Hij wilde je niet wakker maken met dat gerommel in de brievenbus.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sjongejonge, heb gisteravond nog ff geregeld dat m'n pakketje vanavond nog bezorgd kon worden, lees ik net dat de bezorger het in de brievenbus heeft gestopt... Kon dat gisteren niet al?
Lever eerst maar eens een leuke bijdrage aan VBL met een mooi topic. (geen feyenoord)quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:coco @:yvonne
Curry stoofpotje met kip, groenten en rijst.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met boontjes en een hamburger.
Ik doe niet anders. Maar credits ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Lever eerst maar eens een leuke bijdrage aan VBL met een mooi topic. (geen feyenoord)
Ik ben fel tegen donker.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is hier nu ERG DONKER
@:lenny_leonard @:kingroland @:ggmm
Goedemorgen neefwuppie, hoop jij ook zo dat @RamboDirk de ochtend begint met een leuke meme over Woordle scores?quote:
Kan niet wachten! Ik houd zo van acts!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goedemorgen neefwuppie, hoop jij ook zo dat @:rambodirk de ochtend begint met een leuke meme over Woordle scores?
Wie wat waar, ik kan niets vinden? Behalve met oppercalimero Rik Klein Entink.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:12 schreef MC-M het volgende:
FeyenoordTransfermarkt vs FC Afkicken.
Bakje popcorn erbij.
Smullen.
Die TheFev (ofzo) heeft alles gedelete.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie wat waar, ik kan niets vinden? Behalve met oppercalimero Rik Klein Entink.
Maar die is niet van FC Afkicken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die TheFev (ofzo) heeft alles gedelete.
Oh, ik dacht dat het daarom ging, zag alleen ruzie met die gast en met die Rik wat je al zei. Zo goed ken ik FC Afkicken niet (gelukkig),quote:
Zou kunnen hoor, denk dat @MC-M het wellicht niet goed kent. Hij is wel eens te gast namelijk. (vooral vroeger)quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het daarom ging, zag alleen ruzie met die gast en met die Rik wat je al zei. Zo goed ken ik FC Afkicken niet (gelukkig),
@MC-M kent wel meer niet dus daar zou ik niet raar van opkijken!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, denk dat @:MC-M het wellicht niet goed kent. Hij is wel eens te gast namelijk. (vooral vroeger)
Ik keek het vroeger, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, denk dat @:MC-M het wellicht niet goed kent. Hij is wel eens te gast namelijk. (vooral vroeger)
https://youtube.com/clip/Ugkx1X5VzOdbh5Y23z4Zx2har36uVvfKN-R6quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:MC-M kent wel meer niet dus daar zou ik niet raar van opkijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |