Wegenverkeerswet 1994 artikel 40quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is dat zo? Bron? De aanwijzing spreekt alleen van valse kentekenplaten.
Jij gaat mooi vakantie in eigen land vieren op een boerencamping. Met je Samsonite koffer!quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:22 schreef quirina het volgende:
Godverdomme ik ga op vakantie ja. Flikker op met die kutboeren.
Ik ga ze rammen met mijn samsonite koffer!
Bepaalde figuren stoken het vuurtje op en als het dan uit de hand loopt dan roepen ze in koor "Dat was niet de bedoeling!"quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Vooral even doorklikken voor het hele screenshot, dit loopt volkomen uit de hand.
Nu kun je aan mij niks dierlijks kwijt maar wat denk je nu? Dat alle koeien gered gaan worden. Die komen nu en straks gewoon uit landen met misschien nog minder controle dan hier.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, er is niks romantischer dan een grote stal hebben waar dieren automatisch geslacht worden en nooit het daglicht zien. Daar kan geen miljoen tegenop. Een boer houdt van authenticiteit.
Maar je hebt denk ik juist de spreiding nodig omdat de politie zich anders ook kan concentreren qua handhaving. Dat was toen met de avondklokrellen ook het probleem, het was enorm gefragmenteerd over het hele land ipv 1-2 locatiesquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lol 3 snelweg bruggen en het land is plat: A27, A16 en A2 succes verder.
[edit]
Van de A2 mag je dan nog open laten, die wordt zo druk dat t niet te doen is.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb echt een broertje dood aan "jA maAr jIj bEnT AdmIN"
Ik ga alweer weg.
Dach het nie vriend!quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij gaat mooi vakantie in eigen land vieren op een boerencamping. Met je Samsonite koffer!
Ik vermoed dat de regering de boeren eerst wat laat etteren zodat ze hun goodwill kwijt zijn. En als de regering dan even flink aanpakt zijn ze de heldenquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:49 schreef Duiveltja het volgende:
Toch wel opvallend hoe men in Nederland zn gang gaat met een groep.
De guardia civil in Spanje had die boeren allang een kopje kleiner gemaakt.
Het AD is een sensatiekrant en achter een paywall dus ik kan het hele artikel niet lezen - maar toch.quote:Protestboeren hebben gisteren een stervende longpatiėnt onnodig laten lijden. Dat blijkt uit het verhaal van longarts Arnold Huisman (48) van ziekenhuis Isala in Zwolle. ,,Drie zoons van de man zaten vast op de snelweg: ze konden niet verder door blokkades die boeren hadden opgeworpen.’’
En die levert alleen maar problemen op voor zowel boeren als gewone burgers maar gezien de stemming in de 2e Kamer gisteren is dat dan ook echt alles.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waardoor het 'recht op protest' dus een hol recht wordt.
Als je regering niet wil horen wanneer je met bordjes en spandoeken op het Malieveld staat, dan moet je ook het recht hebben om het de regering te laten voelen. Het dagelijks leven ontregelen is precies waardoor het nu aandacht krijgt.
Maar dan is het stukje vlees wel ineens goedkoper ondanks dat het stukje vlees van verder weg komt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu kun je aan mij niks dierlijks kwijt maar wat denk je nu? Dat alle koeien gered gaan worden. Die komen nu en straks gewoon uit landen met misschien nog minder controle dan hier.
Zo lang mensen dieren consumeren zijn er boeren nodig.
Dat is een grote inzet, terwijl Dick Benschop de boel in z'n eentje plat kan leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Eigenlijk is NL best makkelijk plat te leggen. Met een stuk of 50 trekkers (+ evt aanhangers) kom je al heel ver om het gehele spoornet te ontregelen. Veel van die DC's liggen in een bedrijfsgebied met 1 of 2 ontsluitingswegen. Voor Schiphol is het voldoende om dat handjevol toegangswegen te blokkeren.
Havens zijn wel wat omslachtiger vermoed ik.
Als de regering uit D66 en GL bestaan had misschien wel ja. Maar het CDA en de VVD hebben er natuurlijk geen enkel belang bij om de boerenberoepsgroep in een negatief daglicht te stellen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de regering de boeren eerst wat laat etteren zodat ze hun goodwill kwijt zijn. En als de regering dan even flink aanpakt zijn ze de helden
Mwah, daar denkt de CDA woordvoerder van landbouw nu geloof ik anders over.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de regering uit D66 en GL bestaan had misschien wel ja. Maar het CDA en de VVD hebben er natuurlijk geen enkel belang bij om de boerenberoepsgroep in een negatief daglicht te stellen.
Ik voel een podcast aankomen van De Wijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bepaalde figuren stoken het vuurtje op en als het dan uit de hand loopt dan roepen ze in koor "Dat was niet de bedoeling!"
Ik denk dat de boeren nu toch echt maar eens goed moeten gaan nadenken en de oorlogstaal beter kunnen stoppen voordat het echt een oorlog is. En die verliezen ze.
Dure koffer. Hebben ze je uitgekocht?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:22 schreef quirina het volgende:
Godverdomme ik ga op vakantie ja. Flikker op met die kutboeren.
Ik ga ze rammen met mijn samsonite koffer!
En de regering moet wel oppassen dat ze niet gaan escaleren!1quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik voel een podcast aankomen van De Wijk.
“Ja de boeren kunnen hergroeperen en hebben nog voldoende diesel om deze oorlog te winnen”
Nee ze hebben genoeg koeienstront Lospedrovski.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik voel een podcast aankomen van De Wijk.
“Ja de boeren kunnen hergroeperen en hebben nog voldoende diesel om deze oorlog te winnen”
Is nog een oude koffer van de V&D !quote:
O god, de wapperts hebben een nieuw item gevonden om lekker ziedend te zijn. BTW, Marco had zijn rode jas niet aan deze week....quote:
We produceren nu voor half europa. Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu kun je aan mij niks dierlijks kwijt maar wat denk je nu? Dat alle koeien gered gaan worden. Die komen nu en straks gewoon uit landen met misschien nog minder controle dan hier.
Zo lang mensen dieren consumeren zijn er boeren nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |