Ik zie toch 10x liever een wedstrijd zoals deze dan een ‘goede’ vrouwenwedstrijd. Dat zijn altijd van die doodsaaie 1-1.5 uur partijen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:38 schreef wimderon het volgende:
Dit was me een partij slecht. Tan deed ook alsof ze een wereldprestatie heeft geleverd. Al is dat voor haar doen wellicht ook zo.
Ik vond het een mooie clash van stijlen. Een ordinaire beuker vs een flegmatieke styliste. Een leuke afwisseling van het normale vrouwentennis waar het vooral veel van hetzelfde is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:38 schreef wimderon het volgende:
Dit was me een partij slecht. Tan deed ook alsof ze een wereldprestatie heeft geleverd. Al is dat voor haar doen wellicht ook zo.
Natuurlijk zou dat leuk zijn. Maar niet als die ordinaire beuker ongeveer haar alle slechtste wedstrijd ooit speelt en die ander de vleesgeworden veldvulling is. Die forehandslicejes zien er nu leuk uit, maar die worden normaal gewoon weggeslagen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie clash van stijlen. Een ordinaire beuker vs een flegmatieke styliste. Een leuke afwisseling van het normale vrouwentennis waar het vooral veel van hetzelfde is.
Ook best veel goeie punten gezien.
Er komt kennelijk nog genoeg brood op de plank.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:43 schreef superniger het volgende:
Kim Clijsters is er ook. Dat is ook een dikkerd.
Ja, en ik vind omikron ook wel anders dan bijvoorbeeld delta. Als het een heel ziekmakende variant is, vind ik het onverantwoord. Maar voordat er corona was, ging je ook niet heel krampachtig doen als je griep had.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja inmiddels begint mijn coronastandpunt toch wat te schuiven. Als je als speler dan wel probeert zo veel mogelijk weg te blijven bij publiek, persconferenties etc moet je maar lekker proberen ermee te spelen.
omikron is echt een gamechanger geweest in dat opzicht.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en ik vind omikron ook wel anders dan bijvoorbeeld delta. Als het een heel ziekmakende variant is, vind ik het onverantwoord. Maar voordat er corona was, ging je ook niet heel krampachtig doen als je griep had.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Voorspelling is wel prima voor vandaag verder. Rain delay zal niet te lang zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |