had je een betere TT dan een waar TT ?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik was ook bezig met een nieuw topic.....
Ik had: niet bang zijn voor boze badeendjesquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je een betere TT dan een waar TT ?
Je zorgt toch wel dat je morgenvroeg voldoende op de ontbijt tafel hebt staan om de Eendelijke Garde te voeden!quote:
Jij hoeft ook niet bang te zijn.quote:
* Cinderelladreamer kruipt onder een vleugeltjequote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet bang te zijn.
Ik heb hem weer vrij gehouden voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt onder een vleugeltje
quote:
hij zorgt wel voor zijn eigen kroostquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zorgt toch wel dat je morgenvroeg voldoende op de ontbijt tafel hebt staan om de Eendelijke Garde te voeden!
Oh ik heb niet de ereplek?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem weer vrij gehouden voor je.
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?quote:
Oeeeehquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
hij zorgt wel voor zijn eigen kroost
SBE-tje tochquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?
quote:
Mag ook wel na een nacht noeste arbeidquote:
ja die thermometer klopt niet geheelquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook nog deze temperatuur......
Ik ben heel lief en teder hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mag ook wel na een nacht noeste arbeid
Hier helaas welquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die thermometer klopt niet geheel
Achter het station zeker.quote:
Hetzelfde als van de week.quote:
Nope.quote:
Oeh ja met dit weerquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope.
Alleen gisterenavond was het gips m'n enkel aan het irriteren
Yup. Zit er nog wel een paar weken aan vast helaasquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Zit er nog wel een paar weken aan vast helaas
Zijn sowieso geen boerenquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Mafkezen?
Relschoppers!![]()
Waterkanon erop.
Die Van Essen staat heel trots die politieagent te filmen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn sowieso geen boeren![]()
Nou echt h
Lijken meer op Hooligans.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn sowieso geen boeren![]()
Nou echt h
Vieze lach op zijn gezichtquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:36 schreef maily het volgende:
[..]
Die Van Essen staat heel trots die politieagent te filmen.
Ja die maken er mooi misbruik van om te relschoppenquote:
Valt mee dat ze geen petten en capuchons en mondmaskers ophebben.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die maken er mooi misbruik van om te relschoppen
Ik snap ook niet dat het overgrote deel gewoon staat toe te kijken...quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die maken er mooi misbruik van om te relschoppen
Waterkanon? Ik heb wel betere suggesties.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Mafkezen?
Relschoppers!![]()
Waterkanon erop.
legale?quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waterkanon? Ik heb wel betere suggesties.
Misschien andere relschoppersquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:44 schreef maily het volgende:
[..]
Valt mee dat ze geen petten en capuchons en mondmaskers ophebben.
Die durven verder niksquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 29 juni 2022 08:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het overgrote deel gewoon staat toe te kijken...
NWS / Internet security expert Arjen Kamphuis vermist in Noorwegenquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Hm die serie over Arjen Kamphuis komt vandaag op videoland. ben benieuwd
nu het nog kanquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
toch maar wat extra kalf laten slachten
Wat voor broodjes heb je gehaald?quote:
is je dag al beter?quote:
Lekker! Die heb ik al een hele tijd niet meer gehadquote:
bedankt voor deze geweldige tip. ik had dit zelf niet kunnen bedenkenquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Nooit scherpe broodmessen aan de verkeerde kant afdrogen mensen
Het zal je toch net kunnen gebeuren in een moment van onoplettendheid.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
bedankt voor deze geweldige tip. ik had dit zelf niet kunnen bedenken
nee want ik droog ze niet af.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zal je toch net kunnen gebeuren in een moment van onoplettendheid.
Hier droogt het dan zo lelijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee want ik droog ze niet af.
gewoon in het droogrek
eet of snijdt het niet minder vanquote:
Het ding is dat er ook een gat in mijn vinger zit nuquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al mijn keukenhanddoeken. Met zo'n metalen ring
Oei ....quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat er ook een gat in mijn vinger zit nu
Eentje die maar niet stopt met bloeden.
beter een snee in je vinger dan een vinger in je sneequote:Op woensdag 29 juni 2022 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat er ook een gat in mijn vinger zit nu
Eentje die maar niet stopt met bloeden.
Ik had verwacht dat een vinger in je snee lekkerder zou zijnquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee
Nou ja, om een vinger in je snee te hebben, moet je wel eerst een snee hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee
je hebt er minimaal eenquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, om een vinger in je snee te hebben, moet je wel eerst een snee hebben.
jij hebt een achtersneequote:Op woensdag 29 juni 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, om een vinger in je snee te hebben, moet je wel eerst een snee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |