En op gamer.nl stond deze directe link maar daarmee krijg ik steeds een corrupt bestand van 7 MB
(ipv 150 MB)
Iemand nog een goede link?
(phoenix wil niet de goede dingen laten zien wanneer ik de broncode bekijk dus ik zelf geen andere links opzoeken)
quote:Kan jij em wel downloaden dan
Op woensdag 5 februari 2003 15:09 schreef Ronhui het volgende:KOEL!!!
* dikkebanaan krijgt steeds de volgende melding (wget):
quote:
Read error at byte 18217424/148236471 (Connection reset by banaan). Retrying.
quote:Ja dat is dezelfde als waar ik mee bezig was
Op woensdag 5 februari 2003 15:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
Als ik deze link in flashget gooi gaat ie gewoon door...
Maar goed.. wget pakt em nu wel (na een hoop keren opnieuw proberen), zometeen kijken
quote:Animatrix duurt maar 10 minuten ofzo hoor, maar hij is best kewl...
Op woensdag 5 februari 2003 17:26 schreef Pietjuh het volgende:
Na 30 keer resumen heb ik hem eindelijk binnen
Dat wordt na het huiswerk maken weer lekker filmavondje met de animatrix en farscape
quote:hmm opzich wel weinig
Op woensdag 5 februari 2003 17:48 schreef Gorro het volgende:[..]
Animatrix duurt maar 10 minuten ofzo hoor, maar hij is best kewl...
[edit]
Zo heb hem net eventjes gekeken
Hij is echt cool!! Ook die wat mystieke sfeer van hoe de robots nu eigenlijk de macht over willen nemen enzo. Kan niet wachten tot deel 2 uitkomt
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Pietjuh op 05-02-2003 18:50]
minuutje of 7... no trubbels
'k ben verwend door animéseries als GITS - Stand Alone Complex, en Cowboy Bebop...
'k was er niet van onder de indruk... De normale animatie was weinig soeps, hoewel ze dit af en toe succesvol hebben weten te verbergen door CGI.
Me want more!
quote:Ik dacht dat de DVD zou bestaan uit 9 afleveringen. Geen 9 DVD's dus...
Op donderdag 6 februari 2003 20:54 schreef Random_hero het volgende:
Ik heb 'm net gezien en daaaaaaamn, als echte Matrix fan ga ik al deze animatrix dvds ook kopen (het worden er een stuk of 9).
ik zet het hier maar ff neer, aangezien ChOas het leuker vond om het in DIG neer te zetten
quote:Sowwy
Op woensdag 5 maart 2003 10:15 schreef victorinox het volgende:
En deel 2 is ook uit:ik zet het hier maar ff neer, aangezien ChOas het leuker vond om het in DIG neer te zetten
tis toch iets voor nerds, hè
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:16 schreef ChOas het volgende:[..]
Sowwy
![]()
tis toch iets voor nerds, hè
![]()
Trouwens Mike, kun je de titel ff aanpassen? Aangezien het niet alleen meer over de eerste aflevering gaat.
quote:wacht maar totdat de makers van Ninja Scroll en Trigun hun aflevering gaan doen!!!
Op donderdag 6 februari 2003 21:25 schreef Jordy-B het volgende:
nja...'k ben verwend door animéseries als GITS - Stand Alone Complex, en Cowboy Bebop...
'k was er niet van onder de indruk... De normale animatie was weinig soeps, hoewel ze dit af en toe succesvol hebben weten te verbergen door CGI.
Zodra ik hem hier heb wil ik hem dan ook wel weer gaan mirror'en maar vooralsnog zou dat nog 10uur duren
quote:deeltje 2 dus
Op woensdag 5 maart 2003 09:00 schreef ChOas het volgende:
Get it while it`s hot! :
quote:w00t, mijn eerste echte 'Het grote <..> topic'!
Op woensdag 5 maart 2003 14:02 schreef Tijn het volgende:
Bij deze is dit het grote Animatrix topic
quote:bij mij doet ie het wel met geluid, hoewel hij een keer mijn computer liet vastgelopen.
Op woensdag 5 maart 2003 16:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geluid doet het niet bij die tweede animatrix filmpje
Iemand anders hier ook last van?
ff een vraagje, speelt de animatrix voor of na de film? (deel 1 dan natuurlijk)
quote:Er voor.
Op woensdag 5 maart 2003 19:26 schreef greatgonzo het volgende:
stoer filmpje wederom..ff een vraagje, speelt de animatrix voor of na de film? (deel 1 dan natuurlijk)
quote:ff checken (download vanaf daar gaat opvallend snel)
Op zaterdag 22 maart 2003 07:09 schreef ChOas het volgende:
Deel 3, Hi-res: http://progressive1.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/thematrix/us/med/ani_tr_4_720_dl.mov
quote:Ahem *bloos*... het is de nieuwe trailer van de animatrix, niet deel 3 dus, sorry
Op zaterdag 22 maart 2003 08:08 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
ff checken (download vanaf daar gaat opvallend snel)
Maar hij is wel nieuw
Weet iemand hier een oplossing voor. Quicktime geeft aan iets te willen downloaden, maar kan dat niet
quote:Omdat kwiktijm het beeld lekker stabiel weergeeft
Op zaterdag 22 maart 2003 11:57 schreef Tijn het volgende:
Waarom is het allemaal alleen maar in Quicktime?
quote:Okeey, ik had dus nog QT5 draaien, inmiddels is QT6 al beschikbaar
Op vrijdag 28 maart 2003 23:33 schreef Dropslurf het volgende:
Ik heb bij deel 2 geen geluid...Weet iemand hier een oplossing voor. Quicktime geeft aan iets te willen downloaden, maar kan dat niet
*enjoy*
[edit]
En die link komt natuurlijk van deze fantastische site: www.bullettime.nl
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 04-04-2003 12:47]
quote:117 mb
Op vrijdag 4 april 2003 12:24 schreef victorinox het volgende:
In een ander (gesloten) topic stond deze link naar deel3:*enjoy*
gelukkig gaat hij met 350 kb/s
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:24 schreef victorinox het volgende:
[edit]
En die link komt natuurlijk van deze fantastische site: www.bullettime.nl![]()
[/edit]
quote:Hij staat inmiddels ook gewoon op de officiële site hoor
Op vrijdag 4 april 2003 12:50 schreef Fliepke het volgende:
Woei, leuk filmpje die van 117 mb.
detective story, maar hoe kan deze nu uit zijn, zonder dat hij op de officiele site staat?
Die DVD komt zeker in mijn collectie
Één van de animatrix filmpjes "The Final Flight Of The Osiris" (deel 9?) krijg je als voorfilmpje te zien bij Dreamcather.
De personen in dit filmpje zien er af en toe akelig echt uit.
Een aanrader.
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 18-04-2003 01:00]
quote:Idd. (net terug van Dreamcatcher) toch is het echt jammer dat deze maar 10 min. duurt. (einde was ook te dramatisch
Op donderdag 17 april 2003 21:42 schreef victorinox het volgende:
Eventjes voor alle mensen die dit nog niet weten:Één van de animatrix filmpjes "The Final Flight Of The Osiris" (ik weet niet welk deel dit is, maar iig niet één van de eerste vier) krijg je als voorfilmpje te zien bij Dreamcather.
Een aanrader.
quote:Gister bij Dreamcather gezien, en inderdaad, ook stukje animatrix! OMG wat zag dat er gruwlijk echt uit zeg! Gelijk even opgezocht op www.theanimatrix.com, maar daar zijn de eps niet volledig te downloaden? In ieder geval niet dat deel uit de bios
Op donderdag 17 april 2003 21:42 schreef victorinox het volgende:
Eventjes voor alle mensen die dit nog niet weten:Één van de animatrix filmpjes "The Final Flight Of The Osiris" (deel 9?) krijg je als voorfilmpje te zien bij Dreamcather.
Een aanrader.
Die zou ik graag willen hebben.
quote:Op de site komen alleen de eerste 4 episodes. Om alle afleveringen te kunnen zien, moet je de DVD kopen die in juni
Op dinsdag 22 april 2003 17:37 schreef Neejoh het volgende:[..]
Gister bij Dreamcather gezien, en inderdaad, ook stukje animatrix! OMG wat zag dat er gruwlijk echt uit zeg! Gelijk even opgezocht op www.theanimatrix.com, maar daar zijn de eps niet volledig te downloaden? In ieder geval niet dat deel uit de bios
Helaas.
quote:Gemaakt door Square USA (Squaresoft, makers van Final Fantasy).
Gister bij Dreamcather gezien, en inderdaad, ook stukje animatrix! OMG wat zag dat er gruwlijk echt uit zeg! Gelijk even opgezocht op www.theanimatrix.com, maar daar zijn de eps niet volledig te downloaden? In ieder geval niet dat deel uit de bios
Helaas.
Zag er idd waanzinnig uit.
quote:Die billen van die meid!
Helaas.
Vooral van The Second Renaissance ben ik erg onder de indruk...
*DVD op verlanglijstje zet en slapie doet*
quote:Reeds gepre-ordered
Op donderdag 24 april 2003 05:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Whoa!!!!Vooral van The Second Renaissance ben ik erg onder de indruk...
*DVD op verlanglijstje zet en slapie doet*
11 pond 99 (¤ 17,35) bij Play.com
quote:Even kijken...
Op donderdag 24 april 2003 07:01 schreef Fokkie het volgende:[..]
Reeds gepre-ordered
11 pond 99 (¤ 17,35) bij Play.com
quote:op www.ign.com staat een stukje
Helaas.
quote:Kun je een directe link geven?
Op zondag 27 april 2003 19:40 schreef err het volgende:[..]
op www.ign.com staat een stukje
inderdaad gruwelijk mooi. Over 2 jaar zien de computerspellen er ook zo uit
* victorinox krijgt hem niet gevonden.
ik had deze ook gezien voor dreamcatcher
hier staat een klein filmpje
.
.
.
Vanaf hier kunnen eventueel spoilers staan
.
.
.
Het eerste filmpje is, in de versie die ik gezien heb, Flight of the Osiris. Ik vind het zelf de coolste van allemaal. Niet alleen erg, heel erg mooi geanimeerd maar ook nog eens een coole achtervolging en coole actie.
Daarna kwamen The Second Renaissance Part I & II. Deze waren vooral erg cool, omdat ze de geschiedenis van voor The Matrix schetsen.
Program, het 2e filmpje wat op de site kwam te staan, kende ik dus al en ik vind het van allemaal één van de minste. Ik hou niet zo van de stijl waarin het getekend is en het verhaaltje is ook niet zo boeiend.
A Detective Story, het filmpje van april, daarentegen was wel heel erg cool. Van de getekende filmpjes was deze veruit het mooist. Prachtige grauwe stijl en ook nog een cool verhaaltje.
Beyond vond ik wel geinig, vooral omdat het een klein aspect van The Matrix belicht. Het gaat namelijk over een huis in The Matrix, wat behekst zou zijn en een aantal kinderen zijn daarin aan het spelen. De weten van de zwaartekracht gelden er namelijk niet zoals in de rest van de wereld. Dit wordt veroorzaakt door een fout in The Matrix.
Matriculated begint wel cool, met een achtervolging en gevechtscene, maar daarna zodra ze ingeplugd worden in The Matrix gaat het mis. Het wordt erg vreemd, waar ik normaal niet zo'n probleem mee heb, maar bij animatie films kijk ik daar tog wat anders tegen aan, juist omdat het bij animatie zo makkelijk is. In de animatiewereld zijn bijna geen grenzen aan wat je kunt laten gebeuren. Het draait te weinig meer in dit filmpje om de inhoud, maar te veel om de vorm. Ik kreeg egt het idee dat de makers wilden laten zien: "Kijk eens wat we allemaal kunnen maken, cool he?". Dat vond ik wel een beetje jammer.
World Record was ook één van de minderen. Het verhaal was wel aardig, maar de tekenstijl beviel me niet egt.
Kid's Story's stijl van teken vond ik erg cool, die "blurry" effecten enzo. Ook was dit qua tekenstijl erg realistisch. Het verhaaltje was ook wel cool.
.
.
.
End spoilers
Weet iemand toevallig of de makers van A Detective Story nog meer filmpjes (of feature length films) gemaakt hebben Lijkt mij wel cool om er meer van te zien, want ik vond die stijl tog wel erg cool.
quote:Waar heb je deze filmpjes gezien?
Op zaterdag 3 mei 2003 01:53 schreef Gorro het volgende:
Ik heb hem vandaag 2 keer in zijn geheel gezien (alle 9 filmpjes dus).
Is de DVD dan al uit, of heb je ze gedownd?
quote:De DVDrip is uit sinds gisteren
Op zaterdag 3 mei 2003 11:27 schreef victorinox het volgende:[..]
Waar heb je deze filmpjes gezien?
Is de DVD dan al uit, of heb je ze gedownd?
Nu nog wachten tot hij egt op DVD uit is, want die ga ik zeker kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 06-05-2003 10:43]
quote:Ninja scroll zuigt dikke stront. Is alleen gehyped vanwege het geweld, maar grafisch zuigt 'ie... En qua geluid ook, trouwens. En Trigun stelt ook niet zoveel voor, eik.
Op woensdag 5 maart 2003 10:48 schreef NgInE het volgende:[..]
wacht maar totdat de makers van Ninja Scroll en Trigun hun aflevering gaan doen!!!
Dat bedrijf heeft trouwens nooit echte hoogstaande series of films gemaakt. En al helemaal niet op grafisch vlak.
omg... deze aflevering is best wel ziek, begin opeens een vage haat te krijge voor die fictieve "machines" die in de matrix, de wereld hebben overgenomen.
brrr, hopelijk brengt reloaded wat PAYBACK TIME met zich mee.
hier zijn de directe links om te downloaden (rechtermuisknop, save as(opslaan als)
grote versie 640x272:
http://progressive1.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/thematrix/us/med/2R2_640_dl.mov
medium versie 480x204:
http://progressive1.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/thematrix/us/med/2R2_480_dl.mov
quote:Morpheus vertelt dat ze niet weten wie er begonnen is maar dat "it was man who scorched the skies" ofzoiets, dus dat klopt.
Op dinsdag 6 mei 2003 22:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Neo vertelde in the Matrix dat de zon toch was opgeblazen zodat de robots/computers geen energie bron zouden hebben? Ben confused want in deze afl. zag je hoe mensen een rookgordijn maakte die geen zonlicht doorlaat. (of ik lette niet goed op)
quote:zeker doen!
Op dinsdag 6 mei 2003 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Wow. Weer een indrukwekkende episode. Misschien ga ik de DVD wel kopen.
quote:het zijn 8 verschillende verhaaltjes. eentje is gesplitst.
Op woensdag 28 mei 2003 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
Wat is eik de bedoeling/verhaal van de Animatrix?
Ze zijn gemaakt om meer te vertellen over de wereld van The Matrix.
The Second Renaissance gaat over de opkomst van de robots.
The Final Flight of the Osiris gaat over de laatste vlucht van het schip Osiris. waar in Matrix Reloaded nog naar word gerefereerd.
etc.
quote:En ze zijn allemaal online te bekijken?
Op woensdag 28 mei 2003 21:14 schreef victorinox het volgende:[..]
het zijn 8 verschillende verhaaltjes. eentje is gesplitst.
Ze zijn gemaakt om meer te vertellen over de wereld van The Matrix.
The Second Renaissance gaat over de opkomst van de robots.
The Final Flight of the Osiris gaat over de laatste vlucht van het schip Osiris. waar in Matrix Reloaded nog naar word gerefereerd.etc.
quote:4 filmpjes staan hier online.
Op woensdag 28 mei 2003 21:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En ze zijn allemaal online te bekijken?
Voor de rest moet je wachten op de DVD. komt volgens mij begin volgende maand uit.
quote:11 juni als ik me niet heel erg vergis.
Op woensdag 28 mei 2003 21:34 schreef victorinox het volgende:[..]
Voor de rest moet je wachten op de DVD. komt volgens mij begin volgende maand uit.
quote:Lees ff 4 post boven je
Op woensdag 28 mei 2003 21:36 schreef Suzanna het volgende:
Waar gaat dit over? Wat is animatrix?
Bij deze dan maar nogmaals hier:
Ik zoek een nummer uit de film The Animatrix, en dan het sub-filmpje "Beyond".
Dat is dat gedeelte dat die meid in dat 'spook-gebied' rondloopt en een 'veertje' vastpakt, dat vervolgens verandert in een duif ... ze gaat dan liggen en je ziet andere jongens springen en lol trappen.
Het is een mooi rustig elektronisch/gitaar-achtig nummer ... iemand een idee?
quote:Over 2 weken is ie legaal te verkrijgen, dan zal ik het wel opzoeken.
Op woensdag 28 mei 2003 23:56 schreef michiel- het volgende:
Ik heb deze vraag geplaatst in Ik zoek een nummer/artiest deel 46
maar tot op heden nog steeds geen antwoord op gehad.Bij deze dan maar nogmaals hier:
Dat is dat gedeelte dat die meid in dat 'spook-gebied' rondloopt en een 'veertje' vastpakt, dat vervolgens verandert in een duif ... ze gaat dan liggen en je ziet andere jongens springen en lol trappen.
Op vrijdag 6 en zaterdag 7 juni vertonen vier bioscopen eenmalig de negen animatie-films van "The Animatrix". The Matrix-producent Joel Silver vroeg 's werelds beste animatie regisseurs om hun talenten los te laten op het Thema, het resultaat is normaal gesproken alleen te bewonderen op DVD en Internet, maar kijkers van SBS 6 krijgen de kans om op bioscoopformaat te genieten van dit visuele geweld.
SMS MATRIX naar 4888 (25 ct. per verstuurd bericht/70 ct. per ontvangen bericht) en wie weet ben jij een van de gelukkigen.
De bioscopen die aan dit unieke project meewerken zijn:
Vrijdag 6 juni: City Theater Amsterdam en Pathé Groningen
Zaterdag 7 juni: Pathé Eindhoven en Pathé Scheveningen.
quote:Hmmmm..... ff kijken of er iets te regelen valt.
Op vrijdag 30 mei 2003 18:40 schreef SunChaser het volgende:Zaterdag 7 juni: Pathé Eindhoven
Ik heb dan al een verjaardagfeest
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 30-05-2003 19:06]
quote:Okay, alvast heel erg bedankt!
Op donderdag 29 mei 2003 00:06 schreef victorinox het volgende:[..]
Over 2 weken is ie legaal te verkrijgen, dan zal ik het wel opzoeken.
quote:Als je op 7 juni een verjaardagsfeest hebt, moet je gewoon op 6 juni naar A'dam gaan.
Op vrijdag 30 mei 2003 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Vrijdag 6 juni: City Theater Amsterdam
Ik kan niet wachten tot ze uitkomen op DVD en ga ook nog even kijken of ik de kaarten kan krijgen voor de bios!
Maar ja, manga is ook niet echt mijn stijl.
Heel leuk trouwens als je nog naar The Matrix Reloaded gaat, want dan dan ga je de verwijzingen zien naar The Animatrix. En dat is wel weer iets leuks als je dan in de bios zit
maar ff huren und copy-en = beter
alle afleveringen gezien, echt cool!
vooral final flight of the osiris.
quote:Hoezo? Dan duurt het nog altijd een paar dagen voordat je 'm in huis hebt. Dan heb je 'm tegelijk met de Nederlandse release, maar zonder subtitles enz.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:10 schreef Fokkie het volgende:
Pre-ordering rules
quote:Wat nog leuker is als je naar Reloaded gaat, is dat Last Flight daarvoor wordt vertoond, op groot scherm, en dat dat chronologisch ook zo hoort te gebeuren, omdat Reloaded DIRECT voortborduurt op Osiris.
Op dinsdag 3 juni 2003 02:15 schreef Mr.Noodle het volgende:Heel leuk trouwens als je nog naar The Matrix Reloaded gaat, want dan dan ga je de verwijzingen zien naar The Animatrix. En dat is wel weer iets leuks als je dan in de bios zit
V.
quote:Helaas niet in de bios waar ik geweest ben ... maar goed ... heb inmiddels de Osiris Animatrix toch kunnen zien ... lekker filmpje
Op dinsdag 3 juni 2003 13:29 schreef Verbal het volgende:[..]
Wat nog leuker is als je naar Reloaded gaat, is dat Last Flight daarvoor wordt vertoond, op groot scherm, en dat dat chronologisch ook zo hoort te gebeuren, omdat Reloaded DIRECT voortborduurt op Osiris.
V.
quote:Waarom kreeg ik alleen maar de trailer van Terminator 3 te zien
Op dinsdag 3 juni 2003 13:29 schreef Verbal het volgende:[..]
Wat nog leuker is als je naar Reloaded gaat, is dat Last Flight daarvoor wordt vertoond, op groot scherm, en dat dat chronologisch ook zo hoort te gebeuren, omdat Reloaded DIRECT voortborduurt op Osiris.
V.
allemaal naar de beter gesorteerde videotheek en huren die DVD. Ik ben sinds tijden niet zo uit mijn dak geweest van een film, driewerf wow.
quote:Yeah right......
Op vrijdag 30 mei 2003 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Op vrijdag 6 en zaterdag 7 juni vertonen vier bioscopen eenmalig de negen animatie-films van "The Animatrix".
Dinsdag 10 Juni 2003 19:40 The Animatrix Pathé Eindhoven.
Hoef ik tenminste niet dat takke-eind naar A'dam toe.
quote:Ik had m al op 3 juni ? (ook een pre-order bij play)
Alst goed is pleurt Play.com hem vandaag op de post voor me
Pre-ordering rules
Heb m gister gezien, alle 9 filmpjes zijn GOED !
(al zijn 2nd Renaissance pt 1 & 2 het beste IMO)
Kan iemand mij alleen uitleggen wat er nou precies gebeurde bij ''World Record'' ?? Die snapte ik niet helemaal...
quote:Volgens mij levert die hardloper zo'n grote inspanning om als eerst te finishen, dat hij voorbij de 'wetten van de natuur' gaat wat snelheid/kracht betreft ... en krijgt zo een kleine 'glimpse' van The Matrix te zien. Je ziet ook mensen (agents?) die hem willen stoppen, omdat hij anders uit de Matrix geraakt. Hij finisht wel als eerste maar houdt er (volgens mij) een grote blessure aan over ... daarom hoor je een agent (?) ook zeggen aan het einde dat hij nu 'beroemd' is en het daarom niet erg is dat hij geen prestaties meer kan leveren. Dan zie je die sporter in die rolstoel zitten, hij weet dat 'ie iets (buitenkant Matrix) gezien heeft en wil daar meer van maar beseft dat dat nooit meer zal lukken omdat hij niet meer kan lopen.
Op donderdag 5 juni 2003 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Kan iemand mij alleen uitleggen wat er nou precies gebeurde bij ''World Record'' ?? Die snapte ik niet helemaal...
quote:Maar hij staat juist op uit zijn rolstoel aan het einde.... ?
Dan zie je die sporter in die rolstoel zitten, hij weet dat 'ie iets (buitenkant Matrix) gezien heeft en wil daar meer van maar beseft dat dat nooit meer zal lukken omdat hij niet meer kan lopen.
Nou ja, ik snap het nu meer iig, ik had niet door dat die door die krachtinspanning uit the Matrix kwam...
quote:Hij staat op, je ziet hem reiken naar "iets", datgene wat hij tijdens de wedstrijd meemaakte ... hij wil weten wat het is. Niet wetende dat het een soort opening in de Matrix was. Hij kan het niet 'plaatsen'/begrijpen, en zal het ook nooit meer meemaken ivm z'n blessure.
Op donderdag 5 juni 2003 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Maar hij staat juist op uit zijn rolstoel aan het einde.... ?
Nou ja, ik snap het nu meer iig, ik had niet door dat die door die krachtinspanning uit the Matrix kwam...
Dit is mijn interpretatie ...
Woensdag de DVD Release . Kan haast niet wachten. Waarschijnlijk haal ik de gegene met de soundtrack erbij
K heb nog nog nooit een film zo erg als tijdverlies gezien!
quote:Wij moeten eens een avondje Anime-marathon organiseren
Op dinsdag 10 juni 2003 20:04 schreef Rekkie het volgende:
Sjees wat een bout film zeg!! Alleen het eerste filmpje vonk wel leuk....K heb nog nog nooit een film zo erg als tijdverlies gezien!
En alleen "The Final Flight of the Osiris", "A Detective Story", "Kid's Story" en "Beyond" vond ik goed.
De rest was redelijk tot slecht, waarbij "Program" het hardst zoog. En bij de second Renaissance was de animatie van magere kwaliteit...
quote:
quote:Mijn excuses, ik was het helemaal vergeten.
Op maandag 16 juni 2003 10:54 schreef michiel- het volgende:
Ik heb dit eerder ge'post maar nog geen antwoord gehad, iemand?
[..]
Het nummer is:
Death in Vegas - Hands Around My Throat
quote:And why is that?
Op zondag 15 juni 2003 19:00 schreef LiToKi het volgende:[..]
Wij moeten eens een avondje Anime-marathon organiseren
quote:Omdat Animé cool is. En dat zal je weten ook... Al moeten we 't door je neusgaten naar binnen stouwen
Op maandag 16 juni 2003 17:31 schreef Rekkie het volgende:[..]
And why is that?
Animatrix zelf is echter te slecht voor woorden. Ik geef nog net een 3. Alleen de openingsscene is goed. En die scene waarin fouten in de matrix ontdekt zijn is wel grappig.
quote:Wahahaha
Op maandag 16 juni 2003 21:36 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Omdat Animé cool is. En dat zal je weten ook... Al moeten we 't door je neusgaten naar binnen stouwen
kan er niets aan doen, maar ik vind alleen het eerste filmpje leuk
De rest vond ik daarentegen wel gaaf, vooral the second reconaissance, hoe groot die plot holes daar ook zijn
wat is jouw favoriete animatrix?
(en als je teveel bezig bent met de matrix, begin je dan ook aan de realiteit te twijfelen?)
quote:Kid's Story
Op dinsdag 17 juni 2003 18:51 schreef Astronaut_Jones het volgende:
boy's story,
quote:1.Matriculated
wat is jouw favoriete animatrix?
quote:Hey Victorinox, maakt niet uit, echter ... deze bedoelde ik niet.
Op maandag 16 juni 2003 17:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik was het helemaal vergeten.Het nummer is:
Death in Vegas - Hands Around My Throat
In de DivX begint dit rond 00:53:00.
Enig idee?
quote:Het moet 1 van deze nummers zijn denk ik
Op donderdag 19 juni 2003 10:39 schreef michiel- het volgende:[..]
Hey Victorinox, maakt niet uit, echter ... deze bedoelde ik niet.
Ik heb de audio even geript:
http://www.proxy.nl/~michiel/filez/animatrix_beyond.mp3 (800 Kb)In de DivX begint dit rond 00:53:00.
Enig idee?
code:01 Peace Orchestra - Who Am I? (Animatrix 5:59
Edit)
02 Free Land - Big Wednesday 4:50
03 Layo And Bushwacka! - Blind Tiger 6:19
04 Supreme Beings Of Leisure - Under The Gun 3:28
05 Meat Beat Manifesto - Martenot Waves 7:41
06 Photek - Ren 2 4:06
07 Death In Vegas - Hands Around My Throat 5:05
08 Junkie XL Feat. Saffron - Beauty Never Fades 6:13
(Animatrix Edit)
09 Overseer - Supermoves (Animatrix Edit) 4:18
10 Juno Reactor - Conga Fury (Animatrix Edit) 7:24
11 Junkie XL And Don Davis - Red Pill, Blue 8:58
Pill
12 Tech Itch And Don Davis - The Real 8:02
quote:Het enige nummer dat op de aftiteling staat van "Beyond" is Hands Around My Throat.
Op donderdag 19 juni 2003 10:39 schreef michiel- het volgende:[..]
Hey Victorinox, maakt niet uit, echter ... deze bedoelde ik niet.
Ik heb de audio even geript:
http://www.proxy.nl/~michiel/filez/animatrix_beyond.mp3 (800 Kb)In de DivX begint dit rond 00:53:00.
Enig idee?
quote:Thanx voor de CD-listing
Op donderdag 19 juni 2003 10:45 schreef Eikelbijter het volgende:[..]
Het moet 1 van deze nummers zijn denk ik
.
Maar goed, smaken verschillen zeg ik altijd maar
quote:Vertel mij dan maar eens wat er allemaal niet klopt.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:45 schreef Vuilnisbak het volgende:
Vooral deel 2 en 3 die vertellen hoe de machines uiteindelijk de wereld overnemen...klopt geen zak van gezien datgene dat er verteld wordt in The Matrix I.
quote:
Artistieke bullcrap allemaal...bah...
quote:Waarom ga je dan naar de Ani(me)matrix kijken als je toch niet van Anime houd.
Maar goed, smaken verschillen zeg ik altijd maar
"And when we marvelled in our own magnificence, we gave birth to AI", ofwel het ging allemaal prima met ons, totdat we op een dag één enkel bewustzijn creëerden (single consciousness), iets dat ook compleet anders wordt verteld door The Animatrix.
Daarbij, ook al vind ik dat Anime-gedoe lelijk, dan wil dat nog niet zeggen dat ik niet nieuwsgierig was naar de inhoud van die filmpjes, DUH!
quote:The Second Renaissance Part I en II zijn geschreven voor ons filmkijkers, die informatie was niet beschikbaar voor Morpheus en lotgenoten.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:55 schreef Vuilnisbak het volgende:
"We don't know who struck first, us or them", zegt Morpheus...blijkbaar weten we dat volgens The Animatrix dus wel...
quote:Nee hoor, hij zegt dat de mensheid de "Kunstmatige Intelligentie" geschapen heeft.
"And when we marvelled in our own magnificence, we gave birth to AI", ofwel het ging allemaal prima met ons, totdat we op een dag één enkel bewustzijn creëerden (single consciousness), iets dat ook compleet anders wordt verteld door The Animatrix.
quote:Niet mee eens dus...als ik in het filmpje hoor "accessing Zion Database", lijkt het me dat die info ook daar dus bekend moet zijn, dus ook bij Morpheus en de zijnen...
Op vrijdag 20 juni 2003 01:08 schreef victorinox het volgende:[..]
The Second Renaissance Part I en II zijn geschreven voor ons filmkijkers, die informatie was niet beschikbaar voor Morpheus en lotgenoten.
[..]Nee hoor, hij zegt dat de mensheid de "Kunstmatige Intelligentie" geschapen heeft.
En in de Animatrix begint het ook met één robot die doordraait.
Daarbij: het was één robot die doordraaide, ja, maar hij was toen echt niet de enige met een bewustzijn...dat hadden die andere ook al....terwijl men in de film spreekt van één enkel bewustzijn...
Oftewel:
Je kunt het hier nog dagen over hebben, maar ik vind gewoon dat deze filmpjes niet stroken met en niks moois toevoegen aan de films...
quote:Nee, de regio 2 DVD heeft alleen maar de Engelse en de Franse Audio track
Op zaterdag 21 juni 2003 09:55 schreef Eikelbijter het volgende:
Heeft de regio 2 dvd (die nu in de winkel ligt) ook de Japanse audio track? Of zit die alleen in de regio 1 versie.
quote:Is het waard om de regio 1 versie te halen met de Japanse audio track? Of is die toch bagger....
Op zaterdag 21 juni 2003 10:30 schreef victorinox het volgende:[..]
Nee, de regio 2 DVD heeft alleen maar de Engelse en de Franse Audio track
Overigens vond ik Beyond toch wel heel erg cool!
quote:Program was heel goed juist !! het gebruik van het kleurenpallet erin en de wijze waarop ze met de 2D omgaan is echt fantastisch !
Op vrijdag 20 juni 2003 22:47 schreef Sai het volgende:
Oh ja: ik vond Detective Story, Matriculated en Kid's Story verreweg het best. Program was als enige naar mijn mening echt bagger. De rest varieerde van prima (Final Flight of Osiris) tot matig (World Record).
Mijn favorieten zijn:
1. Kid's Story
2. Final Flight of the Osiris
3. Matriculated
4. Program
5. Second Renaissance Part II
Verhaal technisch gezien een grote blunder, tenenkrommend voor degenen die niet slaafs zijn geworden aan de hype die de Matrix is.
quote:Care to explain?
Op zondag 24 augustus 2003 19:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Second RenaissanceVerhaal technisch gezien een grote blunder, tenenkrommend voor degenen die niet slaafs zijn geworden aan de hype die de Matrix is.
quote:Het is niet echt bepaald logisch. Laten we zeggen dat als mensen het zover lieten komen, ze genocide verdienden.
Op zondag 24 augustus 2003 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Care to explain?
Act of Plot... reikt slechts tot zover, maar in deze cartoon ging het gewoon van mongool niveau, naar hersendood niveau. Ja laten we de lucht zwart blakeren zodat er nooit meer zon schijnt. Ja laten we een atoom bom gebruiken om wezens mee te doden die niet van vlees en bloed zijn en dus bar weinig last hebben van straling.
quote:Dit wordt ook in The Matrix gezegd hoor...
Op zondag 24 augustus 2003 20:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ja laten we de lucht zwart blakeren zodat er nooit meer zon schijnt.
quote:En daar was het ook al een vrij dom plan, maar in dit kleine verhaaltje is het gewoon nog dommer.
Op zondag 24 augustus 2003 20:51 schreef victorinox het volgende:
Dit wordt ook in The Matrix gezegd hoor...
Het is de bedoeling dat robots het handeltje overnemen, en hoe doen ze dat? Nou through Act of Plot humanity becomes a bunch of inbred morons who can't use logic.
Overigens maken ze zowiezo al de fout die geen enkele sci-fi schrijver nog durft te maken... ze vergaten de drie wetten van Robotica. Zelfs al ken je Asimov niet, de wetten zijn geboren uit logica.
quote:Maar het blijven mensen, en sommige mensen doen gewoon domme dingen.
Op zondag 24 augustus 2003 21:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Overigens maken ze zowiezo al de fout die geen enkele sci-fi schrijver nog durft te maken... ze vergaten de drie wetten van Robotica. Zelfs al ken je Asimov niet, de wetten zijn geboren uit logica.
I, Robot juli 2004
quote:Engelse nasynchronisatie is doorgaans tenenkrommend slecht.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:51 schreef Eikelbijter het volgende:[..]
Is het waard om de regio 1 versie te halen met de Japanse audio track? Of is die toch bagger....
Ze lezen vaak gewoon de ondertiteling voor. Dat zijn dus teksten die er in geschreven vorm prima uitzien, maar in uitgesproken vorm lijkt het helemaal nergens naar.
En Engelse/Amerikaanse nasynchronisatie is nagenoeg altijd extreem low-budget en dat hoor je ook wel. Wordt ook doorgaans veel te overdreven gedaan.
Maar, ik moet zeggen dat de nasynchronisatie van Animatrix een van de betere is. (hoewel je nog wel hoort dat 't niet 100% is)
Eigenlijk vond ik alles wel leuk, er waren wel een paar "iets minder", maar niks onaangenaam om te zien. Ik snap de mensen die het bagger vinden dan ook niet echt
quote:Dat was die waarin ze een machine gevoelens geven, toch?
Op maandag 3 november 2003 13:04 schreef Heliospan het volgende:
Matriculated vond ik het beste... wat ongelovelijk mooi.
* DePeer vond die ook erg mooi
Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?
quote:Die heet 'Final Flight of the Osiris', maar dat is niet het eerste deel van een serie. Het zijn gewoon 8 losse verhalen (gebaseerd op het Matrix-gebeuren
Op donderdag 6 november 2003 23:30 schreef DSKdotCOM het volgende:
Animatrix.... de allereerste episode, het begin van de hele serie... hoe begint hij??Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?
Maar wel het eerste verhaal dus
quote:Da's wel de eerste op de DVD, maar de volgorde van de episodes is niet belangrijk
Op donderdag 6 november 2003 23:30 schreef DSKdotCOM het volgende:
Animatrix.... de allereerste episode, het begin van de hele serie... hoe begint hij??Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?
als dat zo is kan deze ik rustig kijken
quote:Er is wel Second Renainssance I en II. Die wel in de goede volgorde kijken
Op donderdag 6 november 2003 23:39 schreef DSKdotCOM het volgende:
dus het maakt niet uit welke ik kijk...het verpest dus niets van het verhaal dat ik ga volgen.......
als dat zo is kan deze ik rustig kijken
quote:Of je het gaat volgen is een tweede..
Op donderdag 6 november 2003 23:39 schreef DSKdotCOM het volgende:
dus het maakt niet uit welke ik kijk...het verpest dus niets van het verhaal dat ik ga volgen.......
quote:The 2nd Renaissance is inderdaad één van de betere en zou best als feature-film gereleased mogen worden. Maar ik neem wel aan dat je beide parts bedoeld? En ik blijf het wazig vinden dat ze "Osiris" niet gewoon gefilmt hebben als intro van Reloaded.
Op vrijdag 14 november 2003 15:40 schreef Retro het volgende:
Ze zouden een full-length movie van The Second Renaissance moeten maken, zeg maar als prologue van The Matrix trilogie.. dát zou pas een geweldige film worden.
Had het begin van Reloaded wat beter gemaakt vind ik (maar goed dan had eigenlijk ook de samenvatting van level 1 van Enter the Matrix daar aan vooraf moeten gaan...
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:40 schreef Retro het volgende:
Ze zouden een full-length movie van The Second Renaissance moeten maken, zeg maar als prologue van The Matrix trilogie.. dát zou pas een geweldige film worden.
quote:Het was ook bedoeld voor de echte fans om een betere voorbereiding te krijgen voor Reloaded. Een leuke directe connectie tussen de animatrix, de game en de film, vind ik.
Op vrijdag 14 november 2003 15:56 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
En ik blijf het wazig vinden dat ze "Osiris" niet gewoon gefilmt hebben als intro van Reloaded.
Had het begin van Reloaded wat beter gemaakt vind ik (maar goed dan had eigenlijk ook de samenvatting van level 1 van Enter the Matrix daar aan vooraf moeten gaan...
quote:Wel leuk om te lezen dat de meningen zo verdeelt zijn over welke eps er nu wél en niet leuk zijn. Ik vind 2nd Renaissance en Beyond verreweg het mooist. Persoonlijk vind ik World Record het minst van allemaal, maar dat is meer omdat de animatie stijl me niet zo aanspreekt.
Op zaterdag 15 november 2003 01:05 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond beyond onzettend cool...Een bug in the matrix schitterend!
kvond matriculated de minst leuke...
quote:kvond world record ook niet zo leuk...detective story is opzich ook wel wijs...maar beyond is mijn favo samen met renaince en osiris
Op zaterdag 15 november 2003 17:08 schreef Retro het volgende:[..]
Wel leuk om te lezen dat de meningen zo verdeelt zijn over welke eps er nu wél en niet leuk zijn. Ik vind 2nd Renaissance en Beyond verreweg het mooist. Persoonlijk vind ik World Record het minst van allemaal, maar dat is meer omdat de animatie stijl me niet zo aanspreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |