quote:Op maandag 27 juni 2022 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Las een jaar of wat terug een stuk van een rapport dat volgens bepaalde bobo's bij de EU "onderzocht" is dat Nederland 20 miljoen inwoners aan zou kunnen![]()
Over 10 jaar wonen er al 20 miljoen hoorquote:
Wij hebben toen tegen gestemd.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dikke doei
man vind 17 miljoen al veel
dan moet er nog ik weet niet hoeveel huizen bij
weg met die EU
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hebben toen tegen gestemd.
Grotendeels van Nederland toen.
Dik.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over 10 jaar wonen er al 20 miljoen hoor
Was toen ook 70 % om 30 of 80 20. Ik weet niet meer precies, dat klopte sowieso al niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
trekken ze zich niks van aan
het gaat al een poos niet meer om wat de burgers vinden of willen
Laat ze het maar in het binnenhof spuiten.quote:
Jij denkt duidelijk in oplossingenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Laat ze het maar in het binnenhof spuiten.
Dan melden dat daar teveel stiktof gemeten is en platgooien die boel.
Zo dat ook weer opgelost.
Zijn ze in Den Haag ook jaloers op.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij denkt duidelijk in oplossingen
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Laat ze het maar in het binnenhof spuiten.
Dan melden dat daar teveel stiktof gemeten is en platgooien die boel.
Zo dat ook weer opgelost.
Ooit wel jaquote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hiervoor hadden we Bak Ellende toch?
Ja, maar lang niet zo erg als die demente leugenaar van nuquote:Op maandag 27 juni 2022 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hiervoor hadden we Bak Ellende toch?
8 jaar geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zo erg als die demente leugenaar van nu
Hij begint ook steeds meer en meer dictatoriale trekjes en grootheidswaanzin te vertonenquote:
doe mij maar metquote:
En ze blijven maar op hem stemmenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet zo erg als die demente leugenaar van nu
in de peilingen zijn ze gehalveerdquote:Op maandag 27 juni 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
En ze blijven maar op hem stemmen![]()
Ik kijk nu al uit naar de volgende verkiezingen
Wat is waar tegenwoordig.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de peilingen zijn ze gehalveerd![]()
en de elite blijft op hem stemmen
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat is waar tegenwoordig.
De peiling van die hond is toch heel anders...
Verkiezingen zijn er alleen om het volk het idee te geven dat ze ook maar een beetje invloed hebbenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
En ze blijven maar op hem stemmen![]()
Ik kijk nu al uit naar de volgende verkiezingen
quote:Op maandag 27 juni 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe mij maar met
zonder gaan we harstikke deud
Ligt eraan welke partij de grootste wordtquote:Op maandag 27 juni 2022 19:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn er alleen om het volk het idee te geven dat ze ook maar een beetje invloed hebben
Tegenwoordig bijna iedereen wel lijkt hetquote:Op maandag 27 juni 2022 19:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan welke partij de grootste wordt![]()
Ik ben tegenwoordig een beetje politiek moe
Ja was super leuk!! leuke cadeau's gehad. onder andere ticket to ride!! maar het gaat natuurlijk niet om de cadeau's maar om de gezelligheidquote:
Fijn mopquote:Op maandag 27 juni 2022 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was super leuk!! leuke cadeau's gehad. onder andere ticket to ride!! maar het gaat natuurlijk niet om de cadeau's maar om de gezelligheid
drukjesquote:
Oeiii!! veel succesquote:Op maandag 27 juni 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
drukjes
ze hebben afgelopen week de schoorsteen eruit gehaald
dus nu kan manlief aan de slag met stucen
dus opruimen etc
mogen wel weer de kamer voorzien van wat nieuws op de murenquote:
Ja ben benieuwd! weet je al een beetje wat?quote:Op maandag 27 juni 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
mogen wel weer de kamer voorzien van wat nieuws op de muren
als het klaar is maak ik wel wat foto;s
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd! weet je al een beetje wat?
ik zag het net al voorbij komen jaquote:Op maandag 27 juni 2022 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
en de overgang bij ter apel is dicht
Kunnen ze gelijk ff langs dat AZC in Ter Apel om het een beetje op te schonen daarquote:Op maandag 27 juni 2022 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
en de overgang bij ter apel is dicht
Wel 2 uur comfortabel uitrusten (niet in een trein dat stinktquote:Op maandag 27 juni 2022 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1,5 uur opletten en moe worden ipv 2 uur lekker uit rusten
https://lc.nl/friesland/l(...)warden-27784130.htmlquote:Op maandag 27 juni 2022 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk ff langs dat AZC in Ter Apel om het een beetje op te schonen daar
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet !
Dat is wel heel mooi.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets moet het worden
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://lc.nl/friesland/l(...)warden-27784130.html
Voorzieningen. UHU het winkelcentrum zal nou behoorlijk druk gaan worden.
Ziet er wel mooi uit!quote:Op maandag 27 juni 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets moet het worden
Wow, dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 27 juni 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets moet het worden
Is wel heel veel voor zo'n klein stukje.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]fucking schandalig weer, heb gewoon geen woorden voor hoe ik me voel bij het lezen van dit soort artikelen 😑
Ik denk met opzet een ongelukjequote:Op maandag 27 juni 2022 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was dat opzet of per ongeluk vraag ik me af.
Prima voorbeeld van media-manipulatiequote:Op maandag 27 juni 2022 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is maar een paar sec. ik hou nooit van zulke filmmomentjes.
Wist niet eens dat Zwitserland überhaupt een luchtmacht had tot nu netquote:Op maandag 27 juni 2022 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hah 2016 was dat alweer.
https://nos.nl/artikel/21(...)stort-bij-leeuwarden
Ik maakte ook maar een grapje.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is maar een paar sec. ik hou nooit van zulke filmmomentjes.
Misschien was dit de laatste wel.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Zwitserland überhaupt een luchtmacht had tot nu net![]()
Oh dat had ik niet in de gaten.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje.
Het is inderdaad te kort filmpje met te weinig context om echt conclusies uit te trekken.
Eerder een gevalletje kinderbedtijd voor het gros van de Fokkers denk ikquote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eerder een gevalletje kinderbedtijd voor het gros van de Fokkers denk ik
quote:Op maandag 27 juni 2022 22:26 schreef PLY het volgende:
[..]moeten de oudere het maar weer doen hier
quote:
Lucky youquote:
HET IS VANDAAG CAPS LOCK DAYquote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:11 schreef Papabear het volgende:
HET IS VANDAAG NATIONALE CAPSLOCKSDAG!!111!!!![]()
https://www.ad.nl/tech/he(...)individuen~a5fe2233/
DOE ES NIET ZO SNEL QUOTEN JAquote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
HET IS VANDAAG CAPS LOCK DAY
Link dan wel effe naar de FP ja
Maak ik zelf wel uitquote:
quote:
G0DM0RG0Nquote:
VAN VORIGE WEEK?quote:
Is vandaag toch die uitslag? Stemmenquote:
Bedoel ik ook, net wakkerquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DE STEMMINGEN JA, DEBAT IS AL GEWEEST
https://debatdirect.tweedekamer.nl/
DAS HET VOORDEEL VAN CAPSLOCK DAG JE WORDT WEL SNELLER WAKKERquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:48 schreef Maanvis het volgende:
iK HOORDE VANDAAG EEN WOORDGRAPJE; ALS JE IN DE FILE STAAT DOOR DE TREKKERS; DAN STA JE IN DE..
BOERDE-RIJ
4 bakken koffie ookquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DAS HET VOORDEEL VAN CAPSLOCK DAG JE WORDT WEL SNELLER WAKKER
WERELDCAPSLOCKDAG VANDAAGquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:48 schreef Maanvis het volgende:
iK HOORDE VANDAAG EEN WOORDGRAPJE; ALS JE IN DE FILE STAAT DOOR DE TREKKERS; DAN STA JE IN DE..
BOERDE-RIJ
BETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
als je de moties wilt horenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:05 schreef PLY het volgende:
Mij benieuwen vandaag wat ze gaan doen allemaal de boeren
GA het wel volgen vandaag waar ik ik tijd hebquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de moties wilt horen
pvieuuuwwww dat zijn er nogal wat
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2022A05660
COOL DUS VANDAAG KRIJGEN WE OOK TE HOREN OF HET REFERENDUM DOOR GAATquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de moties wilt horen
pvieuuuwwww dat zijn er nogal wat
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2022A05660
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:08 schreef Maanvis het volgende:
https://debatdirect.tweed(...)-de-waal-10-00/video NU EEN VERHOOR VAN EEN PARLEMENTAIRE ENQUETECOMMISSIE.. GEEN IDEE WAAR DIT OVER GAAT. DENK DAT DIT OVER DE GASVELDEN IN GRUNN GAAT
dat wat je geen referendum meer kunt noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
COOL DUS VANDAAG KRIJGEN WE OOK TE HOREN OF HET REFERENDUM DOOR GAAT
STOND NIET BIJ DEBATDIRECT MAAR HIER WEL TXquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
staat er ook bij voor je het aanklikt als het goed is
en anders hier kijken
https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering
npquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
STOND NIET BIJ DEBATDIRECT MAAR HIER WEL TX
Hey Papaquote:
Morguh Mikeyquote:
Hey Plyquote:
Ha sweetyquote:
Hey Maanquote:
Zit het te kijken nuquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
NOUJA DEZE MAN ZEGT DAT HIJ HAD ONDERZOCHT DAT DE BODEMDALING IN GRUNN MEER IS DAN SHELL/NAM ZEIDEN
Arme kinds. Trouwens voor iedereen. De boren gaan zo de mensen tegen zich in het harnas jagen denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:57 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
IK ZOU ZE FF THUS HOUDEN TIJDENS DE BOERENOPSTAND
Lekker genieten van het mooie weer. Zijn jullie er al op uit geweest met de boot?quote:
Dat denk ik niet hoor. Ik sta er vierkant achter.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme kinds. Trouwens voor iedereen. De boren gaan zo de mensen tegen zich in het harnas jagen denk ik
Vorige week 2 meren op geweest en uit eten met zijn allequote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten van het mooie weer. Zijn jullie er al op uit geweest met de boot?
Ik hoor toch al heel wat mensen mopperen. Schappen raken leeg in de winkelquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Ik sta er vierkant achter.
Mensen komen voor hun eten op.
O gezellig, Met hoeveel personen kan je er op dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Vorige week 2 meren op geweest en uit eten met zijn allewas top
Hey Dotquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mikey
[..]
Hey Ply
[..]
Ha sweety
[..]
Hey Maan
Als moet 14.dus groot zat. Waren met 6quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, Met hoeveel personen kan je er op dan?
O das een beste boot danquote:
Morgen kijkers, deze gaat weg. Ben nu met een soort party boot bezigquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das een beste boot dan
Hoe is het met Jippie?
O wat moet ik mij bij een partyboot voorstellen ?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Morgen kijkers, deze gaat weg. Ben nu met een soort party boot bezigmet jip prima hoor
Lang en breed en paar bankstellen erop tafel en dat soort gedoe, lekker chil.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat moet ik mij bij een partyboot voorstellen ?
Kan je je in laten huren als schipper bij feesten en partijenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Lang en breed en paar bankstellen erop tafel en dat soort gedoe, lekker chil.
Kan, maar vaar het natuurgebied in anker uit en genieten van de rust en natuur. Doe ik nu ook vaak, krijg je echt energie vanquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je je in laten huren als schipper bij feesten en partijen
Ja dat is lekker ontspannend.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan, maar vaar het natuurgebied in anker uit en genieten van de rust en natuur. Doe ik nu ook vaak, krijg je echt energie van
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Voor de export bedoel je. Nederland is de grootste vleesexporteur van Europa. En ons eten komt ook voor 75% uit het buitenland.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Hey Mazquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor de export bedoel je. Nederland is de grootste vleesexporteur van Europa. En ons eten komt ook voor 75% uit het buitenland.
Hoe is het daar?quote:
Ik denk dat iedereen wel weet dat het de regering is die de boeren tot dit uiterste drijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme kinds. Trouwens voor iedereen. De boren gaan zo de mensen tegen zich in het harnas jagen denk ik
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel weet dat het de regering is die de boeren tot dit uiterste drijven.
Al jaaaren lang.
Hai Dot.:*
Dat zou anders moeten, boeren gewoon laten boeren voor Nederland, dat zou al een hele hoop stikstof schelen aan vrachtvervoer op en neer vanuit en naar allerlei landen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor de export bedoel je. Nederland is de grootste vleesexporteur van Europa. En ons eten komt ook voor 75% uit het buitenland.
Hey Gizquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel weet dat het de regering is die de boeren tot dit uiterste drijven.
Al jaaaren lang.
Hai Dot.:*
Waar?quote:
ik kijk politiek 24quote:
quote:
Rustig. Lekker genieten van het mooie weer en een goed boekquote:
Huizen en wegen idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Giz![]()
Ja ze zijn niet goed bezig, ze hebben volgens mij land nodig om huizen te bouwen
lees jij alleen maar goede boekenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Rustig. Lekker genieten van het mooie weer en een goed boek
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Rustig. Lekker genieten van het mooie weer en een goed boek
Op het drielanden punt staan en dan als Nederland alleen last hebben van stikstofquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huizen en wegen idd.
Alles volbouwen meer mensen die op elkaars lip leven en dan het lef hebben om de boeren de schuld te geven.
Braafste jongetje van de klas. en zow.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op het drielanden punt staan en dan als Nederland alleen last hebben van stikstofook zo iets
Thnx, ben te laat het is al afgelopenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/p(...)-tweede-kamer-312442
Er komt toch nog wat of niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ben te laat het is al afgelopen
Je kind of je man of wie dan ook zou maar in levensgevaar zijn....quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Intimiderend gedrag noemen ze de demonstraties.
Hoe durven ze het over intimideren te hebben als ze de boeren alles willen onteigenen. Goedschiks of kwaadschiks.
Stelletje klootviolen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Intimiderend gedrag noemen ze de demonstraties.
Hoe durven ze het over intimideren te hebben als ze de boeren alles willen onteigenen. Goedschiks of kwaadschiks.
Stelletje klootviolen.![]()
![]()
Geen idee ben ondertussen bezig met kasten leegruimenquote:
Ik vind de regering daar verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kind of je man of wie dan ook zou maar in levensgevaar zijn....
[ twitter ]
Ik ben ook andere dingen aan het doen ondertussen, zag het daarstraks ook pas.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ben ondertussen bezig met kasten leegruimen
Je bent goed op dreef vandaagquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind de regering daar verantwoordelijk voor.
Ze gingen in elk geval wel zo snel mogelijk aan de kant.
Maar elke seconde telt. Ik denk dat als het jezelf zou overkomen dat er geen begrip is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind de regering daar verantwoordelijk voor.
Ze gingen in elk geval wel zo snel mogelijk aan de kant.
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar elke seconde telt. Ik denk dat als het jezelf zou overkomen dat er geen begrip is.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet tegen de boeren. Ik ben tegen de acties van dit trekkertuig, die alle wetten overtreden en meer op terrorisme lijkt dan op een protestactie. Ik sta helemaal achter de normale boerenbedrijven die al generaties lang bestaan en het beeld van ons land vormen met de koetjes en de lammetjes in de wei. Maar die megastallen mogen wat mij betreft per direct opgedoekt worden en de boeren die deze acties vormen met blokkades op de snelwegen en bomen die plat gegooid worden en balen hooi die brandend op de wegen liggen zodat er levensgevaarlijke situaties ontstaan mogen wat mij betreft kaalgeplukt worden.
Ik snap wat je bedoeld. Het mag geen gevaar voor andere mensen opleveren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar elke seconde telt. Ik denk dat als het jezelf zou overkomen dat er geen begrip is.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet tegen de boeren. Ik ben tegen de acties van dit trekkertuig, die alle wetten overtreden en meer op terrorisme lijkt dan op een protestactie. Ik sta helemaal achter de normale boerenbedrijven die al generaties lang bestaan en het beeld van ons land vormen met de koetjes en de lammetjes in de wei. Maar die megastallen mogen wat mij betreft per direct opgedoekt worden en de boeren die deze acties vormen met blokkades op de snelwegen en bomen die plat gegooid worden en balen hooi die brandend op de wegen liggen zodat er levensgevaarlijke situaties ontstaan mogen wat mij betreft kaalgeplukt worden.
Dat snap ik ook helemaal. Maar dat geeft ze nog niet het recht om andere mensen in gevaar te brengen of zelfs fysiek aan te vallen omdat ze gewoon naar hun werk willen rijden. Dat er van alles verkeerd gaat in Den Haag is al jaren duidelijk, maar dit werkt averechts.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Het mag geen gevaar voor andere mensen opleveren.
Ik zie de boeren meer als een kat in het nauw.
De regering is al jarenlang bezig om het de boeren zo moeilijk mogelijk te maken er zijn al heel veel gestopt omdat de regels en wetten niet te voldoen waren.
Het heeft boeren heel veel geld en moeite gekost en de meesten zijn heel goed bezig. en dan nog als klap op de vuurpijl moeten ze alles maar af laten pakken.
Hun levenswerk, hun dieren, hun land, hun huis hun alles. Ik snap wel dat ze doordraaien. Maar dan nog is het de regering die ze in deze positie brengt.
En de kamerleden die gaan nadat ze de boeren kapot hebben gemaakt straks in hun dure auto;s over snelwegen waar bomen voor gekapt worden naar een vliegveld en stappen in een stikstof producerend vliegtuig om naar een land te gaan relaxen waar de boeren nog wel normaal kunnen leven.
Want die dingen moeten allemaal wel gewoon door kunnen gaan.
Mensen aanvallen heb ik nergens wat van gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snap ik ook helemaal. Maar dat geeft ze nog niet het recht om andere mensen in gevaar te brengen of zelfs fysiek aan te vallen omdat ze gewoon naar hun werk willen rijden. Dat er van alles verkeerd gaat in Den Haag is al jaren duidelijk, maar dit werkt averechts.
De wegen en gemeentehuizen volspuiten met stront, politieagenten aanvallen die hun werk moeten doen, ambulances de weg versperren waardoor er doden vallen, bomen omhakken die er al decennia staan, regeringsleiders en hun gezin thuis bedreigen?
Dat is geen protesteren, dat is terreur en zo denken de 'normale' boeren er precies eender over. Die zien dat hun standpunten alle sympathie verliezen door deze groep terroristen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
https://fb.watch/dWDjKduG5D/?fs=e&s=cl
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Best klokkenspel heeft die man.![]()
[ afbeelding ]
Behalve in Afrika, dat land wordt nou volgeplempt met bomen als je de reclames op tv erover mag gelovenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het klopt allemaal voor geen meter
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Behalve in Afrika, dat land wordt nou volgeplempt met bomen als je de reclames op tv erover mag geloven
Ik ben benieuwd, denk dat het aangenomen wordt.quote:
Ik snap niets van deze stemmingen heb het niet gevolgdquote:
Ik heb het niet gehoord, heb ook geen idee waarom die man al die namen opnoemtquote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het er iemand Hoerhuis of verstond ik dat nou verkeerd?
Ik ook niet zet em net aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, heb ook geen idee waarom die man al die namen opnoemt
Heb het helemaal niet gevolgdquote:
een motie was het hij is afgewezen, maar welke motie geen ideequote:
Ja daar hoef je niet op te wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow moties.
Die worden allemaal verworpen.
We starten met nummer 99 ...... ik snap er niet veel vanquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We starten met nummer 99 ...... ik snap er niet veel van
Ik hoor nu in de verte mensen zeggen voor of tegen maar geen idee waar tegenquote:
Hele andere dingen zitten er ook bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor nu in de verte mensen zeggen voor of tegen maar geen idee waar tegenof voor
Te \triestquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Motie over eerlijk zijn tegen de boeren.
Verworpen.
Dus gewoon door liegen maar.
we have a winnerquote:
A lekker. Koel briesje.quote:
Trekkertuig. Het wordt steeds erger. Nou hebben ze weer de banden van een politieauto lek gestoken. Het is wachten op de eerste dode.quote:
En alles wat ze doen wordt hier goedgepraat. Geweld, intimidatie en vernielen gaat gewoon te ver.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trekkertuig. Het wordt steeds erger. Nou hebben ze weer de banden van een politieauto lek gestoken. Het is wachten op de eerste dode.
Ik kan daar echt met mijn pet niet bijquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En alles wat ze doen wordt hier goedgepraat. Geweld, intimidatie en vernielen gaat gewoon te ver.
Van banden van een politieauto lek steken naar doden die gaan vallen...okayyy...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trekkertuig. Het wordt steeds erger. Nou hebben ze weer de banden van een politieauto lek gestoken. Het is wachten op de eerste dode.
Te triest voor woorden idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |