Dat zei Kim van Kooten laatst. Dat haar vader één van de laatste echte BNers was in zijn tijd.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:27 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is tegenwoordig een BNer nog voor een term? Het is niet meer dat alle generaties en lagen vd bevolking naar het zelfde medium kijken (televisie). Als een Nederlandse youtuber enorm veel views heeft, dan is dat ook gewoon een BNer eigenlijk toch.
Kim van Kootengenot. Doet me denken aan de film Jezus is een palenstijn. Moest ik toen van school in de bioscoop gaan kijken. Hans Teeuwen en Dijn Blom ook hoofdrollen. Bizarre filmquote:Op woensdag 29 november 2023 10:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei Kim van Kooten laatst. Dat haar vader één van de laatste echte BNers was in zijn tijd.
Midas Dekker en Arie Boomsma lijken mij meer tegenpolen dan de twee die we gisteren hadden, maar het was best leuk om naar die 2 te kijken.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:49 schreef Stepperoller het volgende:
Dus ik ga al deze moeite doen zodat Arie Boomsma het kan drinken
Omdat ze elkaar al kennen zijn ze ook wel wat op elkaar ingespeeld. Lijkt mij met Arie en Midas toch even anders maar ik laat me verrassen. Roxanne viel mij trouwens 100% mee, aangezien je met zo´n familie geen vijanden nodig hebt. Leuke meid en erg open.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Midas Dekker en Arie Boomsma lijken mij meer tegenpolen dan de twee die we gisteren hadden, maar het was best leuk om naar die 2 te kijken.
Tegenpolen zeker maar Boomsma blijft een irritante vent met z'n "missie"quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:37 schreef golfer het volgende:
Kijk nu terug. Geweldige gasten: Arie Boomsma en Midas Dekkers.
Prachtige tegenpolen.
Ik heb het idee dat ie vooral ook overtuigd is van zijn eigen gelijk, maar dat t niet altijd even wetenschappelijk is onderbouwd. Wat dat betreft heeft ie dat gemeen met Ari. Maar als ik er dan 1 van de 2 zou moeten geloven is t toch wel Midas.quote:Op woensdag 13 december 2023 07:36 schreef Claudia_x het volgende:
Midas is helemaal geen realist, maar een oude zeur. Het is wel een eloquente oude zeur met leerzame verhaaltjes over de natuur. Ik mag hem, maar hij slaat de plank regelmatig mis.
Die is inderdaad al vrij lang niet meer erg actief: https://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossumquote:Op woensdag 13 december 2023 04:33 schreef SiGNe het volgende:
Dat was in een programma met Maarten van Rossum, ook niet de meest actieve man..
Hij doet inderdaad regelmatig volstrekt onwetenschappelijke uitspraken. Maar hij doet ze zo mooi dat ik het hem meestal vergeef.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ie vooral ook overtuigd is van zijn eigen gelijk, maar dat t niet altijd even wetenschappelijk is onderbouwd. Wat dat betreft heeft ie dat gemeen met Ari. Maar als ik er dan 1 van de 2 zou moeten geloven is t toch wel Midas.
Ja hij had alleen geen zin om echt te helpen op de boerderij maar daar geef ik die man groot gelijk in.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is inderdaad al vrij lang niet meer erg actief: https://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossum
Maarten van Rossem echter doet nog vrij veel voor een 80-jarige man.
Ja ik had ook van tevoren gedacht dat ik me meer aan Arie zou ergeren maar viel nog mee idd.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:20 schreef Firuze60 het volgende:
Arie Boomsma viel mij nog best wel mee. Minder drammerig leek het, alhoewel die oefeningen met die hooibalen, manoman, wat een onzin. En Midas Dekkers in de rouw om zijn vier oude poezen..
Ja dat is het, de manier waarop.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij doet inderdaad regelmatig volstrekt onwetenschappelijke uitspraken. Maar hij doet ze zo mooi dat ik het hem meestal vergeef.
Dat laatste zie ik dan weer niet hoe dat niet samen zou gaan.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
ik trek Arie toch wel slecht, alsof alles met hetzelfde doel en bewust moet gebeuren. Constant bezig met gezond zijn, maar wel helemaal voor met tatoeages zitten.
Jij ziet niet in hoe bewust gezond eten, zodat je geen chemicalien en andere slechte dingen in je lichaam stoptquote:Op donderdag 14 december 2023 07:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik dan weer niet hoe dat niet samen zou gaan.
Dan kun je beter de opmerking van Bijbel vs Tattoos maken.
Waarom zouden tattoos ingezond zijn?
Dit heb ik ook met Midas.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij doet inderdaad regelmatig volstrekt onwetenschappelijke uitspraken. Maar hij doet ze zo mooi dat ik het hem meestal vergeef.
Waarmee Midas er volkomen aan voorbijgaat of dat een significant verschil oplevert. Dit is precies wat ik bedoel met z'n onwetenschappelijke houding. Vaak is-is meer een provocateur.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:52 schreef Klepper272 het volgende:
Dan begint Midas zich ook nog eens te verzetten tegen Arie’s fitnesshobby. “De meeste mensen denken dat die spieren almaar groter en sterker en dikker worden. Maar de waarheid is dat hoe je ook traint, je spier wordt nooit meer dan een derde dikker dan dat hij was. Oftewel: je begint als een sukkel die gaat trainen en je eindigt als een getrainde sukkel.”
Heerlijke logica![]()
https://www.mediacourant.(...)dekkers-simpele-man/
Precies. Een derde meer spier is best wel behoorlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarmee Midas er volkomen aan voorbijgaat of dat een significant verschil oplevert. Dit is precies wat ik bedoel met z'n onwetenschappelijke houding. Vaak is-is meer een provocateur.
Heb het niet gezien. Heeft gymnasium en vond hem leuk als radio-DJ-Presentaor. Helaas koos-ie na Hints voor een rare carriere, met slijm en bagger tv bij de commerciélen. Had veel mooiere dingen kunnen maken.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
Leuke aflevering gisteren met Robert ten Brink. Gevatte man blijft dat toch met zelfspot
Hij vertelde dat hij de havo had afgerond en toen maanden in het circus in Enschedeeee ging werken als broekie uit Amsterdamquote:Op woensdag 20 december 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Heeft gymnasium en vond hem leuk als radio-DJ-Presentaor. Helaas koos-ie na Hints voor een rare carriere, met slijm en bagger tv bij de commerciélen. Had veel mooiere dingen kunnen maken.
Inderdaad. Als spreekstalmeester bij circus Sarrasani. Waarbij hij zich als 17-jarige voordeed als zijnde 23 jaar.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:10 schreef StevenHyde het volgende:
Hij vertelde dat hij de havo had afgerond en toen maanden in het circus in Enschedeeee ging werken als broekie uit Amsterdam
quote:Boerderij van Dorst is vanaf 9 oktober elke woensdag om 20.25 uur op NPO 3 te zien.
Op je kalender schrijvenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeg het tegen die tijd nog een keer!
Jep, daarom hou ik zo van Fok!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Topic komt dan vanzelf wel weer omhoog.
Nachtdieren was wel leuk maar het is tegenwoordig wel steeds meer te merken dat het gescript is en dat mensen zichzelf op kunnen geven voor het programma.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:51 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk dat er weer op tv komt. Hoop ook weer op afleveringen Nachtdieren
Of de verkeerde tegenkomen. Maar snap je gevoel erbij idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nachtdieren was wel leuk maar het is tegenwoordig wel steeds meer te merken dat het gescript is en dat mensen zichzelf op kunnen geven voor het programma.
De spontaniteit is er daardoor uit.
Ik snap ook wel waarom ze het doen, je kan niet een hele nacht (of meerdere nachten) doorrijden terwijl er niks interessants te vinden is.
Hij kwam ook helemaal uit een intellectuele familie, dat verwacht je niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:15 schreef Kanaroe het volgende:
Nou, was ie weer
Vond Donnie ergens meer diepgang hebben dan Sanne, verbaasde me wel
Ja. Zeker.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
Aandoenlijk donnie over zijn oma. Erg mooi.
Ja, dat viel me ook op.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij kwam ook helemaal uit een intellectuele familie, dat verwacht je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |