Huh, gewoon als een soort 'kut!'? Tegen niemand gericht?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij verloor een potje CoD en schreeuwde het uit. Dat was het.
Jep.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Huh, gewoon als een soort 'kut!'? Tegen niemand gericht?
Doe niet zo onwetendquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dan zal Hammie toch ook echt moeten stoppen met "black lives matter", alsof "white lives niet matteren" of zo...
Het is meten met twee maten
De oude eindbaas van de F1 is net als een braamstruik... Je verwijdert hem in zijn geheel, verbrand wat er nog van over is, en plant er een mooie rozenstruik overheen...quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:41 schreef tong80 het volgende:
De oude eindbaas van de Formule 1 heeft zich weer eens pikant uitgelaten in de media. Bij ochtendprogramma Good Morning Britain nam de 91-jarige rijkaard het namelijk op voor Russische president Vladimir Poetin. De F1 heeft uiteraard publiek afstand gedaan van de uitspraken van Bernie.
We kennen Bernie Ecclestone als een gewiekste, onverschrokken en vaak meedogenloze zakenman, maar hij heeft ook een ander groot talent. Als geen ander weet de bejaarde Brit de media op te stoken met allerlei ongezouten meningen en uitspraken. Vanmorgen demonstreerde hij dat talent nog maar eens door het op te nemen voor vriend en 'eersteklas persoon' Vladimir Poetin.
Eersteklas persoon
Bij Good Morning Britain werd Ecclestone gevraagd of hij nog steeds achter Poetin stond na de invasie van Oekraïne. Bernie bevestigde die stelling niet alleen, maar ging nog veel verder. Hij zou een kogel vangen voor de Russische president, die naar zijn weten het beste voorheeft met zijn land én Oekraïne:
"Ik zou een kogel voor hem vangen. Ik zou willen dat het geen pijn deed maar ik zou nog steeds een kogel voor hem vangen. Omdat hij een eersteklas persoon is, en wat hij doet iets is waarvan hij gelooft dat het het juiste is voor Rusland."
En de media blijft hem opvoeren want reuring. En iedereen trapt er iedere keer weer in zo lijkt het. Gewoon negeren lijkt mij het beste.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:44 schreef TagForce het volgende:
[..]
De oude eindbaas van de F1 is net als een braamstruik... Je verwijdert hem in zijn geheel, verbrand wat er nog van over is, en plant er een mooie rozenstruik overheen...
En twee weken later pluk je weer bramen.
Hij gaat gewoon niet... weg... uit... de... media.
Niet verrassend, Bernie vond Hitler ook een topgozert. Voeg daarbij de connectie met de Mosley's en voila, knettergek zootje.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:41 schreef tong80 het volgende:
De oude eindbaas van de Formule 1 heeft zich weer eens pikant uitgelaten in de media. Bij ochtendprogramma Good Morning Britain nam de 91-jarige rijkaard het namelijk op voor Russische president Vladimir Poetin. De F1 heeft uiteraard publiek afstand gedaan van de uitspraken van Bernie.
We kennen Bernie Ecclestone als een gewiekste, onverschrokken en vaak meedogenloze zakenman, maar hij heeft ook een ander groot talent. Als geen ander weet de bejaarde Brit de media op te stoken met allerlei ongezouten meningen en uitspraken. Vanmorgen demonstreerde hij dat talent nog maar eens door het op te nemen voor vriend en 'eersteklas persoon' Vladimir Poetin.
Eersteklas persoon
Bij Good Morning Britain werd Ecclestone gevraagd of hij nog steeds achter Poetin stond na de invasie van Oekraïne. Bernie bevestigde die stelling niet alleen, maar ging nog veel verder. Hij zou een kogel vangen voor de Russische president, die naar zijn weten het beste voorheeft met zijn land én Oekraïne:
"Ik zou een kogel voor hem vangen. Ik zou willen dat het geen pijn deed maar ik zou nog steeds een kogel voor hem vangen. Omdat hij een eersteklas persoon is, en wat hij doet iets is waarvan hij gelooft dat het het juiste is voor Rusland."
MaDonna?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:13 schreef Donna het volgende:
Zal blij zijn als er weer eens een tijd komt dat het weer om racen draait. Wat een gezeik steeds zeg.
Ik voel me echt een oma nu ik dit zeg.
Dat klinkt eerder als een duizendknoopquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:44 schreef TagForce het volgende:
[..]
De oude eindbaas van de F1 is net als een braamstruik... Je verwijdert hem in zijn geheel, verbrand wat er nog van over is, en plant er een mooie rozenstruik overheen...
En twee weken later pluk je weer bramen.
Hij gaat gewoon niet... weg... uit... de... media.
Daar groeien geen bramen aan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat klinkt eerder als een duizendknoop
Tja....onder zwarten heel normaal en geen probleem, in videoclips ookquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Fuck... Bitchnigga
Dat is wat hij zei.
Doma?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:13 schreef Donna het volgende:
Zal blij zijn als er weer eens een tijd komt dat het weer om racen draait. Wat een gezeik steeds zeg.
Ik voel me echt een oma nu ik dit zeg.
Nah, ik weet niet hoe oud je bent dus ik hield het maar bij een grapjequote:
Haha. 32.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoe oud je bent dus ik hield het maar bij een grapje
Dat is nog piepjong.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. 32.
Maar als iemand me Doma wil noemen is dat prima hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |