Ik lees hier iedere grand slam weer hoe kut het publiek is en hoe het het kutste grand slam publiek is, bij elke grand slam.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, er is nog niemand geweest die mijn geest heeft veranderd wat betreft de irritantheid van het Engelse publiek. Dat gejuich klinkt vooral zo kinderlijk vind ik. Een soort dagje uit voor een enorme groep debieltjes.
Niet op de US Open en zeker op de AO wat mij betreft.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik lees hier iedere grand slam weer hoe kut het publiek is en hoe het het kutste grand slam publiek is, bij elke grand slam.
[...]
Was ook wel een late partij, en tja Willams-Tan is ook niet echt een mooi affiche. Dat het uiteindelijk een heerlijk duel werd had niemand verwacht, denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik lees hier iedere grand slam weer hoe kut het publiek is en hoe het het kutste grand slam publiek is, bij elke grand slam.
Wat me tot nog toe bijblijft is hoe Center court halfleeg was terwijl Williams speelde.
Opelka won dus in Dallas dit jaar wel van Isner in de halve finale. Tiebreak eerste set 24-22 hahaquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Isner vind ik dan nog wel een klasse beter
Zeker, Alcaraz was vandaag stukken beter dan in de 1e rondequote:
In z’n goede tijd was Murray altijd wel goed tegen servicekanonnenquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:08 schreef BobW het volgende:
Murray wordt gek van al die services van Isner.
Nog erger dan isner en karlovic en zo zeg, die komen nog aardig naar het net en zkquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Lekker Tim, wat een beperkte kutspeler is die Opellka toch, die kan echt alleen maar serveren...
Ik snap niet dat engelsen voor een schot juichen, maar aan de andere kant juichen nederlanders bij andere sporten ook voor belgen die een nederlands vlaggetje naast hun naam hebben staan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:29 schreef tja77 het volgende:
Das gewoon een let maar umpire en Isner durven het niet aan.
CC: fans van Max en Mathieuquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat engelsen voor een schot juichen, maar aan de andere kant juichen nederlanders bij andere sporten ook voor belgen die een nederlands vlaggetje naast hun naam hebben staan.
Ze snappen het vaak zelf niet, vandaarquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je hoeft het er niet bovenop te leggen hoor.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:42 schreef BobW het volgende:
Davidovich Fokina slaat op 7-9 in de 5e set tiebreak een bal boos weg. Eerder had hij al een warning gehad voor schelden. Point penalty, wedstrijd over
Jupquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Prima zege, zo lastig tegen zo'n antitennisser met enkel lompe servicekracht
Pijnlijke uitspraak ditquote:Op zondag 26 juni 2022 12:43 schreef Nober het volgende:
Overmorgen zijn alle Nederlanders weer uitgeschakeld.
Formaliteit en dan dadelijk niet eens zeker van us openquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk niet dat er iemand nog twijfelt aan de titel voor van Rijthoven na deze partij.
dan krijgt ie wel een WCtje omdat hij in de 2 weken daarvoor een 250 toernooitje op HC gewonnen heeftquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Formaliteit en dan dadelijk niet eens zeker van us open
Engels publiek heeft niks anders dan een schot die kan tennissen, het is bijna dat die monty python sketch realiteit geworden is, alhoewel murray geen rode baard heeft en eruit gebald word door een pudding.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Engels publiek is erger dan Frans publiek.
Verander mijn geest.
Calimerobelg gespot.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat engelsen voor een schot juichen, maar aan de andere kant juichen nederlanders bij andere sporten ook voor belgen die een nederlands vlaggetje naast hun naam hebben staan.
Jawel, dit jaar blijkbaar wel. Al kan het ook best zijn dat ze de wedstrijd alsnog op maandag plannenquote:
Zelfs het pleonasme klopt niet in dat opzichtquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:38 schreef eentwee het volgende:
[..]
Calimerobelg gespot.
Excuus voor het pleonasme.
Humbertquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:44 schreef eentwee het volgende:
Dat tweede kwart
Uit dat stelletje nobuddies komt dus een halve finalist.
Voor zover ik weet is de service ook gewoon onderdeel van het tennis.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Prima zege, zo lastig tegen zo'n antitennisser met enkel lompe servicekracht
Wimbledon-titel zou ook wel eens voldoende kunnen zijn voor een wildcard.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan krijgt ie wel een WCtje omdat hij in de 2 weken daarvoor een 250 toernooitje op HC gewonnen heeft
Ik hoop Humbert. Die heeft duidelijk de hoogste piek. (Naja en Vesely, als die alles raakt)quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Humbert
Goffin
Tiafoe
Bublik
Norrie
Johnson
Paul
Vesely
Zeg het maar
Dat klopt, maar voor de rest kan ie nauwelijks watquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de service ook gewoon onderdeel van het tennis.
Maar toch miljoenen binnenharkenquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor de rest kan ie nauwelijks wat
Yup, ik ben stikjaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |