Kan zijn, maar toch tof dat Horner het met mij eens is.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen dat Masi alle auto's had moeten unlappen, meer niet, kortom, storm in een glas water.
Dit doet ie expres, kan niet andersquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
“As he said, it can be interpreted in two ways, and of course people pick up on the bad side and it gets really blown out of proportion, because I know Nelson personally.
Het internet ontploft momenteel.
Richtlijnen voor spiegels zijn wel aangepast voor beter zicht, maar ik dacht dat aero-elementen op de spiegels verboden waren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkbaar wel maar ik dacht ook van niet
Even lekker mindgames spelenquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
“As he said, it can be interpreted in two ways, and of course people pick up on the bad side and it gets really blown out of proportion, because I know Nelson personally.
Het internet ontploft momenteel.
Zelfs dan is het gewoon waar en voldoende wat ie zegt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als je het hele stuk hebt gelezen, imho. Is een goede reactie.
Alleen als dat stukje eruit gehaald wordt kun je het als onvoldoende opvatten
Dit gezeik hoort ook helemaal niet in de F1 thuis......ga gewoon racenquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ben ook heel erg benieuwd hoe hij zich daar uit redt.
Max niet in de wieg gelegd voor diplomaat en politiek correct heeft hij al helemaal niks mee..
vragen ze toch zelf gewoon om......ze stoken zelf WEER het vuurtje op, max flikkert er graag nog wat olie opquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit doet ie expres, kan niet anders
Nou en?quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hier gaat max last van krijgen. Dit wordt als onvoldoende gezien.
Boeien. Die rijdt ze dit weekend naar de klote en kruipt daarna bij PIquet in bed, laat ze lekker stikken in hun haatquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
sws ziek volkje die brittenquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Boeien. Die rijdt ze dit weekend naar de klote en kruipt daarna bij PIquet in bed, laat ze lekker stikken in hun haat
Gelukkig niet allemaal.quote:
Hij zoekt gewoon alvast een excuus voor als hij zondag weer eens hooguit als zesde finisht.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef Predator40 het volgende:
De Britse zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 vervolgt: „Ik denk dat er de laatste weken geen dag voorbij is gegaan, dat een ouder iemand uit de Formule 1 iets negatiefs over me heeft gezegd, me ten val heeft proberen te brengen.
tuurlijk![]()
Kerel, je bent al ten val gebracht. Door een knul in een Red Bull.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef Predator40 het volgende:
De Britse zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 vervolgt: „Ik denk dat er de laatste weken geen dag voorbij is gegaan, dat een ouder iemand uit de Formule 1 iets negatiefs over me heeft gezegd, me ten val heeft proberen te brengen.
tuurlijk![]()
Waar kan ik de originele quote zien?quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef Predator40 het volgende:
tuurlijk![]()
Och gossie. Tijd om uit de schijnwerpers te stappen maat.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:47 schreef Predator40 het volgende:
tuurlijk![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar kan ik de originele quote zien?
https://www.racefans.net/(...)-piquet-and-stewart/quote:“In the last couple of weeks I don’t think a day’s gone by where there’s not been someone from some of the older [generation] that have not really been in our sport or relevant in our sport for decades, trying to say negative things and trying to bring me down. But I’m still here, I’m still standing strong and I’m focussed on my work and really trying to push for diversity inclusion within our organisation.”
Dank je.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
https://www.racefans.net/(...)-piquet-and-stewart/
ik heb ook de volledige quotes van Max gelezen en voornamelijk het deel dat uitsluiten het probleem niet oplost. Je moet namelijk altijd met elkaar in gesprek blijven.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dank je.
Beetje een onzin-quote, alsof het wat uitmaakt wie kritiek heeft op Hamilton. Of zegt hij dat al die lui ook racisten zijn?
Of naar Aston Martin.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Die hebben duidelijk naar RB gekeken
Het is een beetje zoals met Sylvana. Niet iedereen die een tyfushekel aan je heeft is een racist. Je kunt namelijk ook los van je huidskleur een onuitstaanbare debiel zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dank je.
Beetje een onzin-quote, alsof het wat uitmaakt wie kritiek heeft op Hamilton. Of zegt hij dat al die lui ook racisten zijn?
ga....gewoon......racen....quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb ook de volledige quotes van Max gelezen en voornamelijk het deel dat uitsluiten het probleem niet oplost. Je moet namelijk altijd met elkaar in gesprek blijven.
That 's dangerous driving manquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben wel een regel in de Technical Regulations aangepast.
[..]
Met andere woorden, ze kunnen elk moment een auto uitsluiten als ze die onveilig vinden. Nu alleen nog bepalen wanneer een auto onveilig is
quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enige goede reactie van Red Bull hierop zou moeten zijn een post met een foto van Max en "Dream On"
Wanneer gaat die gast weer eens racen. Het gaat over sierraden, racisme, andere coureurs, andere auto's, FIA, Masi, maar nooit eens over zijn wanprestaties in die auto. Wat een poppenkast.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
https://www.racefans.net/(...)-piquet-and-stewart/
Hij doet hetzelfde als die old-voices. Zeveren over bijzaken om zo nog relevant te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 01:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wanneer gaat die gast weer eens racen. Het gaat over sierraden, racisme, andere coureurs, andere auto's, FIA, Masi, maar nooit eens over zijn wanprestaties in die auto. Wat een poppenkast.
Zo'n jas van de zeeman had ik vroeger ook. Mijn ouders waren ook arm.quote:
Dan komt het vast wel heel dichtbij allemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo'n jas van de zeeman had ik vroeger ook. Mijn ouders waren ook arm.
#blessed
met een auto lukt het hem niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe manier om je teammaat uit te schakelen
Denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twistenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het filmpje erbij
https://streamable.com/ffssid
Hij draagt het zelf graagquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb het al eens eerder gezegd maar voor het geld dat hij er voor krijgt trek ik het ook aan
met een beetje mazzel pakt hij een podium en dat is het beste middel tegen rugpijn geblekenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij draagt het zelf graag
Als hij dat nou eens draagt tijdens de race, zal zijn rug ook niet zo zeer doen denk ik
Jawel, want hij mag dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef AnneX het volgende:
Dus na zijn retirement horen we niks meer van Ham? https://www.racefans.net/(...)-piquet-and-stewart/
Misschien kan hij nu alvast gaan oefenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef AnneX het volgende:
Dus na zijn retirement horen we niks meer van Ham? https://www.racefans.net/(...)-piquet-and-stewart/
Mercedes gaat hier bloedjesnel zijn. Die gaan meedoen voor de overwinning.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een beetje mazzel pakt hij een podium en dat is het beste middel tegen rugpijn gebleken
dat laatste denk ik weer net niet, blijft nog steeds de 3e autoquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mercedes gaat hier bloedjesnel zijn. Die gaan meedoen voor de overwinning.
Die zit eronder.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:14 schreef Red_85 het volgende:
Kan Angela hem nou niet ook kledingadvies geven?
Wanne lullekerd.
Is dit een kloon van onze vriend Chevy?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mercedes gaat hier bloedjesnel zijn. Die gaan meedoen voor de overwinning.
De echte kenners weten dat dit een bijzondere race wordt. De heropstanding van Sir Lewis Hamilton.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dit een kloon van onze vriend Chevy?
Veel tekst, hier heb je een quote voor de moeitequote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De echte kenners weten dat dit een bijzondere race wordt. De heropstanding van Sir Lewis Hamilton.
Daar wordt al weken zorgvuldig naar opgebouwd. Vandaag begint zijn opmars naar zijn achtste WDC. De rugpijn, het podium, de kritiek in de media, de Piquet-affaire. Allemaal zorgvuldig geplaatst door de Illuminati achter Mercedes in een opbouw naar een glorieuze overwinning op zijn thuiscircuit.
De echte kenners weten. Dit is het moment. De zwarte Jezus gaat een stuiterbal in een racemonster veranderen.
Sir Lewis the Greatest. Lewisgod
Vreemd fenomeen wel, Ham een aandachtshoer noemen maar zelf de grootste klant zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De echte kenners weten dat dit een bijzondere race wordt. De heropstanding van Sir Lewis Hamilton.
Daar wordt al weken zorgvuldig naar opgebouwd. Vandaag begint zijn opmars naar zijn achtste WDC. De rugpijn, het podium, de kritiek in de media, de Piquet-affaire. Allemaal zorgvuldig geplaatst door de Illuminati achter Mercedes in een opbouw naar een glorieuze overwinning op zijn thuiscircuit.
De echte kenners weten. Dit is het moment. De zwarte Jezus gaat een stuiterbal in een racemonster veranderen.
Sir Lewis the Greatest. Lewisgod
Ik vind het vooral een hele mooie update. Inmiddels is de RB wel echt de mooiste wagen op de grid, al houd ik persoonlijk niet zo heel erg van hun livery. Maar qua vormen is hij echt prachtig.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:43 schreef mikieu het volgende:
Wat is een grote update? Ik vind de update van RB behoorlijk maar ze zouden geen grote updates meer brengen
Nou ja, Red Bull pakte natuurlijk ook wel overwinningen toen zij de derde auto hadden. Dus Mercedes kan maar zo nog eens een race winnen dit seizoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat laatste denk ik weer net niet, blijft nog steeds de 3e auto
Dat gun ik George ook wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nou ja, Red Bull pakte natuurlijk ook wel overwinningen toen zij de derde auto hadden. Dus Mercedes kan maar zo nog eens een race winnen dit seizoen.
ja dat kan, kijk maar naar AT en McLaren maar dan moeten het wel bijzondere omstandigheden zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nou ja, Red Bull pakte natuurlijk ook wel overwinningen toen zij de derde auto hadden. Dus Mercedes kan maar zo nog eens een race winnen dit seizoen.
Maar in principe niet zonder pech van anderen of regen/hele rare SC/andere gekkigheid.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat is echt niet gezegd......quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:43 schreef mikieu het volgende:
Wat is een grote update? Ik vind de update van RB behoorlijk maar ze zouden geen grote updates meer brengen
inderdaad....die verdiend het veel meer op het moment.quote:
Dat heeft Horner wel gezegd. Geen grote updates meer, alleen evolutie van het huidige concept. Nou kun je daar alle kanten mee op, maar de tekst is wel zo uitgesproken.quote:
juist....is dit een grote update dan ?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heeft Horner wel gezegd. Geen grote updates meer, alleen evolutie van het huidige concept. Nou kun je daar alle kanten mee op, maar de tekst is wel zo uitgesproken.
https://racingnews365.nl/(...)-verstappen-en-perez
Het boeit me niet of jij dit een grote update vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist....is dit een grote update dan ?
tevens hebben ze dit gewoon gemeld een paar weken geleden al, dat er earo upgrades zouden komen op Silverstone
Nee, wij zijn beter dan dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef Predator40 het volgende:
https://twitter.com/F1Daniel_/status/1542617049020735490
dit moeten we flikken op Zandvoort, dan zijn we gelijk racisten
Hoop dat Max wint en een lange neus maakt naar die koeienquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef Predator40 het volgende:
https://twitter.com/F1Daniel_/status/1542617049020735490
dit moeten we flikken op Zandvoort, dan zijn we gelijk racisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |