maar dan ga je ook weer het punt voorbij
Heel verstandigquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We gaan niet al onze geheimen prijs geven
Wie ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
un estateeeeeee......![]()
![]()
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Guangzhou speelt momenteel tegen Wuhan in de Chinese super league.quote:
Ah okquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Guangzhou speelt momenteel tegen Wuhan in de Chinese super league.
Daar heeft laatst nog iemand hier het over gehad, ook met recept.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De West-Zeeuws-Vlaamse paptaart: wie bakt 'm nog als de bakkers er niet meer zijn?
Geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tenminste... ze spelen nog steeds ...
Een soort puddingbroodje, maar dan anders?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uitquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een soort puddingbroodje, maar dan anders?
Ik denk dat ik dit wel lekker vindquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onder een boom gestaan met veel vogels erin.quote:
Vogelpoep kitt?quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onder een boom gestaan met veel vogels erin.
Wees eerlijk, daar wordt je toch helemaal emotioneel vanquote:
Ja ik ken het ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, daar wordt je toch helemaal emotioneel van
quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, daar wordt je toch helemaal emotioneel van
nee waar de blonde stevie stervtquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Pff geen idee meer... dat ie vervangen gaat worden ?
Dat brengt wel geluk.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onder een boom gestaan met veel vogels erin.
Dat ze mogen smakenquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
Pan update, ja ach is niet echt meer te redden. Maar toch iets beter[ link | afbeelding ] De onderkant is ook iets beter maar ja een voorwerp kan dus een leven lang meegaan, straks liggen er de Opperdoeser rondjes erin te bakken
pispaaltje op zn best..quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Hopen dat hij ook lang niet naar het toilet is geweest
Je hond daar laten snuffelen
Dat heb ik met dezequote:
Ik dan weer nietquote:
Zo heeft ieder een herinnering met iemand.quote:
Ja Disana ook. Die kon ik wel schieten in het begin.quote:
Ja klopt ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo heeft ieder een herinnering met iemand.
Daar had ik minder mee...quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Disana ook. Die kon ik wel schieten in het begin.
Ik leerde haar later wat kennen.quote:
Dat was een klootzak soms.quote:
Waar ik ook serieus van baalde is Straatverlichting. Die streek regelmatig tegen de haren in in ONZ zo jammer.....quote:
Daar kon ik soms wel en soms niet mee door de bocht ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ik ook serieus van baalde is Straatverlichting. Die streek regelmatig tegen de haren in in ONZ zo jammer.....
Ja een boel nietquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kon ik soms wel en soms niet mee door de bocht ...
Ach ja het leven gaat voorbij ... afgelopen maandag de vader van de huisgenote van mn dochter ...quote:
Bezoekt je dochter je nog wel eens?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja het leven gaat voorbij ... afgelopen maandag de vader van de huisgenote van mn dochter ...
En daar weer een dochter van de buurvrouw van?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja het leven gaat voorbij ... afgelopen maandag de vader van de huisgenote van mn dochter ...
Druk leven dus.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel weer ff geleden met COVID ... mogelijk deze zomer weer
Nu vliegt ze weer regelmatig en dan is het lastig inplannen maar ze moet binnenkort verplicht vakantie doen..quote:
Even Amsterdamquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu vliegt ze weer regelmatig en dan is het lastig inplannen maar ze moet binnenkort verplicht vakantie doen..
If You Are Going To San Francisco, bloemetjes in je haar. Het is een plaatjequote:Op donderdag 30 juni 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor haar is dat goedkoper dan voor mij ff Madrid
Nu is ze weer onderweg naar San Francisco
Ja ik ken het .. Maar het is daar frisjes volgens haar ... altijd koudquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
If You Are Going To San Francisco, bloemetjes in je haar. Het is een plaatje
Ik heb een foto van je dochter gezien. Dat bedoelde ik met een plaatjequote:Op donderdag 30 juni 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken het .. Maar het is daar frisjes volgens haar ... altijd koud
Ja ze is een plaatje ..quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je dochter gezien. Dat bedoelde ik met een plaatje
Net als haar vaderquote:
Inderdaad een plaatjequote:Op donderdag 30 juni 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
If You Are Going To San Francisco, bloemetjes in je haar. Het is een plaatje
Goh die had ik gemist.quote:
Meen ik wel eens wat?quote:
Nou ik ben wat slimmerquote:
Ja ook een tosti en waffel ding. Die ga ik niet vol gieten met shitquote:
Moet jij weten... het kan wel ... ik heb zo'n ding niet en ga mn ook niet kopenquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook een tosti en waffel ding. Die ga ik niet vol gieten met shit
Die YT is echt compleet gek.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jij weten... het kan wel ... ik heb zo'n ding niet en ga mn ook niet kopen
Denk het wel ... zijn er veel in die serie ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die YT is echt compleet gek.Eigenlijk was het lachwekkend. Maar niet serieus toch
Ja van verkopersquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel ... zijn er veel in die serie ...
Hoe verkut je je tosti ijzerquote:
Tis maar net wat je er mee wilt doen ... Als de ijzers goed schoongemaakt kunnen worden , zie ik geen probleemquote:
Jep..quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie je trekker al klaarstaan?
Das niet klaarstaan,quote:
Het regent hier en ik zit tv te kijken. Nu echt ff geen zin in hoorquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet klaarstaan,
die hooibalen moeten er nu af en aan
Nog wat leuks op tv?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Het regent hier en ik zit tv te kijken. Nu echt ff geen zin in hoor
Ik kijk op videoland die docu over r kelly....boeiend wel maar word je ook niet echt vrolijk vanquote:
Las iets van 30 jaar tochquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk op videoland die docu over r kelly....boeiend wel maar word je ook niet echt vrolijk van![]()
Maar die zien we nooit meer terug
Jepquote:
Mag zijn muziek nu nog wel gedraaid wordenquote:
Nee dat mag dus ook niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag zijn muziek nu nog wel gedraaid worden
Ah, het komt door jou dusquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:51 schreef chufi het volgende:
Kut regen .. net nu ik mn ramen heb gedaan
Lossen ze nu op of wat is het probleem?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:51 schreef chufi het volgende:
Kut regen .. net nu ik mn ramen heb gedaan
Tegenwoordig met dat Saharazand ... kun je ze gelijk weer zeemenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Lossen ze nu op of wat is het probleem?
Ik laat ze gewoon vervangen. Geen zin in dat gesop.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig met dat Saharazand ... kun je ze gelijk weer zeemen
Zie je het verschil niet dan na het wassen?quote:
Das wel handig ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb laatst de ramen van de bovenverdieping schoongemaakt toen er nog een steiger stond.
Heb jij dat filmpje gisteren gezien wat ik postte, met die schildpadden?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb laatst de ramen van de bovenverdieping schoongemaakt toen er nog een steiger stond.
Dat zou ik nu ook kunnen doen maar ze worden toch vervangen dus ja, geen zin in.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dat had ik gezien ja.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij dat filmpje gisteren gezien wat ik postte, met die schildpadden?![]()
Als de nieuwe erin zitten kun je die gelijk schoonmaken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou ik nu ook kunnen doen maar ze worden toch vervangen dus ja, geen zin in.
ook die dingen eraf halen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja.
Ik heb zelf ooit met zeeschildpadden gewerkt
Dat is geen probleem als de steiger er nog staat danquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de nieuwe erin zitten kun je die gelijk schoonmaken.
Nee, waar ik werkte heb je dat probleem niet.quote:
Het is wel een idee om dat even te doen. Die ramen worden niet echt schoon opgeleverd.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is geen probleem als de steiger er nog staat dan
Ik woon 4 hoog en bij het vervangen van mijn ramen waren er geen steigers ,,,quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is geen probleem als de steiger er nog staat dan
Beter wel danquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, waar ik werkte heb je dat probleem niet.
Ik heb wel teken verwijderd bij schildpadden.
Niet echt aan gedacht maar onthoud ik even.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is wel een idee om dat even te doen. Die ramen worden niet echt schoon opgeleverd.
Die zijn er voor de werkzaamheden aan het dak. Maar hopelijk staan ze er dan nog.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon 4 hoog en bij het vervangen van mijn ramen waren er geen steigers ,,,
Ah ok en dat je niet in Zambia zitquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn er voor de werkzaamheden aan het dak. Maar hopelijk staan ze er dan nog.
Ze zullen wel moe zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Dat is ook alles wat ze na een week gedaan hebben....steigers om het gebouw gezet.
Ja daar blijft het erg stil over. Vraag mij af of dat nog door gaat. Zou het wel jammer vinden.quote:
Dat is prima als ze dan maar met opbouwen weer uitgerust zijnquote:
Tis daar nu winterquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar blijft het erg stil over. Vraag mij af of dat nog door gaat. Zou het wel jammer vinden.
Ik heb een winterjasquote:
Daar moet ie wel voor oppassen,quote:
Die staat mooi voor paal.quote:
Tis en blijft wel Afrikaquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet ie wel voor oppassen,
maar 23 graden gemiddeld
Zijn dus wel andere dingen om je zorgen over te maken dan winterquote:
Ja bereidt je maar voor voor het ergstequote:Op donderdag 30 juni 2022 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn dus wel andere dingen om je zorgen over te maken dan winter
Dit is ook Afrika:quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:09 schreef Prisha het volgende:
(…)
Het. Was. Koud!!! Goddammit wat was het koud
(…)
Ik wil nog altijd een keer naar Zuid Afrika, maar ik weet niet zo zeker of ik daar ook echt heen wil gaanquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bereidt je maar voor voor het ergste
Das een paar plekken, op hoogte meestal.quote:
Waarom zou je niet gaan? Wat kan je nou gebeuren?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd een keer naar Zuid Afrika, maar ik weet niet zo zeker of ik daar ook echt heen wil gaan
De provincie waar ik geboren ben schijnen mensen met vrij racistische ideeën te komen, al weet ik niet zeker of dat door de peroxide of de regio komtquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gaan? Wat kan je nou gebeuren?
beestjes ....quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gaan? Wat kan je nou gebeuren?
Uh, je bent in ZA geborenquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De provincie waar ik geboren ben schijnen mensen met vrij racistische ideeën te komen, al weet ik niet zeker of dat door de peroxide of de regio komt
Ik zou me meer zorgen maken om de misdaad daarquote:
In SA?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De provincie waar ik geboren ben schijnen mensen met vrij racistische ideeën te komen, al weet ik niet zeker of dat door de peroxide of de regio komt
quote:
Daar kan ik maar beter geen uitspraken over doenquote:
Vroegâh was het een stuk simpeler daar, gewoon naar de plekken waar "Slegs Vir Blankes" stond en dan wist je dat je veilig wasquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom niet ... Denk niet dat er hier mensen zijn die daar een probleem mee hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Daar kan ik maar beter geen uitspraken over doen
quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vroegâh was het een stuk simpeler daar, gewoon naar de plekken waar "Slegs Vir Blankes" stond en dan wist je dat je veilig was![]()
Slegs Vir Konynequote:Op donderdag 30 juni 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vroegâh was het een stuk simpeler daar, gewoon naar de plekken waar "Slegs Vir Blankes" stond en dan wist je dat je veilig was![]()
Welke heb je gehad?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
Op mijn bucket list van vakantie bestemmingen staan alle voormalige Nederlandse kolonie. Tot nu toe heb ik er maar 2 gehad. 3 als je België mee telt, maar de status kolonie is discutabel daarover.
Indonesië (Java, Sumatra en Bali gehad) en een week in een stuk Maleisië geweest dat een tijd onder VOC bewind heeft gestaan.quote:
Was dat dan ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Behind her eyes afgekeken, wat een plottwist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |