In oorlogstijd kunnen ze alle oorlogsschepen van landen die niet aan de Zwarte Zee liggen weigeren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien dat dat hout zou snijden als TR zich zelf aan de regels van dat verdrag zou houden, ipv het nu te interpreteren als: we laten sowieso geen oorlogsschepen binnen.
quote:Turkish Foreign Minister Mevlüt Çavuşoğlu announced on 27 February that his government would legally recognise the Russian invasion as a "war", which provides grounds for implementing the Convention with respect to military vessels. This blockage of naval vessels also applies to NATO powers who cannot now move their vessels from the Mediterranean to the Black Sea.
En waarom zouden we dat doenquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar als we 'm vergelijken met een Rutte of andere leiders is ie ook wel vele malen meer bad ass natuurlijk. Dat heeft ie goed gezien.
Nee. Dat geld alleen voor de partijen die met elkaar in oorlog zijn. En bv de VS, of NL, of UK, zijn geen partijen in deze oorlog.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
In oorlogstijd kunnen ze alle oorlogsschepen van landen die niet aan de Zwarte Zee liggen weigeren.
[..]
Aan welke regels van de conventie houdt Turkije zich volgens jou niet?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien dat dat hout zou snijden als TR zich zelf aan de regels van dat verdrag zou houden, ipv het nu te interpreteren als: we laten sowieso geen oorlogsschepen binnen.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:32 schreef YStec het volgende:
[..]
Aan welke regels van de conventie houdt Turkije zich volgens jou niet?
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:30 schreef ExTec het volgende:
Ik zou de oorspronkelijke tekst van het verdrag er op na slaan, ipv de opportunistische interpretatie van TR.
Zelfs als dit een parodiefilm zoals Spaceballs zou zijn oid, zouden die tafels niet zo lang zijnquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:02 schreef riazop het volgende:
prima tafel weer bij die Kaspische zee conferentie
[ afbeelding ]
Volgens mij waren ze er alle 5quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
... en er zijn er maar twee op komen dagen omdat ze geen goed excuus hadden".
Heel 'bad ass' ook dit, echt een heldhaftige, stoere vent die Poetin!quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zelfs als dit een parodiefilm zoals Spaceballs zou zijn oid, zouden die tafels niet zo lang zijnEcht hilarisch
Nog wat langer en hij moet bang zijn voor scherpschutters die aan de andere kant van de tafel zitten.
Volgens de oorspronkelijke tekst kunnen landen die het er niet mee eens zijn hun zaak voorleggen bij de League of Nations...quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee. Dat geld alleen voor de partijen die met elkaar in oorlog zijn. En bv de VS, of NL, of UK, zijn geen partijen in deze oorlog.
Ik zou de oorspronkelijke tekst van het verdrag er op na slaan, ipv de opportunistische interpretatie van TR.
Haha wowquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er alle 5
Maar past misschien niet in msm
Uh, dat eiland wordt al maanden bestookt...quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:51 schreef Simmertje het volgende:
Oftewel, die dingen zijn dus echt wel een game changer. Hoeveel heeft Oekraïne er momenteel? Hoeveel komen er nog?
Maar volgens mij de afgelopen tijd heviger dan voorheen, als ik de beelden mag geloven in ieder geval. Rusland zal zich niet zomaar opeens uit het niets terugtrekken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh, dat eiland wordt al maanden bestookt...
Maar door drones of anti schip raketten en niet door artillerie/mlrs toch?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh, dat eiland wordt al maanden bestookt...
Maar je kunt dus niets specifieks noemen?quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Volgens de oorspronkelijke tekst kunnen landen die het er niet mee eens zijn hun zaak voorleggen bij de League of Nations...
quote:ARTICLE 19
In time of war, Turkey not being belligerent, warships shall enjoy complete freedom of transit and
navigation through the Straits under the same conditions as those laid down in Articles...
Vessels of war belonging to belligerent Powers shall not, however, pass through the Straits....
quote:
Tfw?quote:who stole the bronze propellers from his own ship, replacing them with cheaper steel ones to net 39 million rubles
Rusland is het eerste land wat de klimaatdoelstellingen haalt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reuters.com/article/russia-auto-idUSS8N2V30IK
Productie auto-industrie nu met 97% gedaald in Rusland...
quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar als we 'm vergelijken met een Rutte of andere leiders is ie ook wel vele malen meer bad ass natuurlijk. Dat heeft ie goed gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |