Wow, met een heuse stemtour door het land met een stemtrailer.quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef ok01 het volgende:
Je kon ook weer stemmen voor de Top 4000 van Radio 10
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wow, met een heuse stemtour door het land met een stemtrailer.
Wat een superorigineel idee.
Dit jaar nog live gezienquote:
Ik sluit niet uit dat ze de uitzending uit een glazen huis doenquote:Op woensdag 9 november 2022 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wow, met een heuse stemtour door het land met een stemtrailer.
Wat een superorigineel idee.
Grijs...quote:Op woensdag 9 november 2022 14:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Was er nog een "Best Singers"-performance het afgelopen seizoen een echte tranentrekker?
Eentje die een serieuze opvolger wordt van Floor Jansen en Henk Poort.
Dat doet t ook goed. In zo'n relaxte setting, een opvallend gelegenheidsduo met een persoonlijk privé-drama vooraf.
Met een vakkundig publiek dat emotioneel wordt.
Staverman?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Grijs...![]()
. Vrees dat die nog angstwekkend hoog in de lijst komt
Daar is alles grijs, dus dat valt toch niet op.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Grijs...![]()
. Vrees dat die nog angstwekkend hoog in de lijst komt
Is er een heks in New Orleans overleden of zo?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:27 schreef Piebe het volgende:
Zal Redbone ook een reclameboost krijgen?
Reclame Engiequote:Op donderdag 10 november 2022 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er een heks in New Orleans overleden of zo?
Dacht even Jerney.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Het is een trieste reden, maar laat Earth & Fire hierdoor s.v.p. weer wat vaker en hoger in de lijst terugkomen:
MadMaster in MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #23 Niemand heeft het eeuwige leven
Ik stel deze voor, 2 vliegen (Vader Bram en Boeren) in één klap.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
t Kleine café dan toch..
of willen we Anak terug in de lijst?
Een van die platen gaat komende weken nog opduiken in een andere allertijdenlijstquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
As It Was, Noodgeval, L'Enfer en Through The Looking Glass misschien als uitdagers van Multicolor?
Over 7-9 dagen? Dan zal het wel L'enfer zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een van die platen gaat komende weken nog opduiken in een andere allertijdenlijst
Er gaan mondjes openvallen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 7-9 dagen? Dan zal het wel L'enfer zijn.
Dan gok ik op As It Was. Die hoorde ik geloof ik zelfs 2 keer langskomen in de V500 prepushquote:
Vreemde dubieuze jeugdherinnering (een van de vele): een smurf playbacken op dat liedje. Met een meisje met een opgeplakte baard ernaast (Irene Moors had haar smurfenrommel in 1991 nog niet uitgebracht).quote:
Als een smurf playbacken is al lastig genoeg zonder er ook nog bij te gaan housenquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vreemde dubieuze jeugdherinnering (een van de vele): een smurf playbacken op dat liedje. Met een meisje met een opgeplakte baard ernaast (Irene Moors had haar smurfenrommel in 1991 nog niet uitgebracht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |