FFP2 jaquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht al ... en zeker ook nog die duurdere
Geen idee hoe streng ze zijn of het de juiste isquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ik teken er wel zo'n ökö logo of zo op
Ik heb nog zwarte... zie je het logo nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe streng ze zijn of het de juiste is
Ik heb nog verschillende dozen en losse.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog zwarte... zie je het logo niet
Heb bog een wollen sok kapjequote:Op woensdag 29 juni 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog verschillende dozen en losse.
Kan kiezen
Laat ze zelf die beesten van zich afslaan ... of zijn ze daar te traag voor ?quote:
Lijkt ze niet te lukken neequote:Op woensdag 29 juni 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ze zelf die beesten van zich afslaan ... of zijn ze daar te traag voor ?
Humberto tackelde hem?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
Oops daar ging een bejaarde Glamrock zanger onderuit bij Humberto..
Ach, Mario zal z'n elektronische enkelband wel om hebben, dus die vinden ze wel weer terug mocht ie wegspoelenquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Modderstromen kunnen gevaarlijk zijn ...
Die waren er vroeger nog niet ... Maar daarnaast heb ik ze ook in steen gezien...quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik gewoon van beelden op tv etc
en jij een halsband !?quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ach, Mario zal z'n elektronische enkelband wel om hebben, dus die vinden ze wel weer terug mocht ie wegspoelen
dat kann hier in mijn bezirk bijna nietquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Modderstromen kunnen gevaarlijk zijn ...
quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ach, Mario zal z'n elektronische enkelband wel om hebben, dus die vinden ze wel weer terug mocht ie wegspoelen
Bij jouw is het redelijk vlak volgens mij ... veiligquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann hier in mijn bezirk bijna niet
Maar hoe zie je in een steen dat ze gevaarlijk warenquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren er vroeger nog niet ... Maar daarnaast heb ik ze ook in steen gezien...
Ja dat is het geheim van de smid ....quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je in een steen dat ze gevaarlijk waren
Je bent toch geoloog oidquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het geheim van de smid ....
Want boven op die berg,quote:
Ja maar daar is een ruim dal ....quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in de stadt je kennt
mijn wohnblock
En hoe ver van een berg?quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in de stadt je kennt
mijn wohnblock
Nee ook dat niet .... maar een modderstroom kan soms zomaar uit een nauw dal ontstaan ... maar als er daarna geen nauw dal meer is zal het zich verspreiden en weinig schade aanrichten ...quote:
In Luxemburg heb ik weleens een klein riviertje heel snel erg groot zien worden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ook dat niet .... maar een modderstroom kan soms zomaar uit een nauw dal ontstaan ... maar als er daarna geen nauw dal meer is zal het zich verspreiden en weinig schade aanrichten ...
Wees blij Piet en dat je huis hogerop staatquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In Luxemburg heb ik weleens een klein riviertje heel snel erg groot zien worden.
Het beekje in mijn achtertuin kan er ook wat van maar die heeft de ruimte.
Dat heeft ook een reden in zo'n dal.quote:Op donderdag 30 juni 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij Piet en dat je huis hogerop staat
Klinkt me onbekendquote:
zwaartekracht ,,,quote:Op donderdag 30 juni 2022 01:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat heeft ook een reden in zo'n dal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |