Ten eerste is het zo ver nog niet, ten tweede kan het gebeuren dat je moet stoppen met je bedrijf. Dat is ondernemersrisico en erg vervelend. Maar dat geeft je niet het recht om je als een terrorist te gedragen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens horen praten als je voor tonnen, zo niet miljoenen, hebt geïnvesteerd om een toekomstigbestendig bedrijf te hebben. Daar waar je netjes vergunningstrajecten voor hebt doorlopen en dan nu te horen krijgt dat je eigenlijk gewoon maar op moet hoepelen met alle gevolgen van dien.
Hoe kan je het gesprek aan gaan met iemand die alle boeren verwende nesten vind dan? Denk niet dat diegene open staat voor een constructief gesprekquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Er is geen plan, ga gewoon de discussie aan, maar ga niet lopen rellen.
Dreigen met aanhoudingenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een agent met een opgeheven vinger ook goed?![]()
[ twitter ]
Die modellen moeten eerst goed zijn, en vervolgens moet de doelstelling ook doordacht zijn en overwogen, voordat je met extreem beleid komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dan ligt het probleem overduidelijk bij de stikstofmodellen, niet bij de charlatans en valse profeten die hen in deze ellendige situatie gebracht hebben ondanks dat al decennia duidelijk was dat het termijn onhoudbaar was.
Dan had de overheid al in een veel eerder stadium moeten ingrijpen. Door bijvoorbeeld geen nieuwe vergunningen meer te verlenen voor bedrijven rondom kwetsbare gebieden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dan ligt het probleem overduidelijk bij de stikstofmodellen, niet bij de charlatans en valse profeten die hen in deze ellendige situatie gebracht hebben ondanks dat al decennia duidelijk was dat het termijn onhoudbaar was.
Ow en dat is geen polariseren?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om vervolgens erachter te komen dat men de plaatjes met woningbouw op jouw goedkoop verkregen landbouwgrond al op internet heeft staan terwijl jij de schuldsanering in mag.
Schuldsanering?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om vervolgens erachter te komen dat men de plaatjes met woningbouw op jouw goedkoop verkregen landbouwgrond al op internet heeft staan terwijl jij de schuldsanering in mag.
Consewuenties?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef Harvest89 het volgende:
Keihard aanpakken dat tuig.
Als er geen consewuenties zijn ga ik binnenkort ook gewoon burgers terroriseren als ik mijn zin niet van de overheid krijg.
Niet alleen de schuld van de overheid maar zeker ook van de enorme boerenlobby. Men wilde nooit maatregelen. Alleen maar meer meer meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De overheid maakt natuurlijk wel een potje van dit beleid, het is al 20 jaar aan het allerlei regeltjes en gepolder. Snap dat ze daar gek van worden. Financieel worden ze natuurlijk wel ruim gecompenseerd straks. Veel ondernemers in covidtijd of kindertoeslag ouders hebben dat weer niet gehad. Dat hier stappen moeten worden gezet is wel onvermijdelijk. Als boer zou ik ook boos zijn, maar dat geeft je geen recht om geweld te gebruiken.
Had wel zin om even de fiets te pakken maar het is al laat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Hierden gaat het weer los
@:KoosVogels
Nee, want wat ik hier zeg is gewoon echt gebeurd: https://nos.nl/artikel/24(...)stroe-is-misverstandquote:
Ja dat vind iemand hier in de comments, ik heb het over Den Haag. Op deze manier gaat het gewoon niet werken en verlies je sympathie van het volk en die gaan dan weer op iets stemmen waar de boeren niets mee hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je het gesprek aan gaan met iemand die alle boeren verwende nesten vind dan? Denk niet dat diegene open staat voor een constructief gesprek
Ik had de indruk dat dit gewoon de plaatselijke wijkagent was, waarschijnlijk op de fiets ook nogquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dreigen met aanhoudingenDoorpakken! De lange lat erover en in arrestantenbusjes gooien dit tuig
KOMOP! PAK DIE FIETS, FOK! LIVEFEEDquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had wel zin om even de fiets te pakken maar het is al laat.
Kunnen ze niet eerder beginnen?
Ik gok hierquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar woont zij eigenlijk? mooi buurtje
Ja die boeren gaan echt wel ruim gecompenseerd worden, geld is niet hun eerste zorg op dit moment.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schuldsanering?
Kan je verzekeren dat boeren die worden uitgekocht een riant bedrag krijgen uitgekeerd, waarbij ook rekening wordt gehouden met eventuele openstaande schulden.
Help de politie dan. Internetheld:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dreigen met aanhoudingenDoorpakken! De lange lat erover en in arrestantenbusjes gooien dit tuig
Die zijn allemaal stinkend rijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schuldsanering?
Kan je verzekeren dat boeren die worden uitgekocht een riant bedrag krijgen uitgekeerd, waarbij ook rekening wordt gehouden met eventuele openstaande schulden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |