had je een betere TT dan een waar TT ?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik was ook bezig met een nieuw topic.....
Ik had: niet bang zijn voor boze badeendjesquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je een betere TT dan een waar TT ?
Je zorgt toch wel dat je morgenvroeg voldoende op de ontbijt tafel hebt staan om de Eendelijke Garde te voeden!quote:
Jij hoeft ook niet bang te zijn.quote:
* Cinderelladreamer kruipt onder een vleugeltjequote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet bang te zijn.
Ik heb hem weer vrij gehouden voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt onder een vleugeltje
quote:
hij zorgt wel voor zijn eigen kroostquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zorgt toch wel dat je morgenvroeg voldoende op de ontbijt tafel hebt staan om de Eendelijke Garde te voeden!
Oh ik heb niet de ereplek?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem weer vrij gehouden voor je.
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?quote:
Oeeeehquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
hij zorgt wel voor zijn eigen kroost
SBE-tje tochquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?
quote:
Mag ook wel na een nacht noeste arbeidquote:
ja die thermometer klopt niet geheelquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook nog deze temperatuur......
Ik ben heel lief en teder hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mag ook wel na een nacht noeste arbeid
Hier helaas welquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die thermometer klopt niet geheel
Achter het station zeker.quote:
Hetzelfde als van de week.quote:
Nope.quote:
Oeh ja met dit weerquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope.
Alleen gisterenavond was het gips m'n enkel aan het irriteren
Yup. Zit er nog wel een paar weken aan vast helaasquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Zit er nog wel een paar weken aan vast helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |