Ik begrijp het niet. Die mochten toch niet meedoen?quote:
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Die mochten toch niet meedoen?
Bedankt heer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.
Ter ondersteuning van zijn borstenquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom heeft Murray een sport-bh aan?
Heeft hij wel met zijn eigen rackets gespeeld dan?quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:16 schreef Tim86 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CfY3A1tj0Uj/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Humbert was zijn rackets vergeten..
Rond 21:00 onze tijd verwachten ze. Ja dat wordt m nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:46 schreef geitenbrei het volgende:
Van Rijthoven als vijfde partij de baan op. Die gaat wss niet spelen dus.
Oud-winnares Muguruza: min minquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:01 schreef Max23 het volgende:
De Belgische Greet Minnen wint met 6-4 6-0 van Muguruza
Deelnemers doen toch echt óf in het mannen- óf in het vrouwentoernooi meequote:Op woensdag 29 juni 2022 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden volgens mij altijd "Mr. [naam]" en 'Ms./Mrs. [naam]'. Tegenwoordig zeggen ze de hele naam. Ik neem aan dat ze het gender niet meer assumeren?
Al ben je meestal de lul tegen Humbert als je top 10 bent. 7-5 record vs top 10 spelersquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heeft hij wel met zijn eigen rackets gespeeld dan?
In ieder geval wel gewonnen van Ruud, die er zoals verwacht helemaal niets van kan en van iedereen kan verliezen, zelfs van de altijd grillige en matige Humbert.
Ja, maar dat zegt tegenwoordig weinig, als je ziet dat mensen die bij geboorte man zijn bij de vrouwen mogen meedoen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deelnemers doen toch echt óf in het mannen- óf in het vrouwentoernooi mee
Op het bord met alle winnaars stond Mrs of Miss bij de vrouwen en alleen de naam bij de mannen. Nu hebben ze dus besloten om bij allebei alleen de naam te gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden volgens mij altijd "Mr. [naam]" en 'Ms./Mrs. [naam]'. Tegenwoordig zeggen ze de hele naam. Ik neem aan dat ze het gender niet meer assumeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |