Zo'n jas van de zeeman had ik vroeger ook. Mijn ouders waren ook arm.quote:
Dan komt het vast wel heel dichtbij allemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo'n jas van de zeeman had ik vroeger ook. Mijn ouders waren ook arm.
#blessed
met een auto lukt het hem niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe manier om je teammaat uit te schakelen
Denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hier gaat max last van krijgen. Dit wordt als onvoldoende gezien.
Over smaak valt niet te twistenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het filmpje erbij
https://streamable.com/ffssid
Hij draagt het zelf graagquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb het al eens eerder gezegd maar voor het geld dat hij er voor krijgt trek ik het ook aan
met een beetje mazzel pakt hij een podium en dat is het beste middel tegen rugpijn geblekenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij draagt het zelf graag
Als hij dat nou eens draagt tijdens de race, zal zijn rug ook niet zo zeer doen denk ik
Jawel, want hij mag dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef AnneX het volgende:
Dus na zijn retirement horen we niks meer van Ham? https://www.racefans.net/(...)-piquet-and-stewart/
Misschien kan hij nu alvast gaan oefenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef AnneX het volgende:
Dus na zijn retirement horen we niks meer van Ham? https://www.racefans.net/(...)-piquet-and-stewart/
Mercedes gaat hier bloedjesnel zijn. Die gaan meedoen voor de overwinning.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een beetje mazzel pakt hij een podium en dat is het beste middel tegen rugpijn gebleken
dat laatste denk ik weer net niet, blijft nog steeds de 3e autoquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mercedes gaat hier bloedjesnel zijn. Die gaan meedoen voor de overwinning.
Die zit eronder.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:14 schreef Red_85 het volgende:
Kan Angela hem nou niet ook kledingadvies geven?
Wanne lullekerd.
Is dit een kloon van onze vriend Chevy?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mercedes gaat hier bloedjesnel zijn. Die gaan meedoen voor de overwinning.
De echte kenners weten dat dit een bijzondere race wordt. De heropstanding van Sir Lewis Hamilton.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dit een kloon van onze vriend Chevy?
Veel tekst, hier heb je een quote voor de moeitequote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De echte kenners weten dat dit een bijzondere race wordt. De heropstanding van Sir Lewis Hamilton.
Daar wordt al weken zorgvuldig naar opgebouwd. Vandaag begint zijn opmars naar zijn achtste WDC. De rugpijn, het podium, de kritiek in de media, de Piquet-affaire. Allemaal zorgvuldig geplaatst door de Illuminati achter Mercedes in een opbouw naar een glorieuze overwinning op zijn thuiscircuit.
De echte kenners weten. Dit is het moment. De zwarte Jezus gaat een stuiterbal in een racemonster veranderen.
Sir Lewis the Greatest. Lewisgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |