Nee daar ben ik ook geen voorstander van. Maar ik quotte oorspronkelijk iemand die zei dat protesteren alleen mag als het dagelijks leven er geen last van heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ga een keer naar het malieveld, laat het hele land vastlopen doordat je massaal die kant op rijdt. Maar ga geen mensen bedreigen, snelwegen blokkeren brandstichten etc.
Stukje inkomstenderving, hoort ook bij een staking.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef julius123 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niet, verse melk moeten ze zo snel mogelijk vanaf.
Oogsten laten verrotten, is veel beter dan iedere weggebruiker te hinderen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Staking van buschauffeurs merk je direct. Staking van boeren merk je pas weken tot maanden later. En wat moeten ze doen, staken en hun oogst laten verrotten op het land?
Schiphol kan zichzelf al prima platleggen, hebben ze Boeren niet voor nodigquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, 'we gaan Schiphol platleggen, maar houdt het netjes...'
Schiphol platleggen is natuurlijk gewoon een criminele activiteit en dan houd je al niet netjes.
Wat moet je met woningen als er geen werkgelegenheid is?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is mooie bouwgrond. Weg met de boeren.
Ja want dan is de boer zelf de dupe en heb ik er geen last van, want moet echt naar de ikea morgen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Oogsten laten verrotten, is veel beter dan iedere weggebruiker te hinderen.
Is dat strafbaar of wordt dat gewoon een verkeersboete?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:41 schreef Steven_Stil het volgende:
Maandag kunnen ze elk landbouwvoertuig zonder kenteken aanhouden zodra die op de openbare weg rijdt.
Wanneer de grootste relschoppers in kaart zijn gebracht is het nog een kwestie van opwachten voordat ze kunnen verzamelen.
Aanhouden?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:41 schreef Steven_Stil het volgende:
Maandag kunnen ze elk landbouwvoertuig zonder kenteken aanhouden zodra die op de openbare weg rijdt.
Wanneer de grootste relschoppers in kaart zijn gebracht is het nog een kwestie van opwachten voordat ze kunnen verzamelen.
Je auto zonder kenteken wordt in beslag genomenquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is dat strafbaar of wordt dat gewoon een verkeersboete?
Een normale reactie van @trein2000 platslaan met dit soort lachwekkende reacties is eerder een voorbeeld van het huidige debat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"ik ben van groep a en tegen groep b dus wmb is alles geoorloofd jegens b want tegenstander en dus kut"
Elk maatschappelijk debat anno 2022
Dat levert geen duurzame werkgelegenheid op. Ja, wat supermarkten en basisscholen enzo, maar dat is niet genoeg om de gehele bevolking aan het werk te houden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is mooie bouwgrond. Weg met de boeren.
Wat een bocht zeg, die kan zo in de nurburgringquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een normale reactie van @:trein2000 platslaan met dit soort lachwekkende reacties is eerder een voorbeeld van het huidige debat.
Waarschijnlijk zit Schiphol te hópen dat de boeren komenquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Schiphol kan zichzelf al prima platleggen, hebben ze Boeren niet voor nodig
Lol 3 snelweg bruggen en het land is plat: A27, A16 en A2 succes verder.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Eigenlijk is NL best makkelijk plat te leggen. Met een stuk of 50 trekkers (+ evt aanhangers) kom je al heel ver om het gehele spoornet te ontregelen. Veel van die DC's liggen in een bedrijfsgebied met 1 of 2 ontsluitingswegen. Voor Schiphol is het voldoende om dat handjevol toegangswegen te blokkeren.
Havens zijn wel wat omslachtiger vermoed ik.
Wat een niveau van admins zegquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een bocht zeg, die kan zo in de nurburgring
Is dat zo? Bron? De aanwijzing spreekt alleen van valse kentekenplaten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je auto zonder kenteken wordt in beslag genomen
en wat als je tegen die kut-lui bent?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie net dat er weer iets bedacht is.
Ben je pro boer dan draag je een boerenzakdoek om je hoofd/hals/middel.
En nog een! Je was gewoon naar een resultaat aan het werken, want @trein2000 weet prima wat ik hiermee bedoel en dat is zeker niet "z'n post platslaan" maar hoogstens een persiflage van hoe ik het maatschappelijk debat inmiddels ervaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |