O er zal best een malloot iets hebben gezegd over burgeroorlog (ik hoor het immers al dagen) maar ik houd er wel rekening mee dat er hier en daar wat wordt opgeklopt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Denk jij dat ze bij de Volkskrant zoiets voor de lol even verzinnen?
Heb je het artikel überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:50 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
O er zal best een malloot iets hebben gezegd over burgeroorlog (ik hoor het immers al dagen) maar ik houd er wel rekening mee dat er hier en daar wat wordt opgeklopt.
Hou toch op zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid aan te rekenen.
Ik weet dat we in bijzondere tijden leven, maar een twitterbericht een artikel noemen gaat wel ver vind ik.quote:
Ja want er wordt niet verwezen naar de inhoud via een screenshotje en link naar het volledige VK-artikel natuurlijk. Jij wíl het gewoon niet lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik weet dat we in bijzondere tijden leven, maar een twitterbericht een artikel noemen gaat wel ver vind ik.
Alsof de boeren niet innoveren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op zeg.
De boeren zijn gewoon bang voor veranderingen en innovaties.
Waar alle sectoren (zowel luchtvaart als industrie) al vele jaren innoveren en hele strikte eisen kennen, zijn de boeren totaal niet aan het innoveren en veranderen.
Terwijl ze wel veel uitstoot hebben op gevoelige gebieden.
De overheid moet overigens wel ingrijpen. En dat doen ze tegen alles en iedereen. Dus de boeren moeten niet gaan zeuren.
boeren innoveren nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op zeg.
Waar alle sectoren (zowel luchtvaart als industrie) al vele jaren innoveren en hele strikte eisen kennen, zijn de boeren totaal niet aan het innoveren en veranderen.
De overheid moet overigens wel ingrijpen. En dat doen ze tegen alles en iedereen. Dus de boeren moeten niet gaan zeuren.
Tuurlijk wel. Daarom heeft Nederland juist zo'n grote landbouw output.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op zeg.
Mijn toetsenbord zou dit weigeren....quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op zeg.
Dat is tuinbouw, sierteelt en slachtvlees. De andere takken van de landbouw produceren bijna niks.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daarom heeft Nederland juist zo'n grote landbouw output.
Waarom, verscheep de mest naar het buitenland en je bent er.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Er is sinds 1990 veel innoveert juist, maar het is nu veel lastiger om winst te boeken met enkel technologie.
Dat klopt, er zou een groep boeren moeten zijn die tegengas geeft aan de klootzakken onder hen. Want zo bereiken ze het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:22 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Die houden zich wel angstvallig stil. Veel meer dan 'Ik keur het niet goed, máár...' zie ik niet.
Denk niet dat zo makkelijk is, veel boeren willen ook juist hun mest gebruiken voor hun grond.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom, verscheep de mest naar het buitenland en je bent er.
Per kg geexporteert vlees zou ik er 10 kg mest bij doen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom, verscheep de mest naar het buitenland en je bent er.
Ja, moet ook kunnen toch, is circulair immers.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat zo makkelijk is, veel boeren willen ook juist hun mest gebruiken voor hun grond.
Laten we de mooie leuke stukjes groen die we nog hebben maar lekker naar de neuk gaan want zielige boeren. Top idee.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:18 schreef ludovico het volgende:
En misschien werkt stikstofarme natuur en stikstofrijk naast elkaar gewoon niet. Als het gros uit de lucht komt ligt het evenwicht in het midden, en niet bij de extremen die we kunnen observeren.
Onze natuur is gemaakt, ik mis de noodzaak om het koste wat kost in stand te houden zoals we het nou voor het laatst gemaakt hebben. En het hele doelmatigheid vraagstuk en vervolgens kosten baten analyse...
Oh oke.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:38 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Voor boze mensen bestwel.
Bovendien is twitter de woke-rechtbank
Ja nee gelukkig importeren we geen gigantische hoeveelheden krachtvoer voor onze veestapel. Veel succes met je circulaire landbouw dan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, moet ook kunnen toch, is circulair immers.
Maar als je bijvoert en kunstmest uitrijdt wordt het een ander verhaal.
Volgens mij begrijp je het niet maar die stikstofarmegronden zijn juist verdord.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we de mooie leuke stukjes groen die we nog hebben maar lekker naar de neuk gaan want zielige boeren. Top idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |