quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde @:lange_lans compleet belachelijk maken maar ik zag dat het in het clubtopic is.
Dan doen we het maar even hier :
HAHAHAHAHAHA
IK WORDT![]()
Dit is inderdaad veel minder infantiel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde @:lange_lans compleet belachelijk maken maar ik zag dat het in het clubtopic is.
Dan doen we het maar even hier :
HAHAHAHAHAHA
IK WORDT![]()
Uiteindelijk kies je daar zelf voor ouwe reus.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks moet ik de posts van PietjeKut weer gaan lezen
Stop dan met die briefjes van 50 door je neus heen te halen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Das echt niet te doen makker. Gewoon niet zo armoedig zijn en verlengen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Strontusers zijn gewoon het verdienmodel van Danny. Die abo's verkopen zichzelf niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
De pleuris breekt hier uit zo.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is hier nu ERG DONKER
@:lenny_leonard @:kingroland @:ggmm
Hij wilde je niet wakker maken met dat gerommel in de brievenbus.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sjongejonge, heb gisteravond nog ff geregeld dat m'n pakketje vanavond nog bezorgd kon worden, lees ik net dat de bezorger het in de brievenbus heeft gestopt... Kon dat gisteren niet al?
Lever eerst maar eens een leuke bijdrage aan VBL met een mooi topic. (geen feyenoord)quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:coco @:yvonne
Curry stoofpotje met kip, groenten en rijst.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met boontjes en een hamburger.
Ik doe niet anders. Maar credits ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Lever eerst maar eens een leuke bijdrage aan VBL met een mooi topic. (geen feyenoord)
Ik ben fel tegen donker.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is hier nu ERG DONKER
@:lenny_leonard @:kingroland @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |