Maar ik wacht al weer met smacht op de rest
quote:9 Anime films van 9 verschillende directors over The Matrix
Op woensdag 5 maart 2003 09:07 schreef Scorp[AM] het volgende:
leuk!..
wat is het?
Kijk ook eens hier naar de trailer, dat maakt een hoop duidelijk:
quote:Ja dit klopt en wat ik ervan begrijp is dat het een soort teasers zijn, zodat je de hele films gaat kopen ofzo (correct me if im wrong).
Op woensdag 5 maart 2003 09:23 schreef ChOas het volgende:[..]
9 Anime films van 9 verschillende directors over The Matrix
wereld...Kijk ook eens hier naar de trailer, dat maakt een hoop duidelijk:
quote:Hmmm niet precies, het zijn in totaal 9 korte tekenfilms (als in heel kort).
Op woensdag 5 maart 2003 09:26 schreef Chevron het volgende:[..]
Ja dit klopt en wat ik ervan begrijp is dat het een soort teasers zijn, zodat je de hele films gaat kopen ofzo (correct me if im wrong).
Alleen de eerste 4 zijn gratis te downloaden, en over een tijdje
kan je de DVD kopen waar ze alle 9 opstaan...
Hier nog wat meer info:
Springing forth from the world of THE MATRIX, THE ANIMATRIX DVD presents nine original short animated stories directed by preeminent anime directors.
The directors are: Andy Jones (Final Flight of The Osiris), Mahiro Maeda (The Second Renaissance: Parts 1 and 2), Shinichiro Watanabe (Kid's Story, Detective Story), Yoshiaki Kawajiri (Program), Takeshi Koike (World Record), Koji Morimoto (Beyond), Peter Chung (Matriculated).
Four of the nine episodes were written by Larry and Andy Wachowski, and all of the episodes are grounded in the world of the THE MATRIX.
DVD Special Features:
* "Scrolls to Screen: The History and Culture of Anime? documentary
* 7 featurettes with director profiles, interviews and behind-the-scenes footage of each of the films
* 4 audio commentaries
* ?Enter the Matrix? videogame trailer
* Dolby Digital 5.1 Audio
* Widescreen Format [16x9 2.35:1]
* Languages: English, Japanese
* Subtitles: English, French, Spanish
quote:Voor zover ik weet, is Deel 9 deel 2 van deel 1...
Op woensdag 5 maart 2003 09:43 schreef Chevron het volgende:
maar hoe zit het dan met het einde van deel 1?
Die was niet bepaald echt af ofzo, leek heel erg alsof er nog een deel aan vast moest worden geplakt.
*nog eens leest*
Uuuuhm ja... het klopt wel
quote:Jammer die krijgen we dus niet gratis terwijl ik die toch eigenlijk veel leuker vindt dan die puur anime filmpjes, nouja als de DVD uit is weet ik hem toch wel via het internet te vinden.
Op woensdag 5 maart 2003 09:50 schreef ChOas het volgende:[..]
Voor zover ik weet, is Deel 9 deel 2 van deel 1...
*nog eens leest*
Uuuuhm ja... het klopt wel
Kzal die even omdopen tot centraal-topic en dan kan iedereen wat mij betreft daar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |