smeken om meer politiegeweldquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de afgelopen dagen iets duidelijk hebben gemaakt, dan is het wel dat ze dat min of meer ongestraft en onbedreigd kunnen doen, aangezien de politie ze onder het mom van 'deëscaleren" alle ruimte geeft en niet fatsoenlijk ingrijpt. Dit gaat nog wel erger worden, allerlei wat voorzichtigere meelopers gaan zich nu gewoon bij de grote groepen aansluiten waardoor het bewaken van de veiligheid nog ingewikkelder wordt.
mijn sympathie is geheel verdwenen in ieder gevalquote:Op woensdag 29 juni 2022 05:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk vergooien ze net als de vorige keer weer het grootste deel aan sympathie in het land.
Dit gaat natuurlijk elke grens over, al is dat vanaf het begin af aan al.
Nee nee, gewoon het leger inzetten natuurlijk!quote:
Gelukkig zijn ze dom genoeg om zelf beelden op socials te zetten, er staan er een hoop herkenbaar op, opladen die handel en een paar nachten in de cel om mee te beginnenquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon het leger inzetten natuurlijk!
Maar men moet niet blijvend ongestraft het land kunnen ontregelen, die snap ik wel.
Geheel verdwenen... is een klein deel van alle boeren die dit doetquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
mijn sympathie is geheel verdwenen in ieder geval![]()
![]()
Politie lastig vallen, auto's slopennee!
Sensatiezoeker ;-)quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben ik dan de enige die dit mooi vind?
heb je het nu over de boeren of over iemand anders?quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon het leger inzetten natuurlijk!
Maar men moet niet blijvend ongestraft het land kunnen ontregelen, die snap ik wel.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je het nu over de boeren of over iemand anders?
Ja klopt, jammer danquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geheel verdwenen... is een klein deel van alle boeren die dit doet
We scheren "de moslims" toch ook al jaren over één kam? Heel menselijk gedrag.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:03 schreef Montagui het volgende:
Een klein deel van de boeren gaat over de schreef, maar DE boeren verliezen de sympathie?
Waar is het credo gebleven dat we groepen niet over één kam scheren gebleven?
Deze topicreeks is één grote clusterfuck aan gegeneraliseer.
Ik hoor anders ook weinig tegengeluid vanuit die andere groep? Het blijft bij wat LTO geblaat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:03 schreef Montagui het volgende:
Een klein deel van de boeren gaat over de schreef, maar DE boeren verliezen de sympathie?
Lijkt me inderdaad verstandig om ze een geheim onderkomen te geven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:05 schreef maan_man het volgende:
Ernstige verstoring van de openbare orde. Bij Jan met de pet had de burgemeester al lang ingegrepen en de woning gesloten. Hup hup, Harm-Jan van Schaik, burgemeester, meet niet met twee maten en grijp in, sluit die toko van Van der Wal.
Ja, boeren maken het er niet makkelijker op voor zichzelf.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:03 schreef Montagui het volgende:
Dit is anders pas echt stom gelul.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n gezeik in de ruimte 'hun leven wordt afgepakt', dan bedenken ze maar een andere manier om aan inkomsten te komen of ze gaan in het buitenland verder met hun bedrijf.
Ja boeren zijn inderdaad alleen slachtoffer. Het is zeker niet zo dat zij decennialang ontzettend hard gelobbyd hebben hebben tegen alle veranderingen op dit gebied. Oh, wacht....quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:35 schreef Bloemkool het volgende:
Feit dat het zover moet komen om onze regering eens echt te laten zoeken naar een oplossing is gewoon triest. Het is geen manier van doen van de boeren maar die nutteloze figuren die het land besturen zorgen ook niet voor duidelijkheid. De simpele dingen hebben ze zo voor elkaar zoals een belastingverhoging. Maar complexe problemen aanpakken dat is me toch een dingetje.
Kijk naar de rest van de shit zoals het huizentekort en de asielzoekers, daar gaan ook nog dit soort protesten voor nodig zijn tot ze toch eindelijk eens in gang schieten en wat fatsoenlijke maatregelen gaan nemen die goed zijn voor het land.
Weet uit m’n eigen kring dat boeren die openlijk afstand nemen van groepen als FDF soms ook behoorlijk geïntimideerd worden door de extremere boeren. Kan me voorstellen dat je daar toch ook terughoudend in bent als je elkaar volgende week allemaal weer tegenkomt op het dorpsfeest oid.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, boeren maken het er niet makkelijker op voor zichzelf.
Als je politici thuis intimideert, burgers pest, natuur vernielt en doet alsof je het land bezit (wat voor 66,9% klopt helaas) dan verliezen DE boeren begrip, draagvlak en sympathie.
En anders moet de rest van de groep er maar overduidelijk afstand van nemen.
Dit platslaan tot Randstad vs. boeren doet denk ik niet echt recht aan de situatiequote:Op woensdag 29 juni 2022 08:15 schreef indiaantje89 het volgende:
De boeren zoeken ook helemaal geen "steun" meer, want dat gaan ze toch niet krijgen vanuit de randstad. Dit zal uit eindelijk in een flinke clash/rel stranden.
Als ze steun uit de Randstad hadden willen hebben was het niet nodig geweest daarbuiten alles te terroriseren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:15 schreef indiaantje89 het volgende:
De boeren zoeken ook helemaal geen "steun" meer, want dat gaan ze toch niet krijgen vanuit de randstad. Dit zal uiteindelijk in een flinke clash/rel stranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |