abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206558369
Ik denk nog steeds dat het tussen Son Mieux en Blueband zal gaan. Maar dan moeten ze Ome Rob de komende 35 dagen wel aan het zuurstof houden.
All Day I Dream About Stemlijsten
  vrijdag 4 november 2022 @ 19:26:41 #252
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_206558523
Waarom wordt De Diepte nooit genoemd?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  vrijdag 4 november 2022 @ 19:35:20 #253
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206558616
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom wordt De Diepte nooit genoemd?
Ken je het gevoel dat, dat je droom niet uitkomt?
Ben je wel eens bang dat het altijd zo blijft?
Oehoe aha...
pi_206563451
Wat mogen we eigenlijk verder verwachten buiten hoge binnenkomers? Reuzensprongen voor Kate en Coolio lijken me wel duidelijk. Metallica zal het wel goed doen. Wat meer Doe Maar en Meatloaf. En verder?
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:48:17 #255
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206563491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
Wat mogen we eigenlijk verder verwachten buiten hoge binnenkomers? Reuzensprongen voor Kate en Coolio lijken me wel duidelijk. Metallica zal het wel goed doen. Wat meer Doe Maar en Meatloaf. En verder?
Zodra ik die info doorkrijg, laat ik het weten…

pi_206563510
quote:
Nóg meer Foo Fighters. Verder nog wat tiktok hypes.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 november 2022 @ 10:48:48 #257
426493 crew  PippenScottie
pi_206563968
quote:
Er wordt een top duizend van de nineties gehouden vlak voor de stemweek.

Ik verwacht een nineties boost.
My friends all drive horses
pi_206564872
* OscarMopperkont verwacht een matigere lijst dan vorig jaar.....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_206566263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Genoeg om over te mopperen dus tijdens de lijst *O*
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2022 @ 15:54:39 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206566382
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach die 40-45 uitvallers
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206566704
Er kan zoveel meespelen. Het WK is in de stemweek bezig. Er is geen klokdown. Er zijn concerten en festivals geweest. Het hoeft niet allemaal slecht te zijn.
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:42:24 #262
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206566789
Prachtig al die theorieën hier… ^O^

Bedenk dat, pak 'm beet, 90% van de stemmers/luisteraars gewoon ome Jan en tante Annie zijn die gewoon hun favoriete liedje aankruisen in de lijst en dat maar een heel klein deel dusdanig fanatiek met muziek en gerelateerde acties bezig is om dat van invloed te laten zijn op het stemgedrag.
En tuurlijk zal Kate Bush een lift krijgen, gaan de boeren hun Normaal weer supporten en Doe Maar zal vast ook wel wat vaker/hoger voorkomen, maar ik verwacht niet echt heel extreme nieuwkomers en verschuivingen…

Maar we gaan het zien…
pi_206566895
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Prachtig al die theorieën hier… ^O^

Bedenk dat, pak 'm beet, 90% van de stemmers/luisteraars gewoon ome Jan en tante Annie zijn die gewoon hun favoriete liedje aankruisen in de lijst en dat maar een heel klein deel dusdanig fanatiek met muziek en gerelateerde acties bezig is om dat van invloed te laten zijn op het stemgedrag.
En tuurlijk zal Kate Bush een lift krijgen, gaan de boeren hun Normaal weer supporten en Doe Maar zal vast ook wel wat vaker/hoger voorkomen, maar ik verwacht niet echt heel extreme nieuwkomers en verschuivingen…

Maar we gaan het zien…
Dit klopt ook allemaal, maar daarom denk ik juist ook dat er hele andere dingen voorin de hoofden van die mensen zitten. Favoriete liedjes is een heel vloeibaar begrip volgens mij. En nog meer wanneer je niet fanatiek bent.
pi_206567634
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:55 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Dit klopt ook allemaal, maar daarom denk ik juist ook dat er hele andere dingen voorin de hoofden van die mensen zitten. Favoriete liedjes is een heel vloeibaar begrip volgens mij. En nog meer wanneer je niet fanatiek bent.
Ik zou zelfs durven zeggen dat een persoonlijke keuzelijst met 35 veel te veel is. Als je vanaf nul begint, is het al een hele opgave om 35 Nederlandse Olympische sporters, na-oorlogse ministers of Europese landen te noemen. Zo is het ook moeilijk genoeg voor veel mensen om 35 goede platen te noemen (met enige diversiteit in uitvoerenden en redelijke kans op een positie in de lijst). Dan krijg je dat de laatstgenoemden toevallig voorin de herinnering liggen door een reclame, DAB of andersoortige hype.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 5 november 2022 @ 18:29:28 #265
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206567661
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:55 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Sorry, maar die redenatie kan ik niet helemaal volgen.
Dat kan aan mij liggen, maar ik vind 'm redelijk cryptisch…
  zaterdag 5 november 2022 @ 18:34:21 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206567715
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 18:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik zou zelfs durven zeggen dat een persoonlijke keuzelijst met 35 veel te veel is. Als je vanaf nul begint, is het al een hele opgave om 35 Nederlandse Olympische sporters, na-oorlogse ministers of Europese landen te noemen. Zo is het ook moeilijk genoeg voor veel mensen om 35 goede platen te noemen (met enige diversiteit in uitvoerenden en redelijke kans op een positie in de lijst). Dan krijg je dat de laatstgenoemden toevallig voorin de herinnering liggen door een reclame, DAB of andersoortige hype.
Ah, op die manier.
Beïnvloeding van buitenaf, bewust of onbewust, zal je altijd hebben, maar ik denk dat die bij iedereen weer dusdanig anders is, waardoor er slechts een beperkte onbewuste massa beïnvloeding is die z'n impact heeft op de lijst. Promo acties van groepen en zelfs DJ's daargelaten…
pi_206567894
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 18:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ah, op die manier.
Beïnvloeding van buitenaf, bewust of onbewust, zal je altijd hebben, maar ik denk dat die bij iedereen weer dusdanig anders is, waardoor er slechts een beperkte onbewuste massa beïnvloeding is die z'n impact heeft op de lijst. Promo acties van groepen en zelfs DJ's daargelaten…
Nee, maar goed, de beste voorspelling voor de lijst is in principe die van vorig jaar, met naar onderen toe alles dat steeds een stukje meer zakt door nieuwe binnenkomers. Alleen doordat er een goede reden is waarom een bepaalde plaat wat vaker genoemd wordt dan vorig jaar, krijg je noemenswaardige verschuivingen, en daarbij helpt het dus als zo’n reden een paar duizend extra stemmen oplevert in vergelijking met een normaal jaar.
pi_206567920
Ik vind de voorbije paar jaar dat de lijst niet alleen in de top, maar ook in zo’n stuk als 500-1000 erg vastzit, met weinig verschuivingen, anders dan de erg nieuwe en erg oude platen die wat bovengemiddeld zakken.
  zondag 6 november 2022 @ 14:38:06 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_206576672
wordt vast weer leuk en daar gaat het om :D
  Redactie Sport zondag 6 november 2022 @ 19:54:56 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206582393
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind de voorbije paar jaar dat de lijst niet alleen in de top, maar ook in zo’n stuk als 500-1000 erg vastzit, met weinig verschuivingen, anders dan de erg nieuwe en erg oude platen die wat bovengemiddeld zakken.
De afgelopen 2 jaar is er veel minder verlopen dan de jaren ervoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206590311
Je kon ook weer stemmen voor de Top 4000 van Radio 10 :)
pi_206590476
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef ok01 het volgende:
Je kon ook weer stemmen voor de Top 4000 van Radio 10 :)
Wel een ontzettend matige keuzelijst :')
pi_206602887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 18:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dit ja. De gemiddelde Nederlander is helemaal niet zo erg met muziek bezig, die stemmen inderdaad op 10-15 liedjes die ze toevallig onlangs gehoord hebben, eventueel aangevuld door een paar nummers van hun jeugdidool, hun huwelijksnummer, en iets wat ze doe denken aan iemand die onlangs overleden is.

Daarnaast heb je de diehard-fans die 35 nummers van hun favoriet invullen
pi_206604965
Kleine boost voor Love Hurts?
  dinsdag 8 november 2022 @ 18:53:45 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')