Ik zou niet weten waar je dit op baseert. De meeste uitkoopregelingen die hier worden gepresenteerd worden op de 0-lijn gezet. Een boer mag blij zijn dat hij met een klein potje weg kan lopen, de rest wordt allemaal verbeurd verklaard. Dus als je meer info hebt over die royale regelingen hou ik me aanbevolen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schuldsanering?
Kan je verzekeren dat boeren die worden uitgekocht een riant bedrag krijgen uitgekeerd, waarbij ook rekening wordt gehouden met eventuele openstaande schulden.
Dat probeerde de overheid ook, er zijn met grote regelmaat rapporten getikt over hoe de landbouwsector hervormd moest worden maar dat is vervolgens altijd geblokkeerd door vertegenwoordigers uit en om die sector (de LTO, Rabobank, CDA etc.).quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan had de overheid al in een veel eerder stadium moeten ingrijpen. Door bijvoorbeeld geen nieuwe vergunningen meer te verlenen voor bedrijven rondom kwetsbare gebieden.
In de meeste landen geldt dat wanneer de politie het niet meer aankan er maar één optie resteert: de inzet van de strijdkrachten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
Het gaat lekker: deel 3.
"Relschoppers belagen politieauto bij huis minister Van der Wal."
Opnieuw voeren radicale boeren actie in de buurt van de woning van stikstofminister Van der Wal in Hierden. Op foto's en video's van persfotografen is te zien dat de situatie uit de hand loopt.
Een groep relschoppers slaagde erin langs een politieblokkade te komen. Op beelden is te zien dat ze een politieauto belagen. Ook wordt er gesproken over het afsteken van vuurwerk bij de woning van de minister.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/liveblog/2(...)minister-van-der-wal
Hilarisch! Een typfout.quote:
Ow studies en mogelijkheden onderzoeken zijn al concrete plannen volgens jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, want wat ik hier zeg is gewoon echt gebeurd: https://nos.nl/artikel/24(...)stroe-is-misverstand
Kan kloppen, politie schaalt op ivm doorbraak Boeren:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Oe, volle bak sirenes ineens in de verte, vanuit richting Hierden.
Leger inzetten. Waar wachten we op?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Help de politie dan. Internetheld:
[ twitter ]
Op papier misschien, in de praktijk zitten de meeste boeren op een modaal inkomen en zit “vermogen” in de grond, machines en gebouwen. Oh ja, en die zijn onderpand voor de tonnen aan openstaande schulden bij de banken. Niks van de boer bij dus; is allemaal indirect eigendom van de geldschieter.quote:
Dat ja, ik ben er zeer terughoudend mee. Maar dit is een bedreiging voor de staatsveiligheid. Kom maar door met die pantservoertuigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leger inzetten. Waar wachten we op?
Ik laat ook altijd overheidsinstanties voor de lol onderzoeken doen naar 25.000 woningen op onteigend gebied, is aan de orde van de dag natuurlijk. Heel normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ow studies en mogelijkheden onderzoeken zijn al concrete plannen volgens jou.
Maximaal opschalen dan maar meteen, dit slaat echt helemaal nergens meer op.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan kloppen, politie schaalt op ivm doorbraak Boeren:[ twitter ]
Wel handig dat ze bijna overal met hun bakkes op foto/video te zien zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
Het gaat lekker: deel 3.
"Relschoppers belagen politieauto bij huis minister Van der Wal."
Opnieuw voeren radicale boeren actie in de buurt van de woning van stikstofminister Van der Wal in Hierden. Op foto's en video's van persfotografen is te zien dat de situatie uit de hand loopt.
Een groep relschoppers slaagde erin langs een politieblokkade te komen. Op beelden is te zien dat ze een politieauto belagen. Ook wordt er gesproken over het afsteken van vuurwerk bij de woning van de minister.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/liveblog/2(...)minister-van-der-wal
Het is de schuld van iedereen, behalve de boeren zelf...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
In de meeste landen geldt dat wanneer de politie het niet meer aankan er maar één optie resteert: de inzet van de strijdkrachten.
Echt een afgang voor de 'politie'.
Kom, we gaan lekker haar kinderen aanvallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat arme gezin. Kan me voorstellen dat dat als een lynchpartij voelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar waarom richten ze hun woede dan niet op die bank?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op papier misschien, in de praktijk zitten de meeste boeren op een modaal inkomen en zit “vermogen” in de grond, machines en gebouwen. Oh ja, en die zijn onderpand voor de tonnen aan openstaande schulden bij de banken. Niks van de boer bij dus; is allemaal indirect eigendom van de geldschieter.
Oh ja eens hoor, dit is niet de way to go en dit is zeer schadelijk voor de positie van de boeren in de discussie. Zeer dom.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat vind iemand hier in de comments, ik heb het over Den Haag. Op deze manier gaat het gewoon niet werken en verlies je sympathie van het volk en die gaan dan weer op iets stemmen waar de boeren niets mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |