Ja, beetje tam dit. Moet wel nog een sfeermaker bijquote:Op zondag 26 juni 2022 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu met Luca weg moeten Nick en rapper de show dragen.
Heeft wel wat toch? Als iedereen hetzelfde zou praten is het pas saai. Beter dan zo'n nep Gooisch accent of dat hele straattaal-gebeurenquote:
Jezus idd. Wat een oude rotkop.quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is ook nog maar 25 he. Ik dacht eerder 35.
Niks aantrekkelijks aan inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus idd. Wat een oude rotkop.
Zo zie je maar wat botched platsic surgery (en een hoop drank en wellicht meer) met je kop doet
Precies. Stop trying to make bunda happenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:05 schreef Flitskikker het volgende:
Liever had ze die Joao weggestuurd met z'n bunda de hele tijd
Ik denk dat je gelijk hebt want menu kaart donkere knul staat er niet op.quote:Op maandag 27 juni 2022 23:14 schreef potjecreme het volgende:
Er gaan geruchten dat Luca en Lars weer terugkomen.
Covid besmette vrouw mens komt ook weer terug.
Ik dacht eerder miss hebben zij ook coronaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zouden we trouwens niet gewoon genept worden met de exit van Luca en Lars en die tokkie met corona?
Lars heeft gezoend met haar toch en Luca lag er de eerste dagen naast dat ze die twee uit voorzorg er ook even uitgehaald hebben?
Ik ben wel een man en val ook ongeveer binnen de leeftijdsgroep van de deelnemers, maar ik vind twerken ook echt totaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:22 schreef Soury het volgende:
Heeft die Lynn een schoen op haar wang gekregenOh en dat twerken, wat is dat ik ben geen man maar ik vind dat apen gedrag. Is dat echt aantrekkelijk?
Een goede twerk is sexy. Dan moeten de bilwangen echt soepel bewegen. Dat ze echt klappen. Voor alles geldt, wel in de juiste stemming. Een harde piemel is niet altijd sexy maar in de juiste stemming wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:22 schreef Soury het volgende:
Heeft die Lynn een schoen op haar wang gekregenOh en dat twerken, wat is dat ik ben geen man maar ik vind dat apen gedrag. Is dat echt aantrekkelijk?
Nee dank jequote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een goede twerk is sexy. Dan moeten de bilwangen echt soepel bewegen. Dat ze echt klappen. Voor alles geldt, wel in de juiste stemming. Een harde piemel is niet altijd sexy maar in de juiste stemming wel.
https://www.youtube.com/shorts/Jsa8GGsbASQ
Zie tweede tiktok daar zijn 2 aan het twerken. Links soepele billen rechts stijve Lena billen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |