abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2022 @ 08:46:17 #226
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205177757
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:43 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Koekoek
Gaan we Hella heel serieus nemen?
pi_205177772
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:46 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Gaan we Hella heel serieus nemen?
Denk jij dat ze bij de Volkskrant zoiets voor de lol even verzinnen?
  woensdag 29 juni 2022 @ 08:50:16 #228
500074 Rode_Wijn
pi_205177776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:48 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Denk jij dat ze bij de Volkskrant zoiets voor de lol even verzinnen?
O er zal best een malloot iets hebben gezegd over burgeroorlog (ik hoor het immers al dagen) maar ik houd er wel rekening mee dat er hier en daar wat wordt opgeklopt.
pi_205177801
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:50 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
O er zal best een malloot iets hebben gezegd over burgeroorlog (ik hoor het immers al dagen) maar ik houd er wel rekening mee dat er hier en daar wat wordt opgeklopt.
Heb je het artikel überhaupt gelezen?
pi_205177806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat mensen zo wanhopig zijn en daardoor tot dit soort daden in staat zijn is enkel en alleen de overheid aan te rekenen.
Hou toch op zeg.

De boeren zijn gewoon bang voor veranderingen en innovaties.
Waar alle sectoren (zowel luchtvaart als industrie) al vele jaren innoveren en hele strikte eisen kennen, zijn de boeren totaal niet aan het innoveren en veranderen.

Terwijl ze wel veel uitstoot hebben op gevoelige gebieden.

De overheid moet overigens wel ingrijpen. En dat doen ze tegen alles en iedereen. Dus de boeren moeten niet gaan zeuren.
  woensdag 29 juni 2022 @ 08:56:56 #231
500074 Rode_Wijn
pi_205177807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:55 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb je het artikel überhaupt gelezen?
Ik weet dat we in bijzondere tijden leven, maar een twitterbericht een artikel noemen gaat wel ver vind ik.
pi_205177813
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:56 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ik weet dat we in bijzondere tijden leven, maar een twitterbericht een artikel noemen gaat wel ver vind ik.
Ja want er wordt niet verwezen naar de inhoud via een screenshotje en link naar het volledige VK-artikel natuurlijk. Jij wíl het gewoon niet lezen.
pi_205177820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hou toch op zeg.

Waar alle sectoren (zowel luchtvaart als industrie) al vele jaren innoveren en hele strikte eisen kennen, zijn de boeren totaal niet aan het innoveren en veranderen.

De overheid moet overigens wel ingrijpen. En dat doen ze tegen alles en iedereen. Dus de boeren moeten niet gaan zeuren.
Alsof de boeren niet innoveren.

Alsof de uitstoot al decennia niet omlaag is gegaan.

Desinformatie roeleert weer eens.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 08:59:45 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205177822
quote:

[..]
Hou toch op zeg.

boeren innoveren niet

Hahahahaaaahahaahahahah

Nee dit kan niet :')

Dat er dingen niet voldoen betekent niet dat boeren niet innoveren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:04:17 #235
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_205177844
Heb wel begrip voor de boeren maar wanneer men voor gevaarlijke situaties zorgt, mensen bedreigd, hulpverleners aanvalt moet gewoon de lange lat eroverheen.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 09:06:32 #236
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205177870
quote:

[..]
Hou toch op zeg.

Tuurlijk wel. Daarom heeft Nederland juist zo'n grote landbouw output.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205177881
quote:

[..]
Hou toch op zeg.

Mijn toetsenbord zou dit weigeren....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205177886
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Daarom heeft Nederland juist zo'n grote landbouw output.
Dat is tuinbouw, sierteelt en slachtvlees. De andere takken van de landbouw produceren bijna niks.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:10:17 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205177894

Er is sinds 1990 veel innoveert juist, maar het is nu veel lastiger om winst te boeken met enkel technologie.
pi_205177918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Er is sinds 1990 veel innoveert juist, maar het is nu veel lastiger om winst te boeken met enkel technologie.
Waarom, verscheep de mest naar het buitenland en je bent er.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205177926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:22 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
Die houden zich wel angstvallig stil. Veel meer dan 'Ik keur het niet goed, máár...' zie ik niet.
Dat klopt, er zou een groep boeren moeten zijn die tegengas geeft aan de klootzakken onder hen. Want zo bereiken ze het tegenovergestelde.
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:14:49 #242
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205177927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Denk niet dat zo makkelijk is, veel boeren willen ook juist hun mest gebruiken voor hun grond.
pi_205177933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Per kg geexporteert vlees zou ik er 10 kg mest bij doen.
pi_205177937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk niet dat zo makkelijk is, veel boeren willen ook juist hun mest gebruiken voor hun grond.
Ja, moet ook kunnen toch, is circulair immers.

Maar als je bijvoert en kunstmest uitrijdt wordt het een ander verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205177958
En misschien werkt stikstofarme natuur en stikstofrijk naast elkaar gewoon niet. Als het gros uit de lucht komt ligt het evenwicht in het midden, en niet bij de extremen die we kunnen observeren.

Onze natuur is gemaakt, ik mis de noodzaak om het koste wat kost in stand te houden zoals we het nou voor het laatst gemaakt hebben. En het hele doelmatigheid vraagstuk en vervolgens kosten baten analyse...
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:20:30 #246
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_205177972
Met al die protesten op de snelweg vraag ik me wel eens af wat je dan moet als je in de file staat door deze gasten maar bijvoorbeeld snel bij het ziekenhuis moet zijn (ivm ziekte, ernstige aandoening, plotselinge heftige situaties of simpelweg iets als je vrouw die ineens op bevallen ligt) of snel naar een familielid toegaat dat thuis dat op sterven ligt. Dan ben je mooi de pineut, op zijn zachtst gezegd.

Puur hypothetisch: zou je er iets mee kunnen? Als iemand bijvoorbeeld overlijdt doordat je er niet langs kon, of dat een situatie nodeloos verergert met heftigere complicaties of langere nasleep? Als bepaalt kan worden dat dit niet het geval was geweest als je er een half uur of uur eerder was geweest, ofzoiets, zou je daar iets mee kunnen qua rechtszaak?

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 29-06-2022 10:00:42 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 09:21:06 #247
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205177976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:18 schreef ludovico het volgende:
En misschien werkt stikstofarme natuur en stikstofrijk naast elkaar gewoon niet. Als het gros uit de lucht komt ligt het evenwicht in het midden, en niet bij de extremen die we kunnen observeren.

Onze natuur is gemaakt, ik mis de noodzaak om het koste wat kost in stand te houden zoals we het nou voor het laatst gemaakt hebben. En het hele doelmatigheid vraagstuk en vervolgens kosten baten analyse...
Laten we de mooie leuke stukjes groen die we nog hebben maar lekker naar de neuk gaan want zielige boeren. Top idee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205177983
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:38 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Voor boze mensen bestwel.
Bovendien is twitter de woke-rechtbank
Oh oke.

En je hecht daar verder waarde aan?
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:22:11 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205177986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja, moet ook kunnen toch, is circulair immers.

Maar als je bijvoert en kunstmest uitrijdt wordt het een ander verhaal.
Ja nee gelukkig importeren we geen gigantische hoeveelheden krachtvoer voor onze veestapel. Veel succes met je circulaire landbouw dan.
Huilen dan.
pi_205178010
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Laten we de mooie leuke stukjes groen die we nog hebben maar lekker naar de neuk gaan want zielige boeren. Top idee.
Volgens mij begrijp je het niet maar die stikstofarmegronden zijn juist verdord.

En nergens zeg ik dat je niet moet zorgen voor je natuur maar het moet allemaal wel realistisch blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')