had je een betere TT dan een waar TT ?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik was ook bezig met een nieuw topic.....
Ik had: niet bang zijn voor boze badeendjesquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je een betere TT dan een waar TT ?
Je zorgt toch wel dat je morgenvroeg voldoende op de ontbijt tafel hebt staan om de Eendelijke Garde te voeden!quote:
Jij hoeft ook niet bang te zijn.quote:
* Cinderelladreamer kruipt onder een vleugeltjequote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet bang te zijn.
Ik heb hem weer vrij gehouden voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt onder een vleugeltje
quote:
hij zorgt wel voor zijn eigen kroostquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zorgt toch wel dat je morgenvroeg voldoende op de ontbijt tafel hebt staan om de Eendelijke Garde te voeden!
Oh ik heb niet de ereplek?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem weer vrij gehouden voor je.
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?quote:
Oeeeehquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
hij zorgt wel voor zijn eigen kroost
SBE-tje tochquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de ere plek of wil je helemaal onder mij liggen?
quote:
Mag ook wel na een nacht noeste arbeidquote:
ja die thermometer klopt niet geheelquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook nog deze temperatuur......
Ik ben heel lief en teder hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mag ook wel na een nacht noeste arbeid
Hier helaas welquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die thermometer klopt niet geheel
Achter het station zeker.quote:
Hetzelfde als van de week.quote:
Nope.quote:
Oeh ja met dit weerquote:Op woensdag 29 juni 2022 07:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope.
Alleen gisterenavond was het gips m'n enkel aan het irriteren
Yup. Zit er nog wel een paar weken aan vast helaasquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Zit er nog wel een paar weken aan vast helaas
Zijn sowieso geen boerenquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Mafkezen?
Relschoppers!![]()
Waterkanon erop.
Die Van Essen staat heel trots die politieagent te filmen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn sowieso geen boeren![]()
Nou echt hé
Lijken meer op Hooligans.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn sowieso geen boeren![]()
Nou echt hé
Vieze lach op zijn gezichtquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:36 schreef maily het volgende:
[..]
Die Van Essen staat heel trots die politieagent te filmen.
Ja die maken er mooi misbruik van om te relschoppenquote:
Valt mee dat ze geen petten en capuchons en mondmaskers ophebben.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die maken er mooi misbruik van om te relschoppen
Ik snap ook niet dat het overgrote deel gewoon staat toe te kijken...quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die maken er mooi misbruik van om te relschoppen
Waterkanon? Ik heb wel betere suggesties.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Mafkezen?
Relschoppers!![]()
Waterkanon erop.
legale?quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waterkanon? Ik heb wel betere suggesties.
Misschien andere relschoppersquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:44 schreef maily het volgende:
[..]
Valt mee dat ze geen petten en capuchons en mondmaskers ophebben.
Die durven verder niksquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 29 juni 2022 08:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het overgrote deel gewoon staat toe te kijken...
NWS / Internet security expert Arjen Kamphuis vermist in Noorwegenquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Hm die serie over Arjen Kamphuis komt vandaag op videoland. ben benieuwd
nu het nog kanquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
toch maar wat extra kalf laten slachten
Wat voor broodjes heb je gehaald?quote:
is je dag al beter?quote:
Lekker! Die heb ik al een hele tijd niet meer gehadquote:
bedankt voor deze geweldige tip. ik had dit zelf niet kunnen bedenkenquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Nooit scherpe broodmessen aan de verkeerde kant afdrogen mensen
Het zal je toch net kunnen gebeuren in een moment van onoplettendheid.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
bedankt voor deze geweldige tip. ik had dit zelf niet kunnen bedenken
nee want ik droog ze niet af.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zal je toch net kunnen gebeuren in een moment van onoplettendheid.
Hier droogt het dan zo lelijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee want ik droog ze niet af.
gewoon in het droogrek
eet of snijdt het niet minder vanquote:
Het ding is dat er ook een gat in mijn vinger zit nuquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al mijn keukenhanddoeken. Met zo'n metalen ring
Oei ....quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat er ook een gat in mijn vinger zit nu
Eentje die maar niet stopt met bloeden.
beter een snee in je vinger dan een vinger in je sneequote:Op woensdag 29 juni 2022 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat er ook een gat in mijn vinger zit nu
Eentje die maar niet stopt met bloeden.
Ik had verwacht dat een vinger in je snee lekkerder zou zijnquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee
Nou ja, om een vinger in je snee te hebben, moet je wel eerst een snee hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee
je hebt er minimaal eenquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, om een vinger in je snee te hebben, moet je wel eerst een snee hebben.
jij hebt een achtersneequote:Op woensdag 29 juni 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, om een vinger in je snee te hebben, moet je wel eerst een snee hebben.
Daar moet je ook maar van houdenquote:
pielemoosquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
moos?
is dat zoiets als een mangina?
aaahhhquote:
een wormvormig intrekselquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaahhh
nee ik heb geen wormvormig aanhangsel
die worm heeft dan wel iets heel geks aan zijn hoofdquote:
2 voelsprieten en een waterhoofd?quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die worm heeft dan wel iets heel geks aan zijn hoofd
Kreeg ik tijdje geleden ook op mijn werktelefoonquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:12 schreef maily het volgende:
Vandaag twee keer gebeld (door twee verschillende nummers) door spammers; zo'n bandje in slecht Engels "this is the ministry of silly walks justice", blabla, iets onverstaanbaars en toen "BSN".
Toedeledokie
Mijn moeder was eens bij de Blokker en dacht aan een nieuw broodmes. Eerst moest ze evev voelen ofdat die wel scherp is. Dat was die dus.quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Nooit scherpe broodmessen aan de verkeerde kant afdrogen mensen
Wordt zelden meer gebeld door raar nummer gelukkig *klopt het even af*quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:12 schreef maily het volgende:
Vandaag twee keer gebeld (door twee verschillende nummers) door spammers; zo'n bandje in slecht Engels "this is the ministry of silly walks justice", blabla, iets onverstaanbaars en toen "BSN".
Toedeledokie
Jij belt zeker anderen met vage nummersquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt zelden meer gebeld door raar nummer gelukkig *klopt het even af*
Ja met een rare stemquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij belt zeker anderen met vage nummers
Ik was hard aan het werk dus ik was het nietquote:
Ik tijdens een vorige baan kreeg ik ook om de haverklap dat soort telefoontjes, maar toen had ik wel een heeeeeel erg makkelijk nummer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kreeg ik tijdje geleden ook op mijn werktelefoon
quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik tijdens een vorige baan kreeg ik ook om de haverklap dat soort telefoontjes, maar toen had ik wel een heeeeeel erg makkelijk nummer.
Mijn toenmalige baas had er een handje van om bij het kopen van nieuwe nummers te zeggen dat ze voor mensen met discalculie waren
De DerRabbit hotline is 0906-WIEBELENquote:
Man manquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:42 schreef maily het volgende:
8-jarig Oostenrijks meisje valt voor tweede keer in vier dagen tijd uit raam
wtf![]()
Geduwd en niet gelukt?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:42 schreef maily het volgende:
8-jarig Oostenrijks meisje valt voor tweede keer in vier dagen tijd uit raam
wtf![]()
Waarom doet een kind dat?!quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Man man![]()
Hopen dat ie moeder toch beter op gaat letten
Ik kijk teveel YT's waar moeders, vaders kinderen ombrengen. Scheiding omzeilen. Of het is over een levensverzekering waar mensen gekke dingen doen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:11 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Bij het tweede geval "wist de moeder van niks" .... bizar .....
quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk teveel YT's waar moeders, vaders kinderen ombrengen. Scheiding omzeilen. Of het is over een levensverzekering waar mensen gekke dingen doen.
Ja ach krijg maar kinderen en je kan er niet voor zorgen.quote:
Bbrrrquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach krijg maar kinderen en je kan er niet voor zorgen.
Het is makkelijk toch? Een puppie kan je nog in een asiel onderbrengenquote:
of ze willen een kind verwekken om op vroege leeftijd al de pedoprostitutie in te sturen..quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk teveel YT's waar moeders, vaders kinderen ombrengen. Scheiding omzeilen. Of het is over een levensverzekering waar mensen gekke dingen doen.
Nou dat is wel erg extreem.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of ze willen een kind verwekken om op vroege leeftijd al de pedoprostitutie in te sturen..
zoals pistolets bedoeld zijnquote:
Aan een boom bindenquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is makkelijk toch? Een puppie kan je nog in een asiel onderbrengen
Maar die zijn wel lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoals pistolets bedoeld zijn
niet die half gare alles behalve luchtige harde puntjes die we in Nederland kennen
Nee dat hoeft niet. Maar ik wilde eigenlijk benadrukken dat kindermoord vaker voorkomt dan je denkt. Ik vertrouw wiegendood ook 70% niet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in de zaak Pascal P. en Tanja D.
die Belgische zijn zoveel beter..quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nederlandse
Belgische nooit gegeten
Stel gekkenquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Mongolen op de tv die geweld en bedreigingen goedkeuren
Het slaat wel een beetje door ja, jammer want de protesten van de boer ansich kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Mongolen op de tv die geweld en bedreigingen goedkeuren
Nicequote:
Pozza of word het iets anders vandaag?quote:
tis schakeltje nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pozza of word het iets anders vandaag?
Patat en aardappelkroketjesquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pozza of word het iets anders vandaag?
Het had toch kunnen zijn dat schakel hem zo heeft geïnspireerd dat hij nu ook een pozza verslaving heeftquote:
had gekund jaquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het had toch kunnen zijn dat schakel hem zo heeft geïnspireerd dat hij nu ook een pozza verslaving heeft
Valt meequote:Op woensdag 29 juni 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het had toch kunnen zijn dat schakel hem zo heeft geïnspireerd dat hij nu ook een pozza verslaving heeft
Wij hebben bij een chinees restaurant rijsttafel afgehaald, ook lekker makkelijk.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben bij een chinees restaurant rijsttafel afgehaald, ook lekker makkelijk.
Sta je dan met je tv met je domme kop.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Het slaat wel een beetje door ja, jammer want de protesten van de boer ansich kan ik wel begrijpen.
Maar dat gedoe van gisteren en met name in de avond is een absolute no go.
met tafel en alquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben bij een chinees restaurant rijsttafel afgehaald, ook lekker makkelijk.
Ja, onze tafel is gisteravond per ongeluk kapot gegaanquote:
Gewoon niet gaan kutten in de privésfeer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sta je dan met je tv met je domme kop.
"Vindt u het ok dat politici thuis opgezocht worden dan?"
- "Ja"
heb je muis weer met een heupworp op tafel gegooidquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, onze tafel is gisteravond per ongeluk kapot gegaan
Zoiets ongeveer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je muis weer met een heupworp op tafel gegooid
Jullie kennen je eigen krachten nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, onze tafel is gisteravond """per ongeluk""" kapot gegaan
Bondi beach?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100033999_67709822
heftig
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
waarom vertel je niet dat je in de playbunny staat @:DerRabbit
heeft ie ook zo'n buttplug met wit bolletjequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
waarom vertel je niet dat je in de playbunny staat @:DerRabbit
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie ook zo'n buttplug met wit bolletje?
Fijn dat je even reclame maakt voor onze dojoquote:
Ik ben er al.quote:
Gaat soms te snel,net als kinderen groeien de eerste maanden ook snel etcquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij groeit heel hard![]()
![]()
onze terror tim
Met jou in gedachte is elke dag leuk.quote:
Dus je hebt de hele dag achter je bureau zitten fappenquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou in gedachte is elke dag leuk.
ik vind het juist wel prettig bij hondenquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat soms te snel,net als kinderen groeien de eerste maanden ook snel etc
Ahquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou in gedachte is elke dag leuk.
Dingen slopen bijvquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het juist wel prettig bij honden
dat het snel gaat
het kunnen echt kleine terroristen zijn
picsquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij groeit heel hard![]()
![]()
onze terror tim
Kan zo in reclames figureren!quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Onze middelste is iets fotogenieker
ontzettend lief voor onsquote:
Zoals een goede waakhond betaamdquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend lief voor ons
niet voor vreemden
quote:
Ik kom veel honden onderweg tegen en hun baasjes laten ze dan gewoon aan me snuffelen of tegen me aanspringen.....terwijl ik dat zo ontzettend niet wil hèquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de bezorgers durven hier vaak ook niet uit te stappen
terwijl hij enkel blaft
veel en hard
zou ik nooit doenquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kom veel honden onderweg tegen en hun baasjes laten ze dan gewoon aan me snuffelen of tegen me aanspringen.....terwijl ik dat zo ontzettend niet wil hè
Ik heb ooit naast iemand gewoon met 3 rottweilers die altijd buiten in de tuin lagen. En die was net naast ons fietsenhok. Is nog nooit een fiets gejatquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de bezorgers durven hier vaak ook niet uit te stappen
terwijl hij enkel blaft
veel en hard
Nou precies dit.....en je bent onderweg naar een plek waar ze wel kunnen rennen dus dat kleine stukje kunnen ze best even kort aan de riem...quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ik nooit doen
niet iedereen is gek op honden
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend lief voor ons
niet voor vreemden
Mijn grootouders hadden vroegah een terriër die 9 maanden ouder was dan mij. Die is net geen 19 geworden (op 2 maanden na) en gestorven toen ik 18 was. Daar heb ik het toen ook best moeilijk mee gehad.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hadden vroeger meerdere Duitse doggen thuis. En een maltezer leeuwtje die net zo oud als ik was. Zij was de bazinWas kapot toen ze op m'n 18e overleed.
Nu hebben m'n ouders een beagle. Heb zelf geen huisdieren omdat ik te weinig thuis ben en niet genoeg (buiten)ruimte heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn grootouders hadden vroegah een terriër die 9 maanden ouder was dan mij. Die is net geen 19 geworden (op 2 maanden na) en gestorven toen ik 18 was. Daar heb ik het toen ook best moeilijk mee gehad.
Ik snap het wel. Als je met die hond 18 jaar lang dagelijkse interactie hebt gehad kan ik me heel goed voorstellen dat je daar een hechtere band en herinneringen mee hebt opgebouwd dan met iemand die je 4 jaar hebt 'gekend'.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is het raar om te zeggen dat ik harder om die hond heb gejankt dan om mn oma die is gaan hemelen rond dezelfde tijd (ok die heb ik ook maar 4 jaar 'gekend')
Ik ook, soms heb je een band met anderen die niet direct familie zijn. Ik heb het op Fok bv ook al 3x meegemaakt dat er iemand overleed waar ik op Fok best wel een band mee had.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Als je met die hond 18 jaar lang dagelijkse interactie hebt gehad kan ik me heel goed voorstellen dat je daar een hechtere band en herinneringen mee hebt opgebouwd dan met iemand die je 4 jaar hebt 'gekend'.
Het klinkt misschien beetje vreemd, maar ik snap het wel.
Het hoort erbij maar het went nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:35 schreef aloa het volgende:
Altijd sneu als een hond, kat of wat dan ook doodgaat, maar het hoort erbij. Ze worden nou eenmaal niet zo oud.
Dat zeker nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hoort erbij maar het went nooit.
Daar heb ik er ook al 2 van meegemaakt in mijn tijd hier. Kwam toen ook wel best hard binnen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, soms heb je een band met anderen die niet direct familie zijn. Ik heb het op Fok bv ook al 3x meegemaakt dat er iemand overleed waar ik op Fok best wel een band mee had.
Hier op FOK idd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook al 2 van meegemaakt in mijn tijd hier. Kwam toen ook wel best hard binnen.
Beste quote over de dood die ik ook heb gehoord is:quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker niet![]()
Maar ik blijf er nooit te lang om treuren. Mijn huisdieren hebben een mooi leven gehad
Zo is het zeker.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beste quote over de dood die ik ook heb gehoord is:
"Dood gaan is altijd kut en pijnlijk. Herinner je hoe iemand heeft geleefd, niet hoe diegene is gestorven."
Amen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beste quote over de dood die ik ook heb gehoord is:
"Dood gaan is altijd kut en pijnlijk. Herinner je hoe iemand heeft geleefd, niet hoe diegene is gestorven."
appelsap met stukjesquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ochtendurine dus wel troebele appelsap
oogjes oortjes etcquote:
eigen baas galorequote:Op donderdag 30 juni 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
oogjes oortjes etc
of u maar even 200,- wil afrekenen?
of wordt het betaald?
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend lief voor ons
niet voor vreemden
laad zequote:Op donderdag 30 juni 2022 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
auto maar eens inladen.. vanmiddag nog wat klussen bij mn oudersspelen met mn nieuwe laser
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
auto maar eens inladen.. vanmiddag nog wat klussen bij mn oudersspelen met mn nieuwe laser
![]()
hallo haagsiepaagsieknaagsiequote:
alweer 2 kilo eraf gekkiequote:
hoi hoi greysiebabequote:
hoi hoi dudie dilfquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
alweer 2 kilo eraf gekkie
[..]
hoi hoi greysiebabe
Heel goed, nog 198 kilo te gaan dus.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
alweer 2 kilo eraf gekkie
[..]
hoi hoi greysiebabe
zoiets ja.quote:
pics van je beagle?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
Goedgekeurd voor 2 jaar
Paptaarten gescoord
Beagle genot
Mijn dag kan niet meer stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |