abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205157484


Raven van Dorst presenteert voor NPO3 vanaf 8 september het nieuwe programma Boerderij van Dorst.

In het televisieprogramma helpen BN'ers Van Dorst met de langgekoesterde droom van de presentator: zelfvoorzienend landbouwen.

"Het zal mij benieuwen wie van mijn gasten genoeg peper in z'n reet heeft om met mij daadwerkelijk iets op te bouwen op de boerderij", aldus Van Dorst. "Hier geen Goois matras, maar zaad en stront. Laat maar komen!"

Trailer staat hier onderin:
https://pers.bnnvara.nl/m(...)boerderij-van-dorst/

In oktober komt seizoen 3 *O*


Alle afleveringen:
https://www.npo3.nl/boerderij-van-dorst/BV_101406471
pi_205157774
Geweldige aflevering met Hanneke en Maxim ^O^
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 juni 2022 @ 22:15:25 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205157970
gereekst
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_205158343
Topaflevering was dit :D
pi_205158419
Ah, die moet ik terugkijken.

Ik heb de aflevering met Douwe Bob ook niet gezien, maar ik geloof dat verhaal over zijn nare gedrag wel. Ik heb eerder iets gelezen wat in het patroon past. Eens kijken of ik die anekdote terug kan vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 26 juni 2022 @ 23:19:12 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205158572
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 18:21 schreef casita het volgende:
Godsamme hoe krijg je het voor elkaar de 2 vervelendste mensen die er bestaan, ,Maxim Hartman en Hanneke tanneke toverheks Groenteman kolerewijf, vanavond bij Raven.
En wat vond je ervan? Of heb je maar helemaal niet gekeken naar deze topaflevering?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205158576
Beste aflevering tot nu toe van dit programma _O-
  zondag 26 juni 2022 @ 23:46:02 #8
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205158685
Leuke aflevering weer. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205158761
Nee, Golfer niet gekeken ik trek die heks en die klootzak niet.
pi_205159441
Han Lips kijkt tv
Boerderij van Dorst is zeldzaam sterke televisie

Zoals Maxim Hartman is er geen tweede. Die heeft in Hilversum een hokje voor hem alleen, met een label erop: ‘Maxim Hartman, niemand anders’. Totaal zichzelf, volslagen onaangepast en extreem humoristisch. En nog een heleboel andere dingen, zag Lips zondagavond in alweer de laatste aflevering van dit seizoen Boerderij van Dorst, een programma dat eigenlijk nooit teleurstelt.

Hartman was te gast bij Raven van Dorst, ook al zo’n unieke televisiepersoonlijkheid. Samen met Hanneke Groenteman, van wie Lips al jaren fan is en van wie het eeuwig zonde is dat zij geen eigen programma meer heeft. Ze gingen aan slag, maakten elkaar prettig belachelijk en kwamen tot betere gesprekken dan in concurrerende programma’s waarin BN’ers voor een tijdje tot elkaar worden veroordeeld.

Boerderij van Dorst had zondagavond alles wat televisie tot zo’n aantrekkelijk medium kan maken, maar wat zelden zo sterk is. Dat begint allemaal bij Raven van Dorst met wie ook Lips niet zou aarzelen zijn diepste zielenroerselen te delen. Oprecht, als het niet zo unlike Raven van Dorst zou klinken. Die wil precies weten wat de tijdelijke bewoners drijft en is nooit te schijterig ernaar te vragen.

Dat leverde een mooi gesprek op met Groenteman, maar wat het meest bleef hangen was de aanwezigheid van Hartman dus. Lips kan soms denken: doe effe normaal. Volledig ongrijpbaar, grillig zoals hij antwoordt op de vraag hoe hij zelf in relaties staat. Het lijkt Lips al een beetje een beangstigende ervaring om met zo’n vent een paar dagen op een boerderij te moeten zitten.

Maar Van Dorst kon er prima mee omgaan en ook Groenteman bleef op de been. Soms denkt Lips weleens dat Nederland te klein is voor zoveel televisie, maar Boerderij van Dorst laat zien dat een juiste mix en een goede presentator topprogramma’s kunnen opleveren. Boerderij van Dorst krijgt derde seizoen.

https://www.parool.nl/kun(...)-televisie~b690df2e/
  maandag 27 juni 2022 @ 09:05:41 #11
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205159530
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:51 schreef Nemrut het volgende:
Han Lips kijkt tv
Boerderij van Dorst is zeldzaam sterke televisie

Zoals Maxim Hartman is er geen tweede. Die heeft in Hilversum een hokje voor hem alleen, met een label erop: ‘Maxim Hartman, niemand anders’. Totaal zichzelf, volslagen onaangepast en extreem humoristisch. En nog een heleboel andere dingen, zag Lips zondagavond in alweer de laatste aflevering van dit seizoen Boerderij van Dorst, een programma dat eigenlijk nooit teleurstelt.

Hartman was te gast bij Raven van Dorst, ook al zo’n unieke televisiepersoonlijkheid. Samen met Hanneke Groenteman, van wie Lips al jaren fan is en van wie het eeuwig zonde is dat zij geen eigen programma meer heeft. Ze gingen aan slag, maakten elkaar prettig belachelijk en kwamen tot betere gesprekken dan in concurrerende programma’s waarin BN’ers voor een tijdje tot elkaar worden veroordeeld.

Boerderij van Dorst had zondagavond alles wat televisie tot zo’n aantrekkelijk medium kan maken, maar wat zelden zo sterk is. Dat begint allemaal bij Raven van Dorst met wie ook Lips niet zou aarzelen zijn diepste zielenroerselen te delen. Oprecht, als het niet zo unlike Raven van Dorst zou klinken. Die wil precies weten wat de tijdelijke bewoners drijft en is nooit te schijterig ernaar te vragen.

Dat leverde een mooi gesprek op met Groenteman, maar wat het meest bleef hangen was de aanwezigheid van Hartman dus. Lips kan soms denken: doe effe normaal. Volledig ongrijpbaar, grillig zoals hij antwoordt op de vraag hoe hij zelf in relaties staat. Het lijkt Lips al een beetje een beangstigende ervaring om met zo’n vent een paar dagen op een boerderij te moeten zitten.

Maar Van Dorst kon er prima mee omgaan en ook Groenteman bleef op de been. Soms denkt Lips weleens dat Nederland te klein is voor zoveel televisie, maar Boerderij van Dorst laat zien dat een juiste mix en een goede presentator topprogramma’s kunnen opleveren. Boerderij van Dorst krijgt derde seizoen.

https://www.parool.nl/kun(...)-televisie~b690df2e/
Zo mee eens.
Wat dit zoveel beter maakt dan een talkshow, is dat de gasten niet rond een tafel zitten met maar 1 doel om een nieuw programma waar ze op zitten te promoten.
  maandag 27 juni 2022 @ 09:54:36 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205159807
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:05 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zo mee eens.
Wat dit zoveel beter maakt dan een talkshow, is dat de gasten niet rond een tafel zitten met maar 1 doel om een nieuw programma waar ze op zitten te promoten.
Het enige waar ik me een klein beetje aan stoor is het overduidelijke neppe en verplichte format "Ga jij even klusje 1 doen, dan doen wij ondertussen een tripje naar A". Maar ja, dat is nodig om de 1 op 1 gesprekken te krijgen. Verder is het heerlijk ongedwongen rauwe TV, heel erg naar verdienste van Raven. Wat een mens.

In Nachtdieren bleek al dat Raven als geen ander kan dat wat veel mensen niet meer kunnen: Luisteren naar je gesprekspartner en echt geinterresseerd zijn in t waarom. En er geen ruk om geven of dingen gepast of niet gepast zijn. Relativeren met humor, maar stilstaan daar waar het ook ff zeer kan doen.

Schitterend mens.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 27 juni 2022 @ 11:16:44 #13
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205160354
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het enige waar ik me een klein beetje aan stoor is het overduidelijke neppe en verplichte format "Ga jij even klusje 1 doen, dan doen wij ondertussen een tripje naar A". Maar ja, dat is nodig om de 1 op 1 gesprekken te krijgen. Verder is het heerlijk ongedwongen rauwe TV, heel erg naar verdienste van Raven. Wat een mens.

In Nachtdieren bleek al dat Raven als geen ander kan dat wat veel mensen niet meer kunnen: Luisteren naar je gesprekspartner en echt geinterresseerd zijn in t waarom. En er geen ruk om geven of dingen gepast of niet gepast zijn. Relativeren met humor, maar stilstaan daar waar het ook ff zeer kan doen.

Schitterend mens.
Het is een format, en ik denk dat je het nodig zult hebben.
Maar dat steevast terugkerende autoritje is echt het minst spontane onderdeel van het programma.
Ik ben er bijvoorbeeld niet zo zeker van of alle klusjes ook echt voor 100% door de bezoekers worden gedaan zonder de hulp van enkele verborgen kabouters.
pi_205160449
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:16 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is een format, en ik denk dat je het nodig zult hebben.
Maar dat steevast terugkerende autoritje is echt het minst spontane onderdeel van het programma.
Ik ben er bijvoorbeeld niet zo zeker van of alle klusjes ook echt voor 100% door de bezoekers worden gedaan zonder de hulp van enkele verborgen kabouters.
En het lijkt alsof er op de boerderij wordt aangerommeld, maar de klussen zijn tevoren bedacht en volledig gescript. Dat vind ik ook wel irritant, maar ik neem het voor lief. Wat het succes van het programma verklaart is wat mij betreft Raven, die grappig en ontwapenend en direct maar ook vol mededogen is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 27 juni 2022 @ 11:46:39 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205160553
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 00:10 schreef casita het volgende:
Nee, Golfer niet gekeken ik trek die heks en die klootzak niet.
Als je de reacties hier en elders leest heb je dan toch niet het idee dat je iets gemist hebt door jouw vooroordelen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205160652
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 00:10 schreef casita het volgende:
Nee, Golfer niet gekeken ik trek die heks en die klootzak niet.
Heb op Twitter juist veel reacties gelezen van mensen die normaal echt niks met beiden hebben, maar die dit de allerleukste aflevering van het seizoen vonden.

Denk dat het ook juist interessant is als je ze niet mag of niet trekt, want ze stelden zich wel kwetsbaar op en gaven een inkijkje in waar ze vandaan kwamen en wat ze gevormd heeft.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205160812
Heerlijke aflevering!
Ik dacht, om onduidelijke redenen, dat Maxime en Hanneke zouden clashen, maar het tegendeel gebeurde!
Tevens heb ik meer respect gekregen voor Hartman :)
Dat ze bij het kampvuur lekker een wietje tot zich nemen, dat kan alleen op de Nederlandse tv, geweldig!
  maandag 27 juni 2022 @ 13:04:59 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205161155
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:58 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Heb op Twitter juist veel reacties gelezen van mensen die normaal echt niks met beiden hebben, maar die dit de allerleukste aflevering van het seizoen vonden.

Denk dat het ook juist interessant is als je ze niet mag of niet trekt, want ze stelden zich wel kwetsbaar op en gaven een inkijkje in waar ze vandaan kwamen en wat ze gevormd heeft.
Ik vind t juist interessant als er mensen in komen waar ik normaliter niks mee heb, en dan aan t einde van de aflevering juist een beetje een ander beeld heb gekegen van ze. Ik vind Maxime bv een net iets beter te pruimen lompe Johan Derksen, die meent dat ie alles maar kan schreeuwen als oermens. Maar ik weet vanuit een ander programma van Raven (Geslacht) dat het prima klikt tussen die twee en dat t leuke chemie geeft. Dus ik ben erg benieuwd naar de laatste aflevering (nog niet gekeken).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 27 juni 2022 @ 13:07:46 #19
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205161171
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:16 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is een format, en ik denk dat je het nodig zult hebben.
Maar dat steevast terugkerende autoritje is echt het minst spontane onderdeel van het programma.
Ik ben er bijvoorbeeld niet zo zeker van of alle klusjes ook echt voor 100% door de bezoekers worden gedaan zonder de hulp van enkele verborgen kabouters.
:D O nee daar geloof ik idd geen ene reet van dat gast 1 dan die klusjes doet terwijl Raven met gast 2 naar de verplichte bouwmarkt gaat :D Maar ik snap wel dat t idd voor het format nodig is. Ze willen zowel het samenspel van de gasten onderlign zien, als ook de 1 op 1's met Raven.

Gast 1 komt aan
Gast 2 komt aan
Samen praten met gast 1 en 2
Met gast 1 in de auto ergens heen terwijl "gast 2 verder klust"
Apart 1 op 1 met gast 1
Slapen
Daarna met gast 2 een ander klusje uitzoeken, terwijl "gast 1 verder klust alleen"
Apart 1 op 1 met gast 2
Samen
Klaar
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205161687
Hanneke: wil je met me trouwen?
Maxim: gezien de overwaarde op je huis en je leeftijd, tuurlijk!
pi_205162634
twitter
pi_205162813
Maxim Hartman en Hanneke Groenteman maken indruk in Boerderij van Dorst: ‘Blowen en eerlijke gesprekken’

Presentator Maxim Hartman en journaliste Hanneke Groenteman verschenen gisteravond op het erf van Boerderij van Dorst. En daar bleek dat deze twee tegenpolen bijzonder veel met elkaar gemeen hadden. Een eerlijk gesprek waarbij Groenteman diepgaande vragen stelde aan Hartman, lachbuien onder het genot van een ‘blowtje’ en verhalen over hun traumatische jeugd. Kijkers loven het duo en krijgen geen genoeg van hun chemie.

Maxim Hartman staat bekend als de relschopper die graag de grenzen opzoekt, Hanneke Groenteman is de 83-jarige wijze feministe met een rijke journalistieke carrière. Niet echt hetzelfde type mens, zou je zeggen. Maar de twee blijken een uitzonderlijke combinatie en meer gemeen te hebben dan alleen het laatste deel van hun achternaam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.metronieuws.n(...)boerderij-van-dorst/
  maandag 27 juni 2022 @ 17:21:26 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205163486
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:03 schreef lily het volgende:
Hanneke: wil je met me trouwen?
Maxim: gezien de overwaarde op je huis en je leeftijd, tuurlijk!
Hanneke: Ga wat verder van het vuur af, ik zit hier te verbranden
Maxim: Nou, wen er maar alvast aan.
  maandag 27 juni 2022 @ 17:41:05 #24
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205163681
Hebben jullie niet met Maxim Hartman dat je niet weet wat je ermee moet? Ik weet nooit of het (deels) een act is hoe hij is. Kan hem moeilijk peilen.
Meestal vind ik hem wel grappig, maar soms denk ik ook, nee je bent gewoon een eikel met issues. :P
Koel en donker bewaren
  maandag 27 juni 2022 @ 18:22:52 #25
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205163960
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:41 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie niet met Maxim Hartman dat je niet weet wat je ermee moet? Ik weet nooit of het (deels) een act is hoe hij is. Kan hem moeilijk peilen.
Meestal vind ik hem wel grappig, maar soms denk ik ook, nee je bent gewoon een eikel met issues. :P
Je kunt niet alles serieus nemen met wat hij zegt.
Direct beginnen over zijn financiële vermogen dankzij de VPRO met de serie Rembo & Rembo.
Ik denk dat hij eigenlijk aangeeft dat het gewoon slecht betaald werd.
Er moet iets zijn gebeurd tussen hem en de VPRO.
pi_205167094
Maxim Hartman heeft ooit een keer een praatje bij mij op school gegeven. Heb ik bijna niks van onthouden behalve

quote:
Een analist is iemand die kontgaatjes bestudeert en daaruit conclusies probeert te trekken.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 07:54:44 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205167853
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:41 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie niet met Maxim Hartman dat je niet weet wat je ermee moet? Ik weet nooit of het (deels) een act is hoe hij is. Kan hem moeilijk peilen.
Meestal vind ik hem wel grappig, maar soms denk ik ook, nee je bent gewoon een eikel met issues. :P
Behoorlijk ja. Ik vind t een enorme lompe hork, maar heb ook t idee dat ie dat soms extra aanzet om maar een reactie uit te lokken en dat het ook voor een groot deel zijn humor is. Daarom weet ik nooit hoe serieus ik hem moet nemen (en doe dat dan dus ook maar totaal niet). Ik hou van grove humor dus ik kan er mee lachen, maar mocht hij alles menen wat hij zegt (in die ontzettend bekrompen man-vrouw indeling ook) dan vind ik t echt een ongelooflijke eikel :D

Verder een heerlijke interactie hoe ze alle drie elkaar niet serieus namen, maar toch ook zeker weer wel. Humor om te prikken en relativeren. Ik heb tranen gehad van t lachen, maar ook vochtige ogen van sommige eerlijke anwtoorden. O+

Ik vond t frappant dat hij zei dat hij woede een betere emotie vindt dan verdriet.
Nee, het is een makkelijkere emotie. Zeker omdat hij niet met die andere kan omgaan.
Maar een betere? De kassiere zeggen dat je hem/haar op t gezicht wil stompen is niet "beter" :')

Maar de lompe lul Maxim heeft nu wel een gezicht gekregen, want je ziet duidelijk de oorzaak van dit gedrag.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205178412
Ik heb nu de eerste 10 minuten gezien van de laatste aflevering en het is nu al een prachtige aflevering. Ondanks dat ik Maxim echt een enorm storende kerel vind dus dat valt weer mee.
Spoilers!
pi_205178842
Maxim is altijd heel erg bezig met de boel bewust ontregelen, dat is gewoon wat ie doet, en de basis van veel van zijn tv optredens en programma's. Ik kan dat als tv kijker eigenlijk wel waarderen. Ik moet iig vaak wel hard om hem lachen.
pi_205179023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 07:54 schreef Ang3l het volgende:

Ik vond t frappant dat hij zei dat hij woede een betere emotie vindt dan verdriet.
Nee, het is een makkelijkere emotie. Zeker omdat hij niet met die andere kan omgaan.
Maar een betere? De kassiere zeggen dat je hem/haar op t gezicht wil stompen is niet "beter" :')

Maar het past wel in zijn 'profiel'. Hij trekt zich weinig van anderen aan, dus hoe zijn woede bij anderen aankomt wordt niet in zijn overweging meegenomen of hij goed of slecht met zijn emotie is omgegaan. Zolang hij de emotie kwijt is, is het goed voor hem, en het boeit hem niet (zoveel) als anderen daardoor geraakt worden. Beter voor hem, maar overall lang niet altijd beter inderdaad.

En inderdaad, mooie interacties tussen de drie. Vond Hanneke ook erg 'goed'. Het is Raven hun programma, maar die hoefde niet veel te doen in de discussies tussen Maxim en Hanneke. Daar kon je Hanneke's interview ervaring erg goed merken. Was een mooie afsluiter van het seizoen.

Ben benieuwd wie er volgend seizoen komen. Zou wel eens een voetballer willen zien bijv, en die dan samen met een heel artistiek ingesteld iemand.
  woensdag 29 juni 2022 @ 12:59:49 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205179875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar het past wel in zijn 'profiel'. Hij trekt zich weinig van anderen aan, dus hoe zijn woede bij anderen aankomt wordt niet in zijn overweging meegenomen of hij goed of slecht met zijn emotie is omgegaan. Zolang hij de emotie kwijt is, is het goed voor hem, en het boeit hem niet (zoveel) als anderen daardoor geraakt worden. Beter voor hem, maar overall lang niet altijd beter inderdaad.

En inderdaad, mooie interacties tussen de drie. Vond Hanneke ook erg 'goed'. Het is Raven hun programma, maar die hoefde niet veel te doen in de discussies tussen Maxim en Hanneke. Daar kon je Hanneke's interview ervaring erg goed merken. Was een mooie afsluiter van het seizoen.

Ben benieuwd wie er volgend seizoen komen. Zou wel eens een voetballer willen zien bijv, en die dan samen met een heel artistiek ingesteld iemand.
Nu t programma is afgelopen is dta misschien wel een leuke voor t topic: Wie zou jij graag als gasten willen zien? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205208663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nu de eerste 10 minuten gezien van de laatste aflevering en het is nu al een prachtige aflevering. Ondanks dat ik Maxim echt een enorm storende kerel vind dus dat valt weer mee.
Ik vond het ook een mooie aflevering, de beste die ik tot nog toe heb gezien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205223395
Boerderij Van Dorst is het meest bekeken uitgestelde programma van zondag 26 juni 2022.
Dit blijkt uit de uitgestelde kijkcijfers van SKO. Er keken 288.000 kijkers uitgesteld naar het programma.

https://www.kijkcijferana(...)zondag-26-juni-2022/
  zondag 3 juli 2022 @ 18:42:44 #34
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_205226400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nu t programma is afgelopen is dta misschien wel een leuke voor t topic: Wie zou jij graag als gasten willen zien? :D
Johan Derksen & Sylvana Simons
pi_205228323
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond het ook een mooie aflevering, de beste die ik tot nog toe heb gezien.
Eens. Mooie gesprekken en een heerlijke humor. Heb echt zitten genieten.
  maandag 4 juli 2022 @ 09:10:52 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205231482
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Johan Derksen & Sylvana Simons
:D Denk niet dat Johan dat doet. Sylvana, misschien.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205266841
Raven van Dorst bevestigt conflict met Douwe Bob: ‘Bijna ruzie’

Raven van Dorst heeft tijdens de opnames van Boerderij van Dorst inderdaad een conflict gehad met Douwe Bob, heeft die bevestigd aan Hanneke Groenteman. “Het werd echt bijna ruzie.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.mediacourant.(...)uwe-bob-bijna-ruzie/
pi_205268793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nu t programma is afgelopen is dta misschien wel een leuke voor t topic: Wie zou jij graag als gasten willen zien? :D
Jan Roos en John de Mol >:)
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:46:11 #39
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205274406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:45 schreef Nemrut het volgende:
Raven heeft zich tot nu toe namelijk niet publiekelijk uitgelaten over diens conflict met Douwe.
Dit soort klote giftige juice "media" word ik echt ZO moe van.

De kop: Raven van Dorst bevestigt conflict met Douwe Bob: Bijna ruzie!
De tekst: Raven heeft zich tot nu toe namelijk niet publiekelijk uitgelaten over diens conflict met Douwe.

En de "bijna ruzie" komt dus niet van Raven, maar komt van Hanneke Groenteman, die het dan weer van Raven zou hebben. Kortom: de kop (lekker sensatie jongens!) is een pertinente leugen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:07:11 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205274627
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nu t programma is afgelopen is dta misschien wel een leuke voor t topic: Wie zou jij graag als gasten willen zien? :D
Angela de Jong & Wendy van Dijk, hoewel ik de laatste niet te harden vind.

Maar de combinatie lijkt me interessant.
pi_205274654
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dit soort klote giftige juice "media" word ik echt ZO moe van.

De kop: Raven van Dorst bevestigt conflict met Douwe Bob: Bijna ruzie!
De tekst: Raven heeft zich tot nu toe namelijk niet publiekelijk uitgelaten over diens conflict met Douwe.

En de "bijna ruzie" komt dus niet van Raven, maar komt van Hanneke Groenteman, die het dan weer van Raven zou hebben. Kortom: de kop (lekker sensatie jongens!) is een pertinente leugen.

Je weet dat je je zo opwind op een bericht van de Mediacourant?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:11:44 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205274662
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:10 schreef Remco het volgende:

[..]
Je weet dat je je zo opwind op een bericht van de Mediacourant?
Nee, ik weet dat ik me opwind (al is dat nogal ene groot woord, 2 sec na t posten is t al weer weg, dus dit is jouw aanname) over de druppel van de MC ;) en de algehele pauper juice-dingen. Vandaar dat ik ook duidelijk en letterlijk zei "dit soort media". ;)
Dat geneuzel van juice en in andere topics berichtjes van die kut van Coldeweijer.
Hou op met die crapzooi. Je ziet t echt overal met van die misleidende "kranten"koppen.
En daaruit gaan mensen (die t artikel weer niet lezen natuurlijk) al weer conclusies trekken.
Zo'n intens vermoeiende (en schadelijke) media is dit. Giftige komkommertijd prut.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:02:25 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205275016
Raven is deze zomer Zomergast. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 juli 2022 @ 13:04:22 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205307158
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:02 schreef golfer het volgende:
Raven is deze zomer Zomergast. ^O^
Ja leuk! De enige die ik speciaal ben gaan kijken ooit is die met Inez Weski.
Maar deze ga ik zeer zeker ook kijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205307317
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja leuk! De enige die ik speciaal ben gaan kijken ooit is die met Inez Weski.
Maar deze ga ik zeer zeker ook kijken.
Ja fascinerend mens is dat toch ook. Peter R. zat er toch ook een keer in? Toen hij zo pissed off werd omdat zijn boek amper ter sprake kwam?
pi_205307394
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:25 schreef praadje het volgende:

[..]
Ja fascinerend mens is dat toch ook. Peter R. zat er toch ook een keer in? Toen hij zo pissed off werd omdat zijn boek amper ter sprake kwam?
Dat was bij DWDD volgens mij, toen kreeg Mathijs van Nieuwkerk even op z'n mieter van Peter R. de Vries.
  maandag 11 juli 2022 @ 14:29:04 #47
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205307884
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:35 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat was bij DWDD volgens mij, toen kreeg Mathijs van Nieuwkerk even op z'n mieter van Peter R. de Vries.
Ja :D

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205308072
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:35 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat was bij DWDD volgens mij, toen kreeg Mathijs van Nieuwkerk even op z'n mieter van Peter R. de Vries.
Ja ook. En het was niet bij Zomergasten maar bij Oog in Oog met Sven Kockelman.

Vanaf 7.00
pi_206505668
Niemand? Hele goede aflevering met twee gasten die beide op verschillende manier misbruik, mentaal en lichamelijk, proberen te overleven. Raven was weer op het best met rechtstreekse voor de raap vragen.
pi_206506625
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
Niemand? Hele goede aflevering met twee gasten die beide op verschillende manier misbruik, mentaal en lichamelijk, proberen te overleven. Raven was weer op het best met rechtstreekse voor de raap vragen.
Zoals miljoenen mensen. En overleven is wel heul erg zwaar, overdreven zelfs en dat zeg ik als persoon die dit zelf aan de hand heeft gehad, meerdere malen en het begon vanuit een onveilige thuissituatie.

Wat precies vond je er zo geweldig goed aan? En dan doel ik op Jaimie.
Ik vind haar namelijk ontzettend nikszeggend, ontwijkend, bv in een gesprek kijkt ze de ander amper aan. Het komt onoprecht en sneaky over. Typisch junkengedrag.
Probeert semi-intellectueel over te komen door moeilijk te kijken en lang nadenken wat ze moet zeggen. Berekenend.
En als laatste leek het alsof ze haar tijd aan het uitzitten was zodat ze snel weer naar Estelle en Koen kon gaan om zodat ze niet meer stiekem haar neus hoeft te poederen.

Dit was by far de meest oninteressante persoon die Raven gehad heeft. Dus ik ben benieuwd waarom mensen haar zo geweldig vinden want ik zie het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 31-10-2022 08:21:38 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')